Njega kose sa Avonovim proizvodima

by - 01:41:00

Omiljeni Avonovi proizvodi za njegu kose




Duga i njegovana kosa je po mom mišljenu odraz ženstvenosti. Svaka kosa ima svoje dobre i loše dane, ali uz odgovarajuće preparate možemo postići zadovoljavajuće rezultate.

Ja sam osoba koja dosta truda ulaže u održavanju duge i prirodne kose. Ne pratim trendove kada je frizura u pitanju i vjerna sam klasičnoj dugoj kosi. Nekada je peglam, nekada uvijam, a dođu mi dani kada je samo osušim i pustim, ne smeta mi ako se razleti na sve strane. 
Ima li nešto ljepše od prirodne kose, koja svojim sjajem privlači poglede? 

Sredinom septembra sam iz Avona dobila paketić proizvoda za njegu kose. Zaista sam bila oduševljena sa paketićem jer često kupujem preparate za njegu kose, tako da u tom periodu nisam morala ništa uzimati :)
U poslednje vrijeme sam imala dosta obaveza, pa sam iz tog razloga  kasnila sa ovom recenzijom, stoga ću vam danas predstavit na najbolji način proizvode koji su uistinu vrijedni svake pohvale.


Serum za kosu sa hranjivim arganovim uljem


Vjerujem da je većina vas upoznata sa dobrobitima arganovog ulja. Pored toga sto na koži ostavlja i više nego dobar učinak, idealno je i za njegu kose. Arganovo ulje je bogato omega 3 i omega 9 masnim kiselinama, stoga hidratizira kosu i ostavlja je nježnom i mekanom. 
Avon već nekoliko godina ima u ponudi širok izbor preparata za njegu kose. Jedan od proizvoda koji se ističe je serum za kosu sa arganovim uljem. Ako me pratite na instagramu mogli ste primjetit da često slikam kosu. Moja kosa je zdrava zahvaljujući ovom proizvodu.
Serum (ulje) za kosu dolazi u staklenoj ambalaži (30 ml) koja je smještena u kartonsku kutiju, na čijoj pozadini se nalazi sastav, rok trajanja i način upotrebe. Kartonska kutija je zaista lijepo ukrašena slovima u zlatnoj boji, čime skreće pažnju na sebe. Serum se koristi pomoću pumpice koja pruža obilnu količinu ulja pri samo jednom dodiru.


Najbolje rezultate ćete vidjeti na ravnoj kosi, a posebno ako je ispeglana. Kosa je sjajna, mekana i neodoljiva. Ja ovaj serum koristim tako što stisnem pumpicu dva puta, jer mi je potrebna veća količina seruma, kako bi ravnomjerno nanijela po cijeloj kosi. Razmažem ulje po dlanovima i nanesem prvo na vrhove i donje dijelove kose, a zatim ostatak sa dlanova ostavim na gornjem dijelu kose. 
Možete ga nanositi i na mokru i suhu kosu. Kada se nanese na vlažnu kosu, tokom prirodnog sušenja, kosa će ostati složena. Moram priznati da i u vlažnim vremenskim uslovima, kosa bude manje neposlušna kada na sebi ima malo ovog ulja.
Meni se najviše sviđa izgled koji ostavi  kada ga nanesem na ispeglanu i suhu kosu :)
Ima blagi miris argana, koji se samo trenutno osjeti i ne zadržava se u kosi.
Na slici možete vidjeti kako izgleda moja kosa kada je isfenirana i nahranjena ovim uljem.


Moja kosa je dubinski nahranjena, sjajna i jača. Manje je zamršena i lako se češlja. 
Cijena ovog ulja u važećem katalogu je 4,90 KM, trenutno je snižen pa stoga to iskoristite i nahranite svoju kosu :)

Supreme Oils dvofazni tretman u spreju s Nutri 5 kompleksom



Dvofazni tretman za kosu u spreju namjenjen je njezi kose. Ono što ga čini posebnim je sastav od 5 dragocjenih ulja, a to su: makadamija, sjemenke kamelije, bademi, sjemenke grožđa i marula. Svi ti sastojci su potrebni u njezi kose, a u ovom spreju imamo svakog od njih malo.
Ulje dolazi u plastičnoj bočici u količini od 100 ml. Na pozadini ambalaže se nalazi uputstvo za upotrebu, sastav i rok trajanja.
Upotreba je jednostavna pomoću pumpice.


Bitno je da prije upotrebe promućkate bočicu kako bi se svi sastojci sjedinili i onda možete poprskati. Ja inače pršćem na dlanove, pa zatim nanesem na kosu. Ne volim prskati direktno na kosu jer nemam osjećaj i time često omastim kosu, stoga sam sigurnija kada nanesem dlanovima.
Ono što sam primjetila nakon ovoga tretmana je da kosa bude mekša i sjajnija. Ne mogu se složiti s tim da je idealan za vrhove, jer je u tom smislu ulje nezamjenjivo. Nisam ga koristila u kombinaciji sa uljem. Jednom sam probala oba tretmana zajedno i nije mi se dopao izgled koji je ostao na kosi. Bila je teška i malo masna. 
Cijena ovog tretmana u važećem katalogu je 6,50 KM.

Tretmanska maska za kosu sa arganovim uljem

Još jedan od noviteta je maska za kosu sa arganovim uljem, koja dolazi u novoj ambalaži. Pakovanje (150ml) je isto kao i prije, u tubi, ali je sada u bež boji. Na tubici ćete prije svega primjetit slova u zlatnoj boji koja skreću poglede.



Kao što sam već spomenula, učinak arganovog ulja u kosi je za svaku pohvalu. 
Tekstura ove maske je gusta i nije potrebna velika količina, jer je dosta razmaziva.


Nanosi se na mokru kosu i nakon 2-3 minute se ispere. Ja ovu masku ne nanosim na tjeme, jer mi idući dan kosa bude masna. Nanesem je na vrhove kose, a zatim i po sredini.
Miris ove maske je intenzivan miris arganovog ulja, koji se zadržava i nakon ispiranja. Lijep i ugodan miris.
Kosu sam bez problema češljala, i nije bila nimalo zamršena. Nevjerovatno je mekana i nježna na dodir. Ovo je pravi tretman za dugu kosu. Nisam primjetila nijednu negativnu stranu.
Masku sam koristila jednom sedmično, i to mi je bilo dovoljno, jer kosa zadrži mekoću i nakon idućeg pranja, iako nisam stavljala masku.
Regularna cijena ove maske je 11,50 KM.


Koristite li vi neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?




Hvala na čitanju <3

You May Also Like

4 komentara