Benefit Watts Up highlighter

by - 06:09:00

Benefit Watts Up Highlither





Ako pratite strane youtubere, mogli ste često vidjeti ovaj Benefit Cosmetic Watts Up highlither.
Ja sam bila sretnica pa sam ga dobila na poklon i zaista su svi utisci pozitivni.

Odlikuje se svijetlo ljubičastom ambalažom, koja je neobičnog oblika. Dobro je upakovan, tako da se ne može sasvim slučajno otvoriti ili oštetiti. Dolazi u količini od 9,4 gr.
Sa jedne strane se nalazi sam highlither, koji ima svoj poklopčić, a sa druge strane ima spužvica, koja služi kao pomagalo pri razmazivanju.

 

Sam highlither dolazi u prelijepoj i blagoj boji šampanjca. Dizajniran je za sve puti.
Predlaže se primjena na obraze, čelo i most nosa.
Može se koristit samostalno ili preko postojeće šminke.

Ono što ga čini posebnim je to da se ne kupi u porama, iako je kremaste teksture i zaista je postojan i do 8 sati. Neće se pokvarit ili izgubiti svoje svojstvo ukoliko je više sati na licu.
Nevjerovatno, ali i nakon 8 sati izgleda kao da je tek nanešen.

Ja ga uvijek koristim na kraju šminkanja, tj.preko postojeće šminke i time ne gubi svoju boju, samo dodatno istakne te dijelove, gdje ga nanesem.

Dosta je pigmentiran i kremast, ali nimalo masan! Ima samo blagi sedefasti sjaj. Ovako izgleda kada se ne koristi spužvica za razmazivanje, koju stručno zovu "mješalica"


A kada se razmaže dobije drugačiji izgled, potpuno blag i nježan



Ja ga blendam rukom, jer nemam osjećaj sa ovom tzv.mješalicom.

Kada sam ga dobila mislila sam da neće biti dobar za moju kožu koja je masnijeg tipa, jer sam skoro uvijek koristila kamene highlithere, ali ovaj je idealan za sve tipove kože.


Na slici možete vidjeti kako izgleda na licu.
Blago sam nanijela na jagodice i sasvim malo na nos. Sve sam radila ručno prstima, bez mješalice :)



Ako budete imale priliku da upotpunite svoju kolekciju sa ovim highlighterom, nemojte se dvoumiti, jer se nećete pokajati :)





You May Also Like

4 komentara

  1. Definitivno najbolji highlighter!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijep hajlajter, ali je stvarno skup :( Divno izgleda na licu, baš mi se sviđa :)
    http://sminkasticno.blogspot.ba/

    Zapratila sam te na blogu, imaš divne postove ♥♥

    OdgovoriIzbriši