Slatki kruh sa jagodama i bananama

by - 09:27:00

Slatki kruh sa jagodama i bananama


fairynona


Slatki kruh se veoma često nađe na našem kuhinjskom stolu. Ponekad je sa suhim voćem ili orašastim plodovima, a u posljednje vrijeme sve češće ga pravim i sa svježim sezonskim voćem. Odličan je izbor za doručak kao kriška premazana kikiriki puterom, ili uz šolju čaja. Zašto bismo kupovali ovaj dio prehrane kada ga sami možemo napraviti. 


fairynona

Poznavajući mene i moju ljubav prema kulinarstvu, morala sam spojit okus jagode i banane i to baš na ovaj način. Nekoliko puta sam ekspermentisala sa svojim znanjem dok nisam dobila željeni okus. Kada sam to postigla odlučila sam na blogu osigurati mjesto za recept jer sam sigurna da među mojim čitateljicama ima mnogo gurmana kao što sam ja.

Način pravljena je veoma jednostavan i najvažnije je da ne oduzima mnogo vremena. U nastavku možete pronaći sve potrebne sastojke, način pravljenja kao i fotografije koje prikazuju ovaj savršeni kruh.

Potrebni sastojci su:
- 2 jaja
- 200 gr glatkog brašna
- 100 gr šećera
- 100 gr maslaca ili margarina
- 1 kesica praška za pecivo
- 1 kesica vinilin šećera
- 50 gr čokolade za kuhanje
- 50 grama oraha
- 150 grama jagoda 
- 3 banane


Prethodno pripremiti jagode, orahe i čokoladu.
Orahe usitnite tucanjem, čokoladu isjecite na male kockike a jagode možete prepoloviti ukoliko nisu mnogo krupne, a ako su upitanju krupnije jagode onda ih samo raščetvorite.
Maslac ostavite na sobnoj temperaturi.




Prvi korak je da izgnječite banane kao za piru. Možete to raditi štapnim mikserom, viljuškom ili gnječilicom, u ovisnosti šta vama najviše odgovara.

U zasebnoj zdjeli (malo većoj) umutite jaja i šećer, i potome u istu dodajte pripremljene banane pa sve zajedno mutite mikserom da bi se svi sastojci sjedinili bez grudvica. Kada se smjesa ujedini dodajte maslac na način da ga siječete u sitne komade, kako bi se i on što bolje sjedinio u cjelokupnu smjesu i potome mutite sve zajedno dva do tri minuta.

Pomiješajte brašno, prašak za pecivo i valinin šećer i postepeno dodajite u napravljenu smjesu i nastavite mutiti. Nakon toga osnovna smjesa je gotova i treba da izgleda ovako



Posljednji korak je da u posudu dodate orahe i čokoladu, promješajte kašikom i zatim dodajte jagode i lagano promiješajte dva do tri puta. Ovdje nije potrebno mutit mikserom jer će jagode izgubiti svoj oblik.

Priremite tepsiju u kojoj ćete peći vaš kruh tako što ćete je premazati sa maslacem i pobrašnit. Smjesu istresite i stavite u zagrijanu rernu na 150 stepeni.


fairynona

Kruh se peče 45 minuta, od čega je prvih 15 minuta na 150 stepeni, dok je preostalih 30 na 200 stepeni.
Kada kruh izvadite ostavite ga da se ohladi i onda izrežite. Preporučujem deblje kriške jer je poprilično mekan zahvaljujući jagodama koje puste svoj sok, pa stoga tanje kriške neće ostati u svom obliku i lako će puknuti.
Možete ga konzumirati samostalno ili ipak sa mazalicama. Izbor je na vama :) ovaj okus je čaroban!

Dobivena poslastica izgleda ovako :)


fairynona


fairynona


fairynona

fairynona

Da li vi pravite slatki kruh i kako vam se dopada ovaj o kojem sam pisala?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

3 komentara

  1. Nikad nisam pravila hljeb u ovom obliku, a sviđa mi se što je recept lagan, jer volim da isprobam nove stvari, a nisam od onih ljudi koji vole da kuvaju i spremaju hranu, ovdje mislim na one teže stvari. Divan post i sjajan recept.💖😊

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo me privlači ovo i mnogo mi se sviđa, obavezno pravim prvom prilikom. Sjajan post, a fotkice su predobre!:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem +1(425) 477-2744. Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    OdgovoriIzbriši