LORAC ALTER EGO EYE SHADOW PALETTE

by - 04:30:00

Lorac Alter Ego Free Spirit paleta sjena za oči

fairynona

Ako me pratite na instagramu mogli ste vidjeti da sam sredinom ljeta najavila recenziju ove divne palete. Strastveni sam ljubitelj kozmetike, a posebno paleta sjena za oči i zaista ne znam koju bi prije probala, slikala, pisala... Danas ću vam predstavit Lorac paletu koja po mom mišljenu zaslužujue svaku pohvalu i jako mi je žao što ovu recenziju nisam prije napisala jer sam je najviše koristila u ljetnim danima.

Svaki brend ima svoje osobnosti i karakteristike po kojima se razlikuje od ostalih. Lorac je kozmetika koja dolazi iz Los Angelesa i nije dostupna na našem tržištu. Uz veliku želju uspjela sam doći do nekoliko njihovih proizvoda i zaista sam oduševljena kvalitetom, kao i cijenom.
U sastavu svojih kozmetičkih proizvoda Lorac koristi samo prirodne ekstrakte i lagane sastojke bez teških ulja i mirisa.
Pored toga u ponudi imaju kozmetičke preparate za sve tipove kože i svaki proizvod je baziran na dugotrajnoj postojanosti.
Još jedna karakteristika ovog brenda je jako lijep dizajn na svim paletama. Pored lijepih i neobičnih boja, lijepo pakovanje me također oduševi i skreće mi pažnju.

Danas ću pisati o paleti sjena za oči pod nazivom Free Spirit.

fairynona


Ambalaža ove palete je od čvrste plastike u tamno roza boji, koja je ukrašena sa slovima srebrne boje. Na prvi pogled će vas osvojiti samo pakovanje. Pri otvaranju palete vašu pažnju će zauzeti ogledalo koje na sebi nosi naziv ovog brenda.
Paleta je smještena u kartonsku ambalažu na čijoj pozadini se nalazi slikovit prikaz svih nijansi sjena, sastav palete i rok trajanja.





Paleta se sastoji od deset nijansi od čega su tri nijanse mat, dok su ostale blago sedefaste.
Kada otvorite paletu nad sjenama se nalazi zaštitna folija, koja također na sebi ima naziv Lorac.
Ono što me privuklo kod ove palete jeste kombinacija boja koja se sastoji od neutralnih bež boja, dvije nijanse roze i smeđe boje koja je uvijek dobrodošla za jači make up, te dvije predivne boje koje mogu poslužiti i kao highlighter.

U posljednje vrijeme sve manje oči naglašavam tušem, i ljepše mi izgleda kada koristim samo sjene i maskaru. Ako imate prave nijanse, vaš pogled će skretati pažnju i neće izgledati previše upadljivo.


fairynona

fairynona

Swatchevi (bez baze) izgledaju ovako


fairynona

fairynona


Nijansa pod brojem 1 je bež boja sa  blagim narandžastim podtonom. Ovo je mat nijansa, ali pod jakom svjetlosti ima blagu saten završnicu.
Nijansa pod brojem 2 je sedefasta boja šampanjca i prelijepo izgleda kada se koristi sama preko cijelog kapka, a može se i kombinovati sa nijansom pod brojem 4. Kombinacija ove dvije boje uvijek je dobrodošla :)
Nijansa pod brojem 3 je neutralna bež boja, koja je u potpunosti mat. Koristim je preko cijelog kapka, ispod obrva i vrlo često za posvjetljivanje određenog dijela kapka. Mislim da je ovo najzahvalnija nijansa u svim paletama.
Nijansa pod brojem 4 je čokoladno smeđa boja sa satenskom završnicom. Idealna je za isticanje kapka. Koristim je na kutovima kapka, a ponekad i na donjim rubovima. Lijepo naglasi oči i nije prejaka za dnevnu varijantu.
Nijansa pod brojem 5 je sedefasta svijetlo roza boja. Iz cijele palete nju najviše koristim. Ako ste već prije čitali moje postove, mogli ste primjetit da ja obožavam roza i bordo sjene za oči. Ovu boju koristim jako često, tako sto je nanesem na gornje rubove kapka i zatim izblendam. Pored toga često je kombinujem sa nijansom pod brojem 6.
Nijansa pod brojem 6 je sedefasta tamno roza boja, koju također obožavam kao i prethodnu. Može se koristiti za večernji make up, a i za dnevnu varijantu izgleda jako lijepo.
Nijansa pod brojem 7 je svijetla mat sivo-ljubičasta boja. Može se koristit samostalno preko cijelog kapka, a i u kombinaciji sa drugim bojama. 
Nijansa pod brojem 8 je neodređena plavo-ljubičasta boja, koja je također sedefasta. Ova boja izgleda jako lijepo kada se koristi za smokey eyes. Iako nisam ljubitelj smokey eyes, isprobala sam je kombinovati sa nijansom pod brojem 7 i zaista lijepo izgleda.

Posljednje dvije nijanse u paleti 9 i 10 su po mom mišljenju najviše pigmentirane i obje su sedefaste. Nijansa pod brojem 9 ima zlatni podton, dok 10 ima srebrni. Koristim ih uglavnom na unutranjem dijelu oka, i na donjim rubovima (ispod trepavica) jer time oči izgledaju veće. Pored toga ono što ove dvije boje čini posebnim jeste da ih možete koristiti i kao highlighter.

Pigmentacija ovih boja je zaista odlična. Potrebna je sasvim mala količina sjene i  po cijelom kapku će biti ravnomjerno raspoređena jer se odlično blenda. 
Kombinacija boja je napravljena tako da ih možete upotrebljavati za sve varijante.
Tekstura sjena je pomalo suha i na prvi utisak izgleda kao da se trusi, ali tokom blendanja sam se iznenadila, jer su se sjene doslovno "lijepile" za kapak iako nisam koristila bazu. 

Od svih paleta koje posjedujem ova ima najbolju postojanost. Ne koristim često baze i fiksator, ali sjene na kapcima čitav dan budu iste kao i prvog trenutka kada sam ih nanijela.

Moje mišljenje o ovoj paleti je pozitivno i preporučila bi svima koji imaju priliku da probaju Lorac sjene, jer sam sigurna da se nećete pokajati.
Cijena palete je oko 20 $ (70gr). Na kraju posta ću ostavit link gdje možete detaljno pogledati paletu.

Na slikama možete vidjeti kako ja koristim ove sjene. Kao što sam već rekla, najčešće koristim nijanse pod brojem 5 i 6 na gornjem dijelu kapka, a 9 ili 10 na donjim rubovima
Volim blago naglašene oči za dnevnu varijantu :)


fairynona


fairynona

fairynona


Link palette: https://www.glambot.com/lorac-alter-ego-eyeshadow-palette-free-spirit

Kako vam se sviđaju ove boje i način na koji ih ja kombinujem?

Hvala na čitanju <3

You May Also Like

2 komentara