AVON TRUE COLOR EYESHADOW QUAD paleta sjena za oči - Smokey Brown

by - 01:02:00

True Color paleta sjena za oči Smokey Brown


Avon je ovog mjeseca ponudio nove palete za oči iz linije True Color Eyeshadow Quad. Vjerujem da su vam ove palete poznate i da je svaka djevojka probala barem jednu od mnogobrojnih paleta iz ponude. Kvalitet ovih paleta je mnogima poznat. Pored toga odlikuju se širokim rasponom boja. Često ih kupujem i nikada me nisu razočarale.
Nedavno sam svoju kolekciju upotpunila sa još dvije :) i danas ću vam predstaviti paletu pod nazivom "Smokey Brown", koja je kreirana prije svega za "smokey eyes". 

Iako više volim neke neobične boje na očima, ipak sam izabrala još jednu paletu sa zemljanim tonovima. Ovakvih boja uvijek treba imati, a mogu poslužiti za različite look-ove.

Sve palete iz linije True Color dolaze u plastičnoj ambalaži sa količinom od 5 gr. Otvaraju se jednostavno, imaju malo ogledalce i dvostrani spužvasti aplikator.
Palete su smještene u kartonsku ambalažu, gdje se na poleđini nalaze sve potrebne informacije o samom proizvodu i slikovito uputstvo za lakše nanošenje sjena. Ako ste početnik u šminkanju pratite ovo uputstvo i bez puno truda ćete postići blago naglašene kapke.



Smokey Brown paleta se sastoji od 4 profesionalno odabrane nijanse, gdje su tri boje sedefatse, a jedna mat


Nijansa pod brojem jedan je neutralna bež boja, koju sadrži većina ovih paleta. Potpuno je mat. Može se koristiti samostalno preko cijelog kapka, na rubovima oka, a najveću funkciju ima ako želite posvijetliti određen dio kapka.
Nijansa pod brojem dva je sedefasta svijetla boja šampanjca. Teško ju je definisati jer na suncu izgleda poput boje zlata, dok je u hladu tamnija i identična boji šampanjca. Od svih boja u paleti, meni je ona najljepša. Koristila sam je samostalno preko cijelog kapka i izgleda divno.
Nijansa pod brojem tri je hladna smeđa boja, koja je također sedefasta. Slična je nijansi pod brojem 3 koju sadrži paleta "Mocha Latte", ali ova je malo tamnija. Možete je koristit na kutovima oka, ali pri tome je potrebna sasvim mala količina sjene i dosta blendanja jer je boja tamna. 
Nijansa pod brojem četiri je najtamnija u ovoj paleti. Također smeđa boja, ali ima drugačiji sjaj u odnosu na prethodnu. Kada je posmatram na suncu vidjljive su bronzane čestice sjaja, a bez sunca izgleda kao obična smeđa. Neobična je boja i teško ju je definisati, ali uistinu je mala razlika između nijasne pod brojem 3 i 4.
Ove tamne boje rijetko koristim, ali odlično izgledaju na kutovima oka kada je upitanju jači make up.

Swatchevi (bez baze) izgledaju ovako.



Pigmentacija svih boja je odlična i potrebna je sasvim mala količina sjene na četkici da bi ostala vidljiva na oku. Ako niste ljubitelj tamnih boja na očima, savjetujem da boje numerisane brojevima 3 i 4 stavljate u minimalnoj količini, jer su dosta vidljive.
Pošto su boje sedefaste podjednako se ističe i boja i sjaj. Sjene se lako blendaju i možete postići razne look-ove na očima, gdje će intenzivne boje, bez puno truda, naglasiti vaše kapke.
Sve nijanse su postojane na očima i traju čak i do 8 sati.

Na početku sam napisala da je paleta kreirana prije svega za "smokey eyes". Ja nisam ljubitelj takvog šminkanja, pa sam se malo igrala sa bojama na kapcima :) 
Blago sam naglasila kapke, a paletu možete koristit za dnevni i noćni make up.

Na slikama možete vidjeti kako sam ja kombinovala ove nijanse.

- Prvo sam nanijela bazu na kapke i korektor na podočnjake.
- Na kutove oka sam nanijela nijansu u broju 3 i blendala prema unutarnjem dijelu oka. Nakon toga sam na kutove oka dodala sasvim malo nijanse u broju 4.
- Sredinu kapka sam ispunila nijansom u broju 2 i blendala prema unutarnjem dijelu oka.
- Nijansu u broju 4 sam nanijela na donji dio oka, ispod trepavica, i izblendala.
- Nijansu u broju 1 sam nanosila ispod obrva
 Na kraju sam nanijela tuš- Golden Rose, i dva sloja Luxe maskare.








Cijena ove palete je 11,90 KM.
Kako vam se sviđaju ove boje?
Hvala na čitanju <3


You May Also Like

2 komentara