Neodoljive usne uz BOURJOIS 3D Effect Lipgloss

by - 00:53:00

Bourjois 3D Effect dugotrajni sjaj za usne




Kada se zasitim mat ruževa i poželim sjaj na usnama, većinom posežem za sjajevima sa 3D efektom. Razlog za to je što sam sa sjajevima mirna, i ne moram ih stalno popravljati (kao ruž), a 3D sjajevi daju poseban efekat na usnama.
Nedavno me jedan sjaj uistinu oduševio i postao moj favorit. Riječ je o Bourjois 3D Effect (8 hours hidrate and shine). On nam nudi hidrataciju na usnama i  8 sati visokog sjaja.


Sjaj koji je odavno na Bourjois policama u drogerijama, sigurno ste barem jednom primjetile. 
Ambalaža sjaja se odlikuje elegantnim dugačkim pakovanjem od čvrste plastike i kapice u boji srebra, a nanosi se praktičnim aplikatorom.
Aplikator koji krasi ovaj sjaj nije spužvast. Sastoji se od mnoštva sitnih dlačica i posebno je dizajnirana četkica-aplikator koja osigurava iznimno sjajne rezultate, čime je omogućeno precizno nanošenje sjaja.


Serija sadrži 15 nijansi od poptuno svijetlih do jarke crvene. U ponudi nema  tamnih boja, a svakako se pored sjaja boja ne bi isticala. Ja sam izabrala nijansu u broju 46, a zove se Rose Lyric. Rose Lyric je srednje roza boja. Jedan sloj na usnama djeluje kao blaga roza boja i više se ističe sjaj, dok dva sloja pokazuju jednako i boju i sjaj.


Swatchevi ovako izgledaju

Lijevo jedan sloj, desno dva sloja

Zahvaljujući 3D efektu koji je zaštitini znak ovog sjaja, usne imaju punoću i uistinu djeluju neodoljivo. Na slici možete vidjeti kako na usnama izgleda sjaj sa 3D efektom.


Sjaj u svom sastavu nema parabena i sadrži 92% hranjivih i zaštitnih sastojaka za usne, čime usne neće biti suhe, a sitni sjaj se neće nakupljati u borama usana. Usne nisu ljepljive i hidrirane su.

Kremasta tekstura sjaja daje usnama dovoljno hidratacije i sjajni završetak. Iako je na ambalaži naglašeno da sjaj pruža 8 sati hidratacije, ja bi se složila sa činjenicom da na usnama ostane sitni sjaj i do 8 sati, a hidratacija traje neka 4 sata. Trajnost mu je uistinu dobra i ne morate ga stalno popravljati. Ako jedete ili pijete on neće nestati sa usana.

Sjaj ima blagi miris kupine i meni je ugodan. Nije jak i dugotrajan, tako da ne bi trebao smetati ni onima koji imaju osjetljivo čulo mirisa :)

Moje mišljenje o ovom sjaju je pozitivno i možete ga pronaći u drogerijama po cijeni od 18KM (10 ml). Visoka cijena opravdava njegov kvalitet :) 



Kako vam se sviđa ovaj sjaj?
Hvala na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara