Best Accessories in Avon

by - 13:57:00

Avonov nakit


Nakit kao modni trend je nezaobilazni dio moje svakodnevnice. Oduvijek je predstavljao simbol ili obilježje nečega, skretao pažnju na sebe, a u vrijeme bliže historije postao je  modni dodatak u svakom smislu. Kako se mijenjaju modni trendovi tako i sam nakit mijenja svoj oblik, ali namjenu ne, ona ostaje ista a to je da definiše osobu koja ga nosi. Povučene osobe će uvijek birati decentniji nakit poput ogrlice sa malim privjeskom, dok će osobe koje su dominantne  ipak izabrati nešto upadljivije poput neke statement ogrlice ili velikih naušnica i time u potpunosti promijeniti svoj izgled. Bilo da je skup, ili od pravog kamenja ili ipak obična bižuterija, svaki nakit ima svog obožavaoca.

Ako me pratite mogli ste primjetit da sam ja osoba koja u svakoj odjevnoj kombinaciji napravi prostora za modne dodatke koji mogu biti, broševi, ogrlice, naušnice, narukvice pa čak i nakit za kosu.
Sat na ruci je također nešto bez čega ne mogu zamisliti svoj dan. Jednostavno accessories je nešto što opisuje mene.

Već dugo želim nekoliko rečenica da posvetim nakitu iz Avona, koji duži niz godina koristim. Vjerovatno se pitate zbog čega bas Avon..sada ću vam napisati.
Naime, sav Avonov nakit je hipoalergen (bez nikla). To je jedna od bitnih osobina na koje trebamo obratit pažnju prilikom kupovine modnih dodataka. Pored toga u ponudi Avona uvijek imate velik izbor setova koji imaju presvlaku od srebra čime je spriječeno tamnjenje nakita. Lijepo pakovanje koje svojim izgledom podsjeća na skupocjene poklone je također još jedna pozitivna osobina ovog brenda. Za svaku priliku, rođendan ili proslavu, Avon će vam ponudit nešto zanimljivo.

Za današnji post sam odvojila nekoliko stvari koje vam želim pokazati, iako ste ih vjerovatno već prije vidjeli na nekom od prethodnih postova ili na slikama koje objavljujem. Riječ je o nakitu koji najčešće nosim i koji mi je uistinu dugo trajao i još uvijek izgleda kao da je nov. U narednim postovima ću pisati o torbama i drugim stvarima :)

Za početak ću vam pokazat samo pakovanje. Sav nakit dolazi u kartonskim kutijama, koje su nekada klasične crne boje ili ipak u glitter izdanju. Na površini kutije se skoro uvijek nalazi traka u obliku mašne. Kada otvorije kutiju ugledat ćete papir u kojem se krije nakit i pored toga malu knjižicu u kojoj se nalazi nekoliko informacija o proizvodu koji ste uzeli.








 Sama ambalaža daje svoj maksimum, jer ipak je pakovanje ono što privlači sve kupce.
Prva stvar koju ću vam pokazati su naušnice koje sam nosila cijelo prošlo ljeto i vjerovatno su bile komad po kojem su me ljudi pamtili...nosim ih još uvijek :)




Kao što vidite, jedna naušnica ide preko cijelog uha, a druga je neutralna i klasična. Ovaj set je po mom mišljenju najkvalitetnija bižuterija koju sam imala. Cijena je bila oko 15-20KM, ne sjećam se tačno. Nosim je jako često, skoro pa svakodnevno i još uvijek je sjajna i nova, nije potamnila..
Naušnica je ispunjena cirkonima i ne stvara bol prilikom preklopa na gornjem dijelu uha. Može se nositi samostalno ili u kombinaciji sa drugim naušnicama.




Slijedeće što ću vam pokazati je set nakita koji sam nedavno  dobila od divne Šejle.
Set koji se sastoji od naušnica i ogrlice sa plavim kamenjem, stigao je upakovan u zavidno lijepu i kvalitetnu ambalažu kao i svi drugi setovi. Pored toga je i posrebren što ga još više čini posebnim. Može se ukombinovati za dnevne varijante, a divno izgleda i na elegantnu haljinu. Ukratko rečeno ovaj set je višenamjenski.




Ono što je apsolutni hit u posljednje vrijeme su naušnice koje na mjestu šarafića imaju neki neobičan detalj. Prve takve naušnice je izložio Dior, a nakon toga ubrzo i drugi bredovi. Avon ide u korak sa vremenom, pa nam je ponudio i jedne takve naušnice koje sam također dobila. Ispunjene su sitnim kamenčićima u ljubičastoj boji i djeluju jako elegantno.




Zar nisu divne ??

Pokazat ću vam još jednu ogrlicu koju sam kupila prošle godine, a često bude ponovno dostupna u aktuelnim brošurama, tako da je mođda baš vi primjetite. Na prvi pogled izgleda kao obični lančić sa malim srce privjeskom, ali kada se približite vidjet ćete da je srce ispunjeno sitnim zelenim kamenčićima. Ja obožavam zeleni kamen, tako da mi je ova ogrlica jako lijepa i zanimljiva.







Nadam se da sam vas bolje upoznala sa Avonovim nakitom, ako već niste bili u prilici da ga probate. U narednim postovima ću vam pokazati još nekoliko modnih dodataka koji mogu promijeniti izgled.

Volite li vi nakit? Nosite li ga svakodnevno ili ipak samo za posebne prilike?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara