L'OREAL BRONZER 'GLAM BRONZE LA TERRA'

by - 06:13:00

L'OREAL BRONZE 'GLAM BRONZE LA TERRA'


Vjerovatno ste već čuli za ovaj Lorealov bronzer. Dosta blogera i youtubera ga koristi, i većinom su uvijek pozitivni utisci.
Nedavno sam imala priliku da ga i ja smjestim u svoju kolekciju :).

Loreal je jedna od ljepših marki šminke i ja ga lično volim. Još uvijek me nije razočarao.

Ovaj bronzer se odlikuje prije svega lijepom ambalažom. Lijepo je upakovan i jednostavno se otvara. Dolazi u količini od 18gr.

Ima blagi miris, koji je uistinu svjež i nije sladak, tako da je idealan za ljetne dane. Na Lorealovoj stranici kažu da ima "miris ljeta".

Pigmentacija mu je odlična. Mikropigmenti stvaraju mekan dodir na koži. Dosta je trajan i ne gubi svoje svojstvo nakon nekoliko sati.

Ima blagi sedefasti sjaj, koji me podsjeća na glamurozan izgled.


Ovu sliku sam slikala vani na suncu, kako biste bolje vidjeli



Kada sam ga prvi put koristila, nisam bila baš oduševljena koliko je nahvaljen..ali kasnije sam promijenila mišljenje.

S obzirom da je tamnije nijanse, ne izgleda lijepo na svijetloj koži.

Moj ten je inače tamniji, a pogotovo ljeti kada dodatno pocrnim, pa mi je teško pronaći odgovarajuću boju bronzera. Ovaj se uklopio za moj ten, i daje prirodan izgled kada ga stavljam u manjim količinama.



Trenutno mi je koža baš tamna, i na toj slici se jasno vidi da boje ne odudaraju puno jedna od druge. Ovo je pravi ljetni bronzer :)

Može se koristiti za samo blagi sjaj na licu, za konturisanje, a neki ga koriste i za naglašavanje pojedinih dijelova tijela.
Ukoliko je kontura upitanju, moje mišljenje je da je namjenjen za tamniji ten, jer će u protivnom biti prevelik kontrast na koži. 

U jednom od idućih postova ću postaviti slike gdje sam ga koristila, pa ćete moći vidjeti kako izgleda :)

Šta vi mislite o ovom Lorealovom bronzeru?



You May Also Like

2 komentara

  1. Mislim da je savršen,ja definitivno ne mogu bez njega,daje sjaj i vedrinu mome licu,izgledam umorno bez njega...Prelijep post... Pridružila sam se tvom blogu, ako želiš uzvrati i pogledaj moj blog.
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdgovoriIzbriši