Farmasi Matte Lipstick ALL IN ONE

by - 03:14:00

BB Matte Lipstick

fairynona

Ako me pratite na instagramu mogli ste primjetit da obožavam ruževe, a posebno one sa lijepim pakovanjem. Nedavno sam isprobala nekoliko Farmasi proizvoda, pa sam odlučila da prvi post o ovom brendu posvetim proizvodima koji su me zadivili.
Do skora nisam koristila nista iz ovog brenda, ali sada mogu sigurno reći da ima odlične proizvode za njegu kose, o kojim ću pisati u narednim postovima, i pored toga ima zavidno dobre mat ruževe :)

Dobar ruž u neobično lijepom pakovanju koji ne isušuje usne, ne kupi se u boricama usana, traje i po nekoliko sati je upravo ono o čemu ću vam danas pisati.

Nedavno listajući Farmasi katalog zastala sam na stranici gdje su bili slikovito predstavljeni mat ruževi sa zaštitnim faktorom. Pošto sam strastveni obožavatelj mat ruževa, odlučila sam naručiti jedan. Kada sam ga dobila i probala odmah sam naručila još jedan :)

Ambalaža ovih ruževa je u svijetlo plavoj boji sa srebrnim poklopcem i smještena je u kartonsku kutiju koja je također plave boje. Na kutiji se nalaze sve potrebne informacije o proizvodu ( sastav ruža, rok trajanja i njegove karakteristike), a na prednjoj strani je istaknuto "SPF15" i "All in one"
Ono što me uvijek privlačilo pored kvalitete samog proizvoda je i njegovo pakovanje, a ovi divni ruževi imaju zaista zavidno pakovanje koje skreće pažnju na sebe.

fairynona

fairynona

fairynona

Prva nijansa koju sam naručila bila je pod brojem 03. Djelovala mi je kao neutralna boja, koja će dovoljno naglasiti usne i nije previše upadljiva. Iako sam ljubitelj tamnih ruževa, ovaj put sam se odlučila za svjetliji.
Nijansa pod brojem 03 izgleda ovako.

fairynona

fairynona

Odmah nakon ove naručila sam i nijansu pod brojem 05.
Kao što sam već rekla da obožavam tamne ruževe, 05 je tamna i suprotna od ove. Toliko mi se dopala da sam je odmah probala i zaboravila slikati prije korištenja. 05 izgleda ovako

fairynona

Obje boje su zaista lijepe i mogu poslužiti za različite varijante.
Swatchevi izgledaju ovako.


fairynona


Nijansa pod brojem 03 je neodređena između roza i smeđe, mada  pod jačim svjetlom izvire blagi narandžasti podton. Ovo je jedna jako neodređena nijansa. Jedan sloj ruža je dosta neutralna i svijetla boja, dok dva do tri sloja podsjećaju na boju mesa.


Jedan sloj

Dva sloja

Nijansa pod brojem 05 je bordo boja. Kod ove boje mi se najviše dopalo što je na usnama kao i sam ruž. Nikada ne izgleda kao crvena. I jedan sloj pokazuje isključivo bordo boju.



Jedan sloj

 Dva sloja
Dva sloja

Pigmentacija ovih ruževa je zadovoljavajuća. Moram priznati da se boja puno više ističe kada na usne stavim dva ili tri sloja ruža.

Jedna od najboljih karakteristika ovog ruža je njihova trajnost. Na usanama su uistinu dugotrajni i po 8 sati. Ne morate ga popravljati jer će svo vrijeme biti kao da ste ga tek nanijeli. Ukoliko jedete, malo će nestati sa sredine usana, ali to se lako popravi. Bitno je da na usnama izdrži čitavo radno vrijeme bez straha da se razmazao ili pokvario.
Ne kupi se u boricama usana nikako! 
Kada koristim mat ruževe labelo ne mogu izostaviti, jer mi usne zahtjevaju dosta hidratacije. Sa ovim ružem labelo mi nije potrebno! Ni u jednom trenutku mi usne nisu bile suhe.. 

Moji utisci o ovom proizvodu su pozitivni.

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona


Da li ste vi probali ove ruževe i kakvi su vaši utisci?
Hvala na čitanju <3

You May Also Like

4 komentara

  1. Sada znam šta ću uezti sestri za Božić... I naravno odličan post.

    OdgovoriIzbriši
  2. savrsena ambalaza, savrsene boje, obavezno cu isprobati, hvala na preporuci ♥

    OdgovoriIzbriši