Yellow Summer Midi Skirt

by - 10:34:00

Yellow Summer Midi Skirt

fairynona


Plisirana suknja je za mene "must-have" u bilo koje vrijeme, naprosto ih obožavam jer su idealne za sve prilike i za razne kombinacije počevši od opuštenih outfita pa do onih elegantnijih. Veoma često ih oblačim i u njima se osjećam najudobnije. Pored toga što su veoma ženstvene, ovaj odjevni komad se može nositi tokom cijele godine, pri čemu pažnju pružamo materijalima od kojih su skrojene ove suknje.
Kako je zima prošla, tako sam spremila sve svoje zimske suknje i odvojila one sa tanjim materijalima koje su prilagođene toplijem vremenu.

Ovog proljeća sam odlučila kupiti nekoliko novih plisiranih suknji u ljetnim bojama, s obzirom da nisam imala ni jednu u atraktivnijim bojama ove sezone. Među novitetima se istaknula neon žuta suknja koju sam vam predstavila u ovom postu, a već prije ste ju mogli vidjeti na mom instagram profilu.
Ova suknja me osvojila na prvi pogled i odmah sam je kupila. Izgleda veoma pristojno i prefinjeno i odmah na početku proljeća je svu pažnju skretala na sebe svojom predivnom bojom.

Iako je riječ o žutoj boji, tačnije svijetlijoj nijansi žute boje, ova suknja odlično pristaje uz mnoge T-shirt majice, ali i košuljice. Mnogo sam se iznenadila kada sam se uvjerila u to, s obzirom da je riječ o "zahtjevnijoj" boji.
Kako vam je poznato da ja volim boje i jače kontraste, nekoliko puta sam se poigrala sa raznim bojama koje sam uklopila uz ovu nijansu žute. Mislim da sam uživala svaki put kada sam razmišljala što ću danas obući :)

Na nekoliko narednih fotografija možete vidjeti kako sam kombinovala ovu suknju, te sam izdvojila dvije kombinacije, koje su osobno meni najdraže, a nadam se da će se i vama svidjeti :)
Pored veselih boja zelene, roze i razigranih tufnica, trend šnalica se odlično uklopio u jedan od outfita. Više o tome možete vidjeti u nastavku :)


fairynona

fairynona

fairynona


fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona


Kako vam se dopada način na koji sam kombinovala ovu prekrasnu suknju? 
Volite li vi plisiranje suknje?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara