LUSH BOOM Tabletice za zube

by - 03:21:00

Tabletice za zube

fairynona

Svi želimo imati lijepe, blistave i zdrave zube jer su oni definitivno najljepši detalj na licu koji nikada neće izaći iz mode. Oni su ukras svakog lica. Morate se složiti da nema ruža ni kozmetike koja će istaći ljepotu osmjeha kao što učine zdravi i lijepi zubi. U današnje vrijeme možemo pronaći razne preparate za izbjeljivanje zuba koji obećavaju mnogo. Većina poseže za kupovinom tih proizvoda ne osvrtajući se na sam sastav. Pored genetike i redovnog odlaska stomatologu postoje proizvodi koji će nam pružit blistav osmjeh, a da se ne plašimo da ćemo oštetiti caklinu zuba.

Kozmetička kuća Lush u svojoj raznovrsnoj ponudi ima i proizvode namjenjene održavanju higijene zuba koji obećavaju blistav osmjeh. Ti proizvodi nisu u tečnom stanju kao standardne paste, naprotiv tome riječ je o pasti napravljenoj u čvrstom stanju u obliku tabletica. Čim sam ugledala tabletice za zube postala sam radoznala i zaista me zanimalo kakav učinak imaju. Ubrzo sam ih kupila, ostala oduševljena i nakon toga sve manje koristim klasične paste za pranje zuba.

Na našem tržištu imate pet različitih vrsta tabletica, a to su: Dirty, Limelight, Miles Of Smiles, Tooth Fairy i Boom. Ja sam izabrala tabletice pod nazivom Boom.


fairynona

Izabrala sam ove pod nazivom Boom jer su jedino one bile u tamnoj boji za razliku od ostalih koje su svijetle.
Kao što možete vidjeti na slici tabletice su skladištene u malu plastičnu bočicu bezbojne boje koja se otvara pomoću čepa na odvrtanje. Po površini bočice nema mnogo detalja i zahvaljujući tome možete vidjeti oblik i boju tabletica. Ono što je uočljivo na prednjoj strani bočice jeste naljepnica koja ističe naziv tableta, a na pozadini se nalazi način upotrebe i sastav.

fairynona

fairynona

Boom tabletice odlikuju se tamnijom sivom bojom koja potiče od jednog od sastojaka, a to je aktivni ugljen. U posljednje vrijeme aktivni ugljen se sve češće koristi u kozmetičke svrhe pa se i u stomatologiji pokazao kao veoma učinkovit jer ima sposobnost izbjeljivanja. Pomoću njega možete zube izbjeliti u samo jednom pranju. Pored aktivnog ugljena tablete u sebi sadrže i sodu bikarbonu, koja je vjerujem svima poznata kao odličan izbjeljivač zubi. Aroma Coca Cole ih zaista čini posebnim i osjeti se tokom pranja. Tablete su napravljene u okruglom obliku i izgledom podsjećaju na bombonice. Detaljine ih možete vidjeti u narednim slikama.

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

Izgledom su mnogo neobične i na prvi pogled nikada ne bih rekla da su upravo za zube. Koriste se tako što uzmete jednu tableticu i stavite između gornjeg i donjeg reda zuba, odnosno gricnete je, zatim pokvasite četkicu i počnete četkati. U tom trenutku svi sitni djelići tablete se pretvraju u pjenu sivkaste boje. Tokom četkanja se ne osjeti ona jačina koja "ujeda" kao kod većine pasti. Što više zube četkate pjena postaje svjetlija. Po završetku pranja, usta isperete i nakon toga slijedi pravo iznenađenje. Zubi se ističu intenzivnom bijelom bojom, a caklina zuba je sjajna. Ja sam uistinu bila oduševljena. Pod jezikom se osjeti koliko su zubi glatki kao da su polirani. Prah zelenog čaja odgovoran je za svježinu koja se osjeti u ustima. Nakon pranja nisam primjetila nikakve negativne posljedice poput iritacije desni. Ove tabletice ne mogu porediti ni sa jednom pastom koju sam probala. 
Koristim ih mjesec dana i primjetila sam da mi zubi imaju drugačiju boju, odnosno inetnzivniju bjelinu. Nisam pušač i redovno idem stomatologu na preglede, ali sa sigurnošću mogu potvrdit da su mi zubi dobili upadljiviju boju. 

fairynona

Cijena ovih tabletica je 18KM za količinu od 50 grama. U bočici dođe zaista mnogo tableta, ne znam tačan broj, ali obzirom da ih koristim mjesec dana ostalo mi je još pola bočice, tako da su mnogo isplative.
Detaljnije ih možete vidjeti ovdje i također naručiti.

fairynona

Radujem se probati i ostale vrste tableta i naravno podijeliti sa vama svoje utiske.
Hvala na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara