Sound Of Silence Blush & Bronze - Desert Flower

by - 05:01:00

Catrice Blush & Bronzer


Nedavno sam pisala o Catrice tekućem highlighteru iz limitirane kolekcije "Sound Of Silence"  koji koristim više u zimskim danima, a danas ću vam pisati o još jednom proizvodu iz tog asortimana. Riječ je o rumenilu i bronzeru koji imaju zadatak da na koži ostave raskošan izgled kao i  tekući highlighter koji je postao "must have" u Catrice kolekciji.

Ako me pratite mogli ste primjetiti da sam ljubitelj bronzera. Nekada ih kupim samo zbog lijepog pakiranja, a inače se divim njihovoj namjeni jer uz malu količinu bronzera lice dobije neprimjetno drugačiji izgled :)
Prošlo ljeto sam pisala o  Catrice Prime and Fine Proffesional Contouring Palette a danas ću vam pisati o još jednoj paleti iz Catrice linije :)

Sound Of Silence je kolekcija koja je svoju namjenu kod većine djevojaka pronašla u ljetnom periodu. Razlog za to je što upotreba ovog bronzera pojačava preplanuo izgled lica. Kada sam ja upitanju kod mene je drugačije. Ljeti koristim manje šminke u odnosu na ostala godišnja doba, tako da sam proizvode iz ove kolekcije uvrstila u proljetni make up. U ovom periodu mi nedostaje preplanuo ten i sasvim malo onog bronzanog sjaja na licu koji odmah na prvi pogled govori da nam se ljeto bliži.



Kao što možete vidjeti na slici ovdje imamo kombinaciju bronzera i rumenila. Ovaj duo je napravljen u skladu sa ljetnim nijansama.
Ambalaža je od čvrste plastike sa bezbojnim poklopcem koji omogućava da vidite boje koje čine ovaj duo. Rubovi pakovanja su zlatne boje, kao i slova koja krase poklopac. Mene je ovo pakiranje osvojilo :) a vas?
Na pozadini ambalaže se nalaze detaljnije informacije o proizvodu.


Kada podignete poklopac na prvi pogled će vas osvojiti kombinacija tamno smeđe i roza boje, koje su ispunjene sitnim svjetlucavim česticama.



Količina bronzera je veća u odnosu na rumenilo. Vjerovatno su mislili na to da često mijenjamo nijanse rumenila pa su upakovali više bronzera. Boja bronzera je tamno smeđa ispunjena sjajnim zlatnim česticama. Zahvaljući njima boja nije toliko tamna tako da se može prilagoditi i svjetlijem tenu. Boja rumenila je srednje roza koja je također podjednako ispunjena sjajnim česticama.

Swatchevi izgledaju ovako:


Boja i blagi sedefast sjaj su karakteristike ovog dua.

Tekstura i bronzera i rumenila je suha ali ne trusi se. Sa četkicom možete fino konturisati lice i postići razne efekte.
Pigmentacija je uistinu odlična i ne gubi svoje svojstvo na licu nakon nekoliko sati. Mogu sa sigurnošću reći da je dugotrajan i bez fiksatora.
Pored toga što je na licu dugotrajan nisam primjetila nikakve neželjenje posljedice ili iritacije na koži koje mogu nastati nakon višesatnog makeup-a.
Možete je koristiti samostalno, tj.samo bronzer ili samo rumenilo, a možete i kombinovati ove dvije boje prelazeći četkicom preko palete i dobit ćete jaku bronzanu boju, koja bi odlično pristajala na taman ten.

Paleta ima blagi i neutralan miris kozmetike, koji se ne zadržava na licu i osjeti se samo prilikom nanošenja.

Lako se skida pomoću micelarne vode ili sapuna. 

Na slikama možete vidjeti kako izgleda moje lice sa blagom konturom ove palete.
Nakon pudera sam nanijela sasvim malo bronzera na rubove lica i ispod jagodica. Zatim sam izblendala i nanijela malu količinu rumenila. 




Blaga kontura i malo naglašene jagodice su moja omiljena kombinacija za dnevni makeup. Uz ovu paletu možete postići blagi preplanuo ten.
Možete je koristiti na više načina, samostalno ili kombinovati sa drugim proizvodima. Ni u jednom slučaju nećete pogriješiti. 
Iskreno se nadam da će se u našim drogerijama ponovo naći police sa ovim divnim proizvodima.


Da li ste vi koristili ovu paletu i kakvi su vaši utisci?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara