NYX LIQUID CRYSTAL LINER

by - 03:28:00

Kristalni tuš

fairynona


Uvijek su me privlačile sjajne i upadljive stvari krenuvši od odjeće pa do kozmetike. Kada je kozmetika upitanju, moram biti iskrena i priznati da nikada nisam bila zadovoljna kozmetikom koja obećava dugotrajni sjaj na očima. Većinom je sve to bilo sitnog sjaja i kratke trajnosti. Duže vrijeme sam čitala recenzije o Nyx-ovom sjajnom tušu za oči i mislila sam da je kao i svi drugi. Sredinom ljeta sam ga nabavila i bila sam prijatno iznenađena. Konačno sam nabavila to što sam dugo tražila.

Bliži se vrijeme praznika i vjerovatno će mnoge djevojke željeti jači make up na očima u kojem će dominirati sjaj. Sjaj je nezaobilazan detalj u vrijeme novogodišnjih praznika, stoga je dosta pažnje posvećeno u tom smjeru.
Danas ću vam pedstavit Nyx Crystal tuš za oči koji može biti i više od samog tuša.


fairynona

Ambalaža ovog proizvoda je vrlo atraktivna. Sjajni tuš dolazi u prozirnom spremniku koji pokazuje tačnu boju tuša. Četkica koja se krije u ovom spremniku je dosta precizna,a njeno pakovanje je u crnoj boji. Kombinacija crne i zlatne boje uvijek je skretala pažnju na sebe, čak i kada su ambalaže u pitanju.
Četkica je sastavljena od dugih dlačica sa šiljastim vrhom koji omogućava na očima stvaranje linija različite debljine.
Ambalaža ne zazuzima puno prostora i može stati i u najmanju torbicu :)


fairynona




Tuš je dostupan u 10 nijansi, a to su:

1. Crystal Gold (LCL 101)
2. Crystal Onyx (LCL 102)
3. Crystal Pink (LCL 103)
4. Crystal Silk (LCL 104)
5. Crystal Gun Metal (LCL 105)
6. Crystal Hip (LCL 106)
7. Crystal Silver (LCL 107)
8. Crystal kositar (LCL 108)
9. Crystal Aqua (LCL 109)
10. Crystal Jade (LCL 110)

Ja sam izabrala nijansu pod brojem 4 Crystal Silk LCL 104.





Nijansa pod brojem 4 ističe čisti zlatni sjaj. Čestice sjaja dominiraju pri samo jednom potezu iscrtavanja tuša. Ono po čemu se ovaj tuš ističe jeste da je tekstura dovoljno gusta da ne morate po nekoliko puta prelaziti da bi dobili glitter efekat na očima. Jedan potez će pružiti dovoljno sjaja, što možete vidjeti i na swatchu.


fairynona



Prilikom nanošenja ne razlijeva se na očima i suši se relativno brzo.
Ukoliko volite tanke linije sjaja pored trepavica, dobit ćete ih bez imalo truda, jer je četkica prilagodjena toj namjeni. Još jedna pozitivna strana je da jako lijepo izgleda i kada četkicom lagano razmažete tuš i time ga pretvorite u sjajnu sjenu. Kako sam to ja uradila možete vidjeti na idućoj slici.


fairynona

Pri završetku make up-a nanijela sam tuš na unutarnji dio kapka i lagano četkicom razmazala prema sredini.
U prvim sekundama sušenja osjeti se blago zatezanje na kapcima, ali ubrzo nestane. Ostatak make up-a na ovoj slici možete vidjeti ovdje ukoliko niste prije.

Dugotrajnost na očima je zavidna. Bez fiksatora cijeli dan izgleda kao i prvog trenutka nakon nanošenja.
Ovo je postao moj favorit kako u ljetnim tako i u zimskim danima. Mislim da je idealan za prazničke dane :)

Link tuša: http://www.nyxcosmetics.com/liquid-crystal-liner/NYX_025.html


fairynona


fairynona



Kako vam se sviđa ovaj tuš i efekat koji pruža?
Hvala vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara