L'Oreal Paris True Match Tečni korektor

by - 02:21:00

L'Oreal Paris True Match Tečni korektor


fairynona

Odavno već želim jedan post posvetiti korektoru koji veoma često koristim, a gledajući u protekli period nisam mnogo pisala o korektorima, iako mi je nanošenje tog proizvoda omiljeni dio šminkanja.
Vjerovatno vam je poznato da sam veliki obožavaoc Lorealovih proizvoda tako da ću i danas pisati o još jednom malom savršenstvu, koje dolazi iz te kozmetičke kuće.

Iz poznate True Match linije proizvoda koristila sam tečni i kameni puder, i oba su se pokazala iznimno dobro, zbog čega sam posegnula za kupovinom korektora iz iste linije. Nisam uopće sumnjala u njegov kvalitet, a u nastavku pročitajte moje mišljenje o ovom proizvodu. 


fairynona

True Match korektor dolazi u praktičnoj ambalaži od čvrste plastike, koja se sastoji od bezbojne tubice i kapice u boji srebra. Ispod kapice nalazi se aplikator koji osigurava precizno nanošenje proizvoda na bilo koji dio lica.
Ovakva pakovanja su za mene mnogo jednostavnija i praktičnija za razliku od korektora koji se skladište u teglicama. Ono što uvijek napominjem kod ovakvog pakovanja jeste da aplikator koristite samo vi. Nije preporučljivo da više osoba istim aplikatorom nanosi proizvod, zbog opasnosti prenosa bakterija ili inficiranja kože.

fairynona

fairynona

fairynona

Na našem tržištu u ponudi imate tri različite nijanse. Iako su samo tri, sve su dobro uklopljive, tako da vas ne brine koju ćete izabrati. Ja sam izabrala nijansu u broju 3 pod nazivom Cream. Ovo je srednje svijetla bež boja sa žutim podtonom. Ja osobno obožavam ovakvu boju korektora jer nije previše svijetla, lijepo se stopi sa bilo kojom nijansom pudera, tako da djeluje prirodno na svim dijelovima lica.

Na slici možete vidjeti kako izgleda swatch.

fairynona

Korektor je namijenjen prekrivanju podočnjaka, nepravilnosti i crvenila na licu.

Tekstura ovog korektora je kremasta, veoma ugodna za nanošenje jer nije previše gusta niti tekuća što omogućava lagano razmazivanje na licu.
Pigmenatacija mu je na zavidnom nivou, čime je njegovo prekrivanje potpuno. Potrebna je sasvim mala količina koja će zadovoljiti vaše potrebe, pri čemu će biti vidljiv na licu i prekriti sve nedostatke.

Ja nemam izražene podočnjake, niti tamne krugove oko očiju, ali ipak volim korektor jer bez obzira na sve, sa korektorom lice izgleda svježije. Ne koristim ga svakodnevno jer je područje oko očiju veoma osjetljivo i trudim se da ga njegujem najbolje što mogu. U suštini korektor najčešće koristim prilikom konturisanja ili kada sam puno umorna da je sam umor vidljiv na licu.

Kada ga stavljam na područje oko očiju, uvijek prije toga nanesem hidratantnu kremu ili ulje za taj dio lica i nakon što se upije aplikatorom nanesem korektor. 

fairynona

Potrena je sasvim mala količina, a nakon toga prstima utapkam korektor. Beauty blender ne koristim u ovu svrhu jer mnogo više osjećaja imam kada prstima razmažem proizvod. Ostatak sa prstiju uvijek razmažem po kapku.
Nakon nekoliko sekundi korektor ostavi blagi mat finiš. Boja se fino stopi sa kožom i puderom i zaista djeluje prirodno. Područje oko očiju je posvjetljeno i izgleda svježije.

fairynona

Negativna strana mnogih korektora je da se nakupljaju u sitnim boricama, ali sa ovim to nije slučaj. Nisam primjetila da mi se to dešavalo prilikom nanošenja. Mislim da u tome veliku ulogu igra i količina koju nanesete. Mala količina korektora koja se fino raspodjeli i razmaže neće se  nakupljati niti isušivati dodatno.

Što se tiče njegove trajnosti pokazao se kao odličan, obzirom da je i nakon cijelog radnog vremena vršio svoju ulogu, tj. bio je vidljiv na licu.
Nije mi izazvao nikakve negativne posljedice poput iritacije u očima, ili osipa po licu.

Korektor ima blagi kozmetički miris, koji se intenzivnije osjeti prilikom nanošenja, ali ne zadržava se na licu.

Moje mišljenje o ovom proizvodu je pozitivno i dopada mi se kakav učinak ima bilo da ga koristim prilikom konturisanja ili prekrivanja nepravilnosti. Ukratko rečeno odličan!

Možete ga pronaci u drogerijama po cijeni od 16 KM (5ml). 

fairynona

Jeste li probali ovaj proizvod?
Koje je vaš omiljeni korektor?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara