Početno iskustvo sa Mane 'n Tail šamponom i balzamom

by - 01:39:00

Početno iskustvo sa Mane 'n Tail šamponom i balzamom



fairynona


Drage moje čitateljice nadam se da uživate u ovim ljetnim danima i godišnjim odmorima. Za danas sam vam pripremila recenziju proizvoda za koji me najviše pitate u posljednje vrijeme. Riječ je o proizvodima za kosu brenda  Mane 'n Tail

Vjerovatno znate da je za mene duga, zdrava i njegovana kosa najljepši odraz ženstvenosti i smatram da se treba mnogo truda uložiti da bi rezultati bili vidljivi. Ja imam dugu kosu, prirodne boje i zaista se trudim da održim dužinu, što mi i uspijeva, s obzirom da se ne farbam i da ne peglam kosu svaki dan. 
Ono što meni nedostaje je gustoća jer imam jako tanku dlaku, pa je stoga volumen prisutan samo nekoliko sati nakon pranja. Pored toga što mi je dlaka veoma tanka, vlasište mi se brzo masti, što zahtjeva pranje svaki drugi dan, s tim da drugi dan prije pranja uvijek kosu vežem u rep.

Mana tanke dlake je veća sklonost pucanju kose, a time je potrebno i redovno sjeći vrhove kako bi se zadržao i očuvao zdrav izgled kose. Opet se na kraju sve svede na dužinu i brži rast kose.

Mane 'n Tail šampon obećava brži rast kose i zbog toga se pokazalo veliko interesovanje za njim. Ono po čemu je još poseban jeste da je ovo proizvod koji je prvobitno bio namjenjen za njegu konjske grive. Nastao je na seoskom obiteljskom gospodarstvu, gdje su vlasnici farme konja stvorili proizvod sa kojim su održavali konjske grive i repove snažnijim, sjajnijim i zdravijim.
S obzirom da je konjska dlaka mnogo slična ljudskoj, ubrzo su shvatili da bi i sami mogli koristiti ove proizvode. Nakon nekog vremena ovi proizvodili su postali jako popularni odakle potiče i priča o bržem rastu kose.
Mane 'n Tail u svojoj ponudi ima više vrsta proizvoda za njegu kose, odnosno dlake, te proizvode za njegu ruku i noktiju.


Posljednji mjesec dana koristim šampon i regenerator ovog brenda tako da ću vam u nastavku napisati šta mislim o tim proizvodima i promjene koje sam uočila tokom korištenja.

Ambalaža šampona i balzama je identična. Riječ je o plastičnoj bočici sa čepom na odvrtanje na kojem se nalazi dio koji pritisnete kako bi istisnuli željenu količinu proizvoda. Doziranje je veoma jednostavno. Na površini bočice se nalaze sve potrebne informacije o samom proizvodu, gdje također imate objašnjeno uputstvo za pranje konjske i ljudske dlake. Pored toga ovaj proizvod možete koristiti i za kupanje vaših ljubimaca, psa ili mačke.
Ono što mi se najviše dopalo jeste kolilčina od 350ml, s obzirom da većina proizvoda za kosu dolazi u količini od 200ml.


fairynona

fairynona

fairynona


Tekstura šampona nije mnogo gusta kao kod većine šampona. Odlikuje se bijelom bojom sa sedefastim sjajem te osvježavajućim mirisom. Tokom pranja kose nije potrebna velika količina proizvoda kako bi se zapjenio na kosi. Kada sam prvi put prala kosu ovim šamponom, istisnula sam količinu koju inače nanosim kada perem kosu, međutim tokom pranja primjetila sam da na kosi ima poprilično dosta pjene, tako da sam naredni put nanijela duplo manje šampona, a rezultati su bili isti. Količina koju nanosim je otprilike jednaka veličine lješnjaka.
Tokom pranja dok masiram vlasište, pod prstima se osjeti da kosa "škripi" a pjena je prisutna samo dok masirate vlasište, i zatim polako nestaje. Vlasište masiram nekih 4-5 minuta, i nakon toga ostatak proizvoda razmažem po dužini kose. S obzirom da imam dugu kosu, nježno je perem po njezinoj dužini, vodeći računa da se što manje lomi.

Balzam je mnogo gušći za razliku od šampona, i odlikuje se žućkastom bojom i također osvježavajućim mirisom. Balzam se fino razmazuje, ali ukoliko imate mnogo vode na kosi, nećete ga moći fino razmazati jer će kliziti. Ja ga nanosim nakon što kosu dobro ocijedim, te potome nanesem balzam po dužini kose. Kada to završim, uzmem češalj i raščešljam svu kosu, i nakon toga malu količinu nanesem i na tjeme. Sav proces sa balzamom traje 3-4 minute, zatim isperem kosu.


fairynona
Tekstura šampona i balzama


Sastav šampona :
Water/Aqua/Eau, Sodium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cocamide MEA, Glycol Distearate, Propylene Glycol, Fragrance (Parfum), Hydrolyzed Collagen, Citric Acid, Methylchlorisothiazolinone/Methylisothiazolinone, Butylphenyl Methylpropional.

U samom sastavu nema silikona koji nakon dužeg korištenja na dlaci ostaju "zalijepljeni" što kosu čini slijepljenom i masnom. 
Formula ovog šampona obogaćena je bjelančevinama koje spriječavaju lom dlake, što u konačnici znači da kosa manje puca i time ne moramo kratiti vrhove, što se na kraju opet odnosi na dužinu kose.
Pored toga u svom sastavu ima proteine koji čine kosu sjajnom i mekom.

fairynona


Promjene koje sam uočila tokom korištenja

Nakon mjesec dana konstantnog korištenja mogu vam prenijeti svoje utiske o ovim divnim proizvodima. S obzirom da su ovo proizvodi koji za sebe vežu najviše priče o bržem rastu kose, ja trenutno ne mogu pričati o tome, jer je prošao tek mjesec dana otkako ih koristim, ali sigurna sam da ću naredni mjesec imati rezultate dužine koje ću vam svakako objaviti.
Ono što sam primjetila je da imam mnogo više "baby hair" tako da je vrlo moguće da je do korištenja ovog proizvoda, no o tome ću vam svakako pisati naredni mjesec.

Nakon što operem kosu, i osušim je volumen je mnogo prisutniji nego prije! Vjerovali ili ne, moja kosa koja ima veoma tanku dlaku sada ima volumen koji traje i naredni dan.
Vlasište nije masno kao prije, sada sigurno mogu izdržati i drugi dan bez pranja kose. Do sada sam je drugi dan nakon pranja uvijek vezala u rep, pa navečer prala, ali više ne! Vlasište se manje masti i to sam prmjetila odmah nakon prvog pranja.
Ljeti kosu veoma rijetko peglam, ali sada nakon što je osušim fenom (češljajući dok sušim) ona izgleda kao da sam je peglala ili fenirala. Lijepo je složena, veoma sjajna i meka i uopće se ne mrsi, te zadržava osvježavajući miris šampona.
Djevojke koje imaju dugu kosu, a tanku dlaku, vjerovatno se susreću često sa ovim problemom gdje kosa izgleda lijepo samo nakon pranja, dok se naredni dan slijepi i izgleda potpuno drugačije. Sa ovim proizvodima može i naredni dan biti jednako lijepa kao i prvi.


S obzirom da sam čitajući recenzije naišla na nekoliko negativnih gdje je pisalo da šampon isušuje kosu, zanimalo me šta može dovesti do toga. Dva puta sam prala kosu bez regeneratora da vidim da li će biti drugačija. Moram priznati da nije isto sjajna i meka kada se ne koristi regenerator. Jedno pranje bez njega inekako može biti ok, ali više od jednog ne preporučujem. Ovo je šampon koji kosu temeljito opere, a regenerator je nahrani te čini mekom i sjajnom, stoga ih je potrebno koristiti zajedno da bi rezultati bili vidljivi.
Moja kosa je sklona mršenju i neukrotiva je, i stoga moram koristiti barem jednom u sedmici njegujuće maske koje smanjuju te pojave. Korištenje regeneratora ponekad izostavim, ali sa ovim šamponom to ne preporučujem, jer oni zajedno odlično sarađuju.

Na narednim fotografijama možete vidjeti kako izgleda moja kosa nakon korištenja ovog šampona i regeneratora. Nisam je peglala ni fenirala, samo sam je češljala dok sam sušila fenom.

fairynona

fairynona

Zar nije divna? Moja kosa je prije ovakva bila nakon što držim masku pola sata, pa je feniram i takav izgled zadrži samo nekoliko sati, a zatim se polako gubi. Konačno sam pronašla proizvode koji  pomažu u dužem zadržavanju volumena.

Također bih spomenula da mi šampon nije izazvao nikakve negativne posljedice poput iritacije vlasišta, isušivanja ili stvaranja peruti. Zaista sam oduševljena ovim proizvodima, i jedva čekam vidjeti rezultate rasta kose, koje ću vam svakako objaviti naredni mjesec.

Korištenje proizvoda na ljubimcima svakako preporučujem, jer sam i sama okupala svog psa :)

Da li ste probali ove proizvode i šta mislite o njima?
Ukoliko niste, preporučujem ih!
Možete ih pronaći u DM poslovnicama ili naručiti kod Drogerija.ba po cijeni od 16,95 KM.

Hvala Vam na čitanju <3 

You May Also Like

6 komentara

  1. Ja cu uskoro kupiti ..
    A kosa ti je prekrasna i predivna nemam rijeci, pa ovo je tvoja kosa za reklamu za sampone.. Hvala ti na recenziji
    Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vam na predivnim riječima. Probajte proizvode pa mi javite utiske :) <3

      Izbriši
  2. Meni su vrhovi od ovog šampona strašno isušeni, a kotistila sam i balzam ☹️

    OdgovoriIzbriši
  3. Bok!također sam počela koristiti ovaj šampon pred nepunih mjesec dana,kosu perem jednom,eventualno dva puta tjedno i mogu reći samo da sam vrlo zadovoljna.nemam ni peruti,ne masti mi se kosa,čvrsta je...inače mi kosa sporo raste,ali odkad koristim ovaj proizvod mogu napomenuti da je narasla par centimetara,

    OdgovoriIzbriši
  4. Cula sam vec dugo za njega, a od skoro ga koristim i frizura traje par dana. Zadovoljna sam. Trebala sam i prije startovati. Hvala vam na iznesenom iskustvu. I ja sam prenijela prijateljicama koje imaju rijetku kosu. Pozdr. I budite sve lijepe!

    OdgovoriIzbriši
  5. Da li se ovaj šampon razgradjuje? Iskustva?

    OdgovoriIzbriši