Zlatibor - dvodnevni izlet

by - 03:39:00

Zlatibor - dvodnevni izlet


fairynona


U posljednje dvije do tri godine Zlatibor je postao jedna od atraktivnijih planinskih destinacija, što je i u meni probudilo želju da upoznam to čarobno mjesto. Osim toga što sam pregledala mnoštvo fotografija i pročitala mnogo recenzija o Zlatiboru, ono što me od malih nogu podsjećalo na tu planinu jeste priča moje mame, koja je kao djevojka išla na radne akcije upravo na Zlatibor. Uvijek je sa oduševljenjem opisavala to mjesto i zahvaljujući njenoj priči ja sam već imala zamišljenu sliku tog mjesta.

Kao strastveni ljubitelj planina i ovog ljeta sam odlučila svoje slobodne dane provesti u prirodi, a ovog puta moj izbor je bio Zlatibor.

Moram priznati da sam se mnogo radovala svom malom putovanju koje je trajalo samo dva dana, ali sasvim dovoljno da odlučim da li ću se ponovno vratiti i posjetiti ostatak mjesta.

Moj kratki opis ove planine bio bi "grad na planini" što uistinu jeste tako. Dosta se razlikuje od planina koje sam do sada posjećivala. 
U centru Zlatibora nalazi se čarobni gradić koji nosi naziv Zlatibor kao i sama planina. Na ovom mjestu nemate onaj osjećaj da se nalazite na planini udaljeni od velikih gradova jer su svuda oko vas radnje, kafići, šetališta i mnogo turista. 
Pored mnogobrojnih  hotela i planinskih aktivnosti, tu se nalazi i Kraljev trg-veliko šetalište koje predstavlja centar ovog mjesta na kojem se održavaju mnogobrojne manifestacije i sve urbano se nalazi okolo samog trga.

Na ovom mjestu se nisam mnogo zadržavala jer je bilo mnogo turista i imam osjećaj kao da se nalazim u velikom gradu. Tu sam išla na večeru, obišla neke radnje i kupila poklone za moje najbliže. Ono što želim spomenuti jeste kvart koji mi je bio bajkovit i zaista me oduševilo sa uređenjem ovog dijela planine. Nalazi se odmah pored Kraljevog trga i sve kućice koje se nalaze na tom mjestu poprilično su slične i imaju predivna dvorišta sa mnogo cvijeća. Krivudavi putić ih razdvaja i šetnja ovim dijelom je po mom mišljenju najljepši dio centra Zlatibora.


fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

Obzirom da ja mnogo više uživam izvan toga, odmah sam se zaputila u istraživanje okoline.
Vozila sam se autom i stajala na svakom mjestu koje bi moju pažnju privuklo. Ono što me najviše osvojilo jesu divlji konji koji slobodno šetaju ulicama i sve turiste miroljubivo pozdravljaju. Na ovom putovanju sam se prvi put susrela sa divljim konjima, i ne postoje riječi kojima bih opisala ove predivne životinje. Svakom čovjeku priđu mirno, kao da žele biti u društvu ljudi. 
Pričajući sa mještanima Zlatibora, saznala sam da ovi konji vole ljude i da se uvijek kreću u njihovom društvu, tako da nije iznenađujuće da vam priđu te ostanu nekoliko minuta pored vas.


fairynona

fairynona

fairynona

fairynona


Nakon što sam se nekoliko puta tokom vožnje zaustavljala uživajući u čarima prirode i životinja, zaputila sam se prema Ribničkom jezeru, koje se prostire na pozadini prethodnih fotografija. Žao mi je što nisam prije saznala za to jezero, koje ima predivnu lokaciju, voda je čista i sve zajedno prikazuje savršenu sliku prirode. Dok sam šetala primjetila sam da se neki ljudi i kupaju jer je i vrijeme bilo lijepo i sunčano. 
Tragajući za mjestom koje će mi pružiti savršen pogled na ovo jezero, stajala sam nekoliko puta pri čemu sam uživala u svakom trenutku. Šetajući po pašnjacima i brdima, zaustavila sam se na predivnom mjestu gdje smo napravili mali piknik jer je mjesto uistinu čarobno, pa sam tu napravila i nekoliko fotografija koje ću podijeliti sa vama.


fairynona

fairynona

fairynona

fairynona



Na moju sreću vrijeme me odlično poslužilo za fotografije. Zrake sunca su se probile kroz oblake samo na par minuta što mi je pomoglo da napravim predivne uspomene koje će me sjećati na ovo putovanje.
Na planinama se vrijeme veoma brzo mijenja, tako da se u jednom satu naizmjenično izmjenjuju kiša, sunce i oblaci. Ukoliko imate strpljenja možete zabilježiti sve čari koje nudi priroda.


fairynona

fairynona



Nakon piknika, nastavila sam obilaziti planinu, pri čemu sam uočila da ovdje nema mnogo visokih proplanaka kao na Vlašiću gdje sam išla na sami vrh. Zlatibor je bogat ogromnim pašnjacima koje se prostiru jedan iza drugog i nude predivan pogled.
Žao mi je što nisam uspjela otići na Tornik koji predstavlja jedan od planinskih vrhova, ali to mjesto sam ostavila za iduće putovanje.

Naredni dan sam ponovno obilazila planinu i posjetila sam Stopića pećinu za koju mogu reći da je jedna od ljepših pećina u kojima sam bila. Riječ je o pećini razgranatog oblika koja oduševljava na prvi pogled. Nažalost nemam mnogo fotografija sa ovog mjesta, ali svakako vam preporučujem da je obiđete. Tokom posjete pećini, vodič će vas detaljno provesti mjestom i ispričati sve priče koje se vežu uz pećinu.
Svakako vam preporučujem i ovo mjesto za posjetiti.

Na kraju mogu ukratko reći svoje utiske o Zlatiboru.

Planina je mnogo drugačija od ostalih i vrijedi je posjetiti. Apartmani nisu mnogo skupi i imate velik izbor. Cijena našeg apartmana u samom centru je bila 120 eura za 2 dana i dvije noći, što je sasvim prihvatljivo.
U blizini hotela se nalaze mnogobrojne trgovine tako da možete kupiti hranu ukoliko ne želite jesti u hotelima. Među mnogobrojnim restoranima ističe se i kineski restoran tako da je i to jedna super ponuda ukoliko volite kinesku hranu.

Pored toga što dane možete provesti obilazeći okolinu centra i vidjeti nešto što do sada niste, nakon toga večeri mogu biti dosta zanimljive s obzirom da noćni provodi traju do jutra. Često se odražavaju koncerti i ima dosta zabava kako za mlade tako i za starije. 
Na Kraljevom trgu uvijek ima aktivnosti za djecu, tako da je vikend na Zlatiboru idealan i za porodice sa djecom.
Mislim da je ova planina tokom cijele godine bogata sa raznim aktivnostima za sve dobne skupine. 

Da li ste vi posjetili Zlatibor i kakvi su vaši utisci?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara