Avon True Color "BERRY LOVE"

by - 07:33:00

PALETA "BERRY LOVE"



Pretpostavljam da su vam poznate Avonove palete i da većina djevojaka koristi "True Color" sjene za oči.

Odlikuju se kvalitetnom ambalažom i količinom od 5 gr.

Mogu se pohvaliti sa širokim spektrom boja u ponudi, tako da za svakoga ima poneka nijansa.
Dolaze u kombinaciji sa dvije, četiri ili više boja.
Boje su kombinovane tako da se može postići neodoljiv izgled, bilo da je za dnevni ili večernji make up.

Kvalitet ovih paleta je odličan. Dosta su pigmentirane i postojane sa bazom ili bez nje, ne truse se.

Često uzimam True Color sjene i zadovoljna sam kvalitetom i cijenom. Posljednja koju sam uzela bila je nijansa "Berry Love".
Ono što me privuklo kod ove palete, bila je nijansa pod brojem 4, koja sam izdvojila na prvo mjesto između ove četiri :)




Ova kombinacija boja po mom mišljenju i ukusu, može poslužiti više za dnevni make up, i za svjetlije oči :)

Swatchevi  (bez baze ) izgledaju ovako:






Nijansa pod brojem 1  ima bež boju, dovoljno je pigmentovana i najčešće se upotrebljava ispod obrva. Ima neprimjetni i blagi sedefasti sjaj.

Nijansa pod brojem 2 je svijetlo roze boje, dobro je pigmentovana i također ima sitni sjaj u sebi. Može se kombinovati sa dosta drugih nijansi.

Nijasna pod brojem 3 je roza zlatne boje, gdje malo izviruje ton roza nijanse. Neobična i lijepa boja. Stavljala sam je samu na kapak i ima neodređenu boju ( kada se sama stavlja ). Također se može kombinovati sa drugim bojama. Odlično je pigmentovana. Blendanjem se mogu postići razni efekti.
Pored toga, za razliku od prethodnih boja, odlikuje se sa dosta sedefastog sjaja i može dati metalik izgled.

Nijansa pod brojem 4 je meni najdraža, jer obožavam tamne i mat nijanse. U ovoj paleti jedino je ona mat.
Najtamnija je sa hladnom ljubičastom bojom. Po mom mišljenju je najviše pigmentovana.
Bez baze se može koristiti za dnevni make up, jer neće biti previše tamna ako se lijepo izblenda, a sa bazom je savršena za večernji :)

Ovako izgleda kada se ne koristi baza i kada se nanese vrlo malo svake od nijansi. Nisam koristila ni tuš ni kreon. Ovo sam izdvojila za dnevni make up.




Kako vam se sviđaju ove nijanse?



You May Also Like

0 komentara