Flormar Terraccota puderi i rumenila

by - 04:21:00

Flormar Terraccota puder i rumenila



Ako niste znali terraccota puderi predstavljaju uglavnom bronzane pudere, rumenila i sjenila, koji se odlikuju najčešće zemljanim tonovima i sedefastim sjajem. Uz njih ćemo najlakše postići preplanuo ten, koji zahvaljujući shimmeru kožu čini glamuroznom.

Moji prvi terraccota proizvodi su bili iz Flormar kozmetike.

Flormar je najpoznatiji kozmetički brend u Turskoj. Nudi širok asortiman raznih proizvoda.
Isprobala sam neke od njih čim su došli na naše tržište, i zadovoljna sam kvalitetom i cijenom.
Ono što sam izdvojila kao najljepše, bili su teraccota puder i rumenila.


Kao što vidite sve ambalaže su jednakog oblika i količine od 9 gr. Pored toga ima i ogledalce. U ponudi ima veliki broj nijansi sa manje ili više sjaja, a ja sam izabrala ove tri :) pa ću o svakoj napisati ponešto.

Terraccota Powder Br.26



Ovo je prvi proizvod koji sam kupila iz Flormar linije i koristim ga već tri godine. Sada ga možete pronaći u crnoj ambalaži.
Pošto sam ga davno kupila, ne vidim kako se zove nijansa, ali vidim da je upitanju broj 26, pa tako da vam to može pomoći, ukoliko vam se svidi .
Sastoji se od mješavine bronzane i tamno smeđe nijanse sa zlatnim sjajem. Boja i sedefast odsjaj na licu su jednako uočljivi.

Pošto se radi o tamnijoj nijansi, najčešće je koristim ljeti kada mi je koža tamnija, jer na svijetloj koži ne izgleda lijepo i ne može dati preplanuo izgled.

Koristim ga na samom kraju make upa, poslije kamenog pudera, kako bi neke dijelove lica istaknula.
Ponekad ovim zamijenim bronzer, a nekada  i rumenilo, sve zavisi od ostalih nijansi na licu.
Kao što sam već rekla, imam ga tri godine i nisam primjetila da je "ostario", još uvijek me služi kao i prvog dana.



Flormar Terraccota Blush-on- 41




Ovo rumenilo obožavam.
Sastoji se od srednje roza nijanse i puno srebrnog shimmera, kao što možete vidjeti.
Na licu je dosta uočljivo i onda kada ga samo malo nanesem četkicom.
Najčešće ga koristim u kombinaciji sa tamnijim mat puderom, crnom maskarom i blagim sjajem na usnama.
Samo rumenilo dovoljno istakne lice da mi bronzer i highlighter nisu potrebni.



Flormar Terraccota Powder - Dual Gold



Kao što vidite ovdje imamo kombinaciju dvije nijanse, tamniju i svjetliju. Obje su jednake količine.
Sastoji se od smeđih i zlatnih tonova. Možete ih koristiti posebno, a i kombinovati obje boje.
Na zadnjoj slici je tamna nijansa, zatim svijetla i treća predstavlja obje zajedno.
Ovo je višenamjenski puder! Sa njim možete konturisati lice, naglašavati dijelove lica ili tijela, a možete ga stavljati i preko cijelog lica da bi lice dobilo blagi sjaj.
Ja ga najčešće koristim za blagu konturu sa tamnom nijansom, a svijetlu nijansu koristim kao highlighter.


Obožavam sedefaste pudere i rumenila, iako ih ne stavljam svakodnevno, jer mi je koža na T zoni masna, pa mi lice ljepše izgleda u mat kombinaciji.
Kako se vama čine ova rumenila i puderi?





You May Also Like

1 komentara