MAC Pigment i moje iskustvo

by - 05:23:00


Mac pigment

fairynona


Pigmenti su nešto što me već dugo privlačilo, iako sam mislila da ih je teško koristiti. Promijenila sam svoje mišljenje onog trenutka kada sam u svoju kolekciju dodala jedan pigment :)

Gledajući strane youtubere i čitajući razne recenzije o upotrebi ovih proizvoda  shvatila sam da je ovo nešto što mi uistinu treba.

Danas ću vam pisati o Mac pigmentu..Kupovinu ovog proizvoda sam dugo odgađala i konačno je došlo njegovih 5 minuta :)

Pigmenti su visoko koncentrisane boje koje dolaze u prahu i sadrže sastojke koji omogućavaju da se boja lagano stopi sa kožom. Možete ih koristit u razne svrhe jer su svestrani proizvodi. Može se koristiti kao sjena za oči, ruž za usne, highlighter, a može se i pomiješati sa losionom i time izgledati kao bronzer za tijelo. Ukratko rečeno ovaj proizvod može istaknuti bilo koji dio lica ili tijela.
Razni brendovi u svojoj ponudi imaju i pigmente, ali po iskustvima mnogih najbolje je ponudio Mac.
Rečenica koja opisuje Mac pigment je: "Ono što vidite u spremniku je upravo ono što ćete dobiti na vašoj koži."

Ovaj divni sjajni prah dolazi u plasticnoj ambalaži sa poklopcem od gumirane plastike. Ispod ovog poklopca se nalazi mali plastični poklopac koji štiti pigment od razljevanja kada skinete crnu kapicu :)
Na ambalaži se nalaze osnovne informacije o proizvodu.


fairynona



Količina ovog proizvoda je 4 gr, a cijena je oko 22$. Nema ga na našim prostorima pa ga je teško nabaviti. Ukoliko imate nekoga u susjednim državama, onda možete doći do njega.
Nećete ga lako potrošiti. Imam osjećaj kao da će trajati cijelu vječnost...


fairynona


fairynona

Kao što možete vidjeti na slici kada otvorimo ovu malu bočicu sva pažnja je usmjerena na ovaj visoki sjaj. Mnoštvo sitnog sjaja ispunjava ovu bočicu i čini se kao da i najmanji djelić sjaja skreće pogled na sebe. 


fairynona

fairynona

fairynona

Iako na prvi pogled djeluje kao da je grube i suhe teksture, u biti nije tako. Tekstura pigmenta je glatka i nježna. Kada ga razmažete ostavlja ravnomjeran sjaj, kao što možete vidjeti na slikama.


fairynona


fairynona

Pruža metalik sjaj, visoki sjaj koje se ne trusi i ne spada. Pruža dugotrajni sjaj. Možete ga koristit suho ili mokro. Ukoliko prah nanesete sa suhom četkicom iz bočice, dobićete blagi sjaj, a ukoliko je četkica vlažna, sjaj i boja su intenzivniji. 


fairynona

Što se tiče pigmnetacije ona je zadivljujuća. Intenzivna boja i sjaj su osnovne karakteristike ovog proizvoda. Potrebna je sasvim mala količina praha da bi prekrio bilo koji dio kože. 

U ponudi ima dosta boja, krenuvši od osnovnih boja pa do sjajnih, nisam sigurna koliko ih je tačno. Ja sam izabrala ovu pod nazivom Bronzifid. To je boja u kojoj dominiraju čestice bronzanog i roza zlatnog sjaja. Manja količina ili jedan sloj sjaja djeluje kao zlatni sjaj, dok dva do tri sloja izgledaju kao bronzani.


fairynona


Na koži je lagan sa nevjerovatnom izdržljivošću i ostaje i do 8 sati bez straha da ce izblijediti. 
Ukoliko ga koristite na kapcima neće se razliti niti uvući u borice. Neće se ni smežurati. Na usnama će biti dugotrajan a na licu neće ostaviti masan trag.
Koristila sam ga i u kombinaciji sa losinom za kožu i ostavio je ravnomjeran sjaj, bez fleka na odjeći.

Moje mišljenje o ovom proizvodu je pozitivno i preporučila bi ga svakoj djevojci koja se dvoumi oko kupovine Mac pigmenta.
Ni u jednom trenutku se nisam pokajala zbog ove kupovine. 

U narednim danima ću editovati post sa slikama koje koje pokazuju pigment u svojstvu sjene za oči, ruža za usne i highlightera.

Da li ste vi probali ove pigmente i kakvi su vaši utisci?
Hvala vam na čitanju <3




You May Also Like

0 komentara