ESSENCE Metal Art Lip & Eye Pink Glam

by - 06:53:00

Metal Art Lip & Eye

fairynona

Kada se nađem u nekoj od drogerija, uvijek zastanem pored Essence polica i razgledam. Često imaju novitete i skreću pažnju na sebe zahvaljući mnoštvu različitih proizvoda. Iako nemam običaj često kupovati njihove proizvode, radoznalost mi ne da mira i pažljivo pregledam šta se to sve nalazi tu.. Essence kozmetika me podsjeća na mlađu populaciju i sam dizajn je nekako u mladalačkom duhu. Cijene su pristupačne a kvalitet solidan, i kada sve saberem opet me asocira na tinejdžere. 

Nedavno sam sa prijateljicom bila u CM-u i tako dok smo šetale primjetila sam metalik tuševe na Essence policama, koji su pored naglašavanja očiju namjenjeni i za usne..veoma zanimljiv proizvod.. 
Poznavajući mene i moju ljubav prema dekorativnoj kozmetici za oči, te tuševe sam morala imati. 


Poznato nam je da zanimljive i lijepe ambalaže prodaju većinu stvari, a ja sam po prirodi strastveni ljubitelj lijepih i neobičnih ambalaža, tako da me ovaj proizvod osvojio na prvi pogled.

fairynona

Ambalaža proizvoda je veoma atraktivna. Metalik tuš dolazi u prozirnom spremniku što omogućava da uočite tačnu boju tuša. U spremniku se nalazi  četkica namjenjena olakšanom nanošenju proizvoda. Ona je sastavljena od mnoštva dugih dlačica, a sam završetak je šiljast što je veoma praktično pri iscrtavanju na očima.
Privlačna ambalaža uočljiva je na prvi pogled jer na sebi ima slova u srebrnoj boji, četkica je crna i kada sve to saberemo ne može biti neprimjetno. Meni u potpunosti odiše glamurom. Moram spomenuti i da je izdanje minijaturno tako da može stati i u najmanju torbicu.

fairynona

Na policama je bilo pet različitih boja. Ja sam izabrala nijansu u broju 04 pod nazivom Pink Glam. Riječ je o tamnijoj roza boji, veoma prikladnoj za isticanje zelenih očiju. Za ovu boju sam se odlučila jer veoma često stavljam roza i bordo sjenke, tako da se ova boja odlično mogla uklopiti sa mojom ostalom kozmetikom, a i za usne je veoma pogodna. 
Pink Glam nijansa podjednako ističe samu boju i sjaj, a sama pigmentacija je na zavidnom nivou.
Detaljnije je možete vidjeti u narednoj slici.

fairynona

Prilikom nanošenja tuš se ne razljeva i relativno brzo se suši pri čemu nećete osjetiti ono "zatezanje" koje zna bit česta pojava kod tuševa.
Zahvaljujući preciznoj četkici možete doslovno crtati po kapcima, a gusta tekstura proizvoda omogućava raznoliko nanošenje. Možete povući samo jednu crtu, ili ipak odlučiti se za slojevito nanošenje u obliku bojanja. Predivno izgleda i kada ga stavite u obliku sjenke. Bilo koji način da izaberete rezultati će biti divni.
Pogodan je kako za dnevne varijante šminkanja, tako i za večernje.

fairynona

Nakon prve upotrebe sam ostala zadivljena kvalitetom. Prije svega mi se dopalo što omogućava raznoliko nanošenje, i što u jednom proizvodu imate i ruž i tuš :)
U obliku tuša predivno naglasi oči, bilo da ga koristite samog sa maskarom ili u kombinaciji sa crnim tušem ili nekom sjenkom.

Kada vrši ulogu ruža također ne može ostati neprimjećen. Možete ga stavljati na usne u obliku olovke ili ruža preko cijelih usana, ili ipak samo malo prstima razmazati po sredini usana. Sve je lijepo na svoj način.

Što se tiče dugotrajnosti moram je pohvaliti. Može biti cijelo radno vrijeme na očima i izgledat će kao da ste ga tek nanijeli. Na usnama traje malo manje, što je i za očekivati jer jedemo, pijemo, pričamo...ali može se bez problema nadograditi.

Meni osobno se više sviđa kada je na očima, a što se tiče usana pravi ruž ništa ne može zamijeniti, ali moram priznati da djeluje zanimljivo u obliku ruža i može poslužiti za nevjerovatno dobre fotografije :)

U narednim slikama možete vidjeti kako sam se ja šminkala pomoću ovog tuša.

fairynona

fairynona


fairynona

fairynona

fairynona
fairynona

fairynona

Cijena tuša je 6KM. Možete ga pronaći u svim drogerijama.
Jeste li vi probali ovaj proizvod i kakvi su vaši utisci?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

2 komentara

  1. Nisam probala ali gledajuci tebe bas ti super pristaje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam, odličan je, ukoliko budete u prilici probajte :) nećete se pokajati.

      Izbriši