Upoznajmo se sa Eden Aroma prirodnom kozmetikom

by - 06:44:00

Upoznajmo se sa Eden Aroma prirodnom kozmetikom


fairynona

Prirodna kozmetika je termin sa kojim se svaki pojedinac želi upoznati i otkriti njene dobrobiti. Priroda nam je pružila razne biljke koje je moguće iskoristiti u mnogobrojne svrhe i otkriti moć svake od njih. Prirodne sirovine bez hemijskih i sintetičkih dodataka u svakom slučaju su zdravije i poželjnije za njegu kože.

Sredinom marta sam imala priliku da se upoznam sa Eden Aroma prirodnom kozmetikom. Moram priznati da sam zbog toga bila mnogo sretna jer sam veliki ljubitelj ovakvih proizvoda, pogotovo ako je upitanju brend sa naših prostora.
Kada spomenem termin "prirodna kozmetika" ono što me najviše privlači i zadržava pored samog proizvoda, jeste mjesto odakle dolaze sirovine. Planine se smatraju najčišćim područjima za uzgoj  biljaka, a većina sastojaka u proizvodima ovog brenda potiče sa obronaka planine Konjuh.
Firma Eden Aroma bavi se proizvodnjom kozmetike na tradicionalan bosanski način koji od davnina ima posebnu vrijednost.

U njihovoj ponudi možete pronaći razne sapune, maske i kreme za sve tipove kože, koji su izrađeni od prirodnih sastojaka.
Veoma zanimljivi sastojci poput borovog katrana, kozjeg mlijeka, cimeta, karanfilića, lavande, ruže, meda, propolisa i sušenog bilja čine ovaj brend izrazito kvalitetnim.
Pored toga u svojoj ponudi imaju interesantne maslace kao i piling za tijelo.

Iz njihove raznovrsne ponude izabrala sam dva proizvoda i danas ću sa vama podijeliti svje utiske. Riječ je o kremi za lice od kokosa i lavande, i sapunu od sušenog bilja i kozjeg mlijeka. Porizvode sam koristila nepuni mjesec i sada sa sigurnošću mogu detaljno o svakom od njih reći ono što ga čini posebnim i kvalitetnim.

Sapun za lice od kozjeg mlijeka i sušenog bilja



fairynona

Čišćenje lica pomaže u očuvanje ljepote kože. Na tržištu se nalaze mnogobrojni proizvodi koji se koriste u ove svrhe, i u većini slučajeva sapuni su na posljednjem mjestu. Većina populacije se opredjeljuje za razne gelove, mlijeko i tonik pri čemu se koža veoma često nadraži i rezultati njege ne budu zahvalni.
Ja bih se uvijek okrenula na čišćenje sapunom, pogotovo ako je riječ o prirodnom proizvodu.
Prirodni sapuni za lice čiste, hidriraju i umiruju kožu. Najbitnije je da izaberete onaj pravi, a da biste to ispravno učinili potrebno je znati koji sastojci su najbolji za vaš tip kože.
U Eden Aroma ponudi ja sam izabrala sapun od sušenog bilja i kozjeg mlijeka koji je namjenjen za svakodnevnu upotrebu.
Kozje mlijeko je od davnina poznat sastojak koji se koristi u svrhu sprječavanja nastanka bora. Prirodan je izvor amino kiselina, vitamina A, D, B2 i B12, ali i kalcija, magnezija i fosfora. Proizvodi koji u svom sastavu imaju kozje mlijeko usporavaju proces starenja, osiguravaju vlagu kože i regenerišu kožu
Kada se uz kozje mlijeko doda malo sušenog bilja dobije se čarobni koktel za kožu.
Pored toga u izradi sapuna korišteni su još: voda, maslinovo ulje, palmino ulje, eterično ulje, kosovo ulje  soda, i shea maslac.
Sapun je namjenjen za suhu kožu. Moja koža je mješovita ali dosta dehidrirana, stoga biram proizvode čija upotreba neće moje lice dodatno isušiti.

Proizvod je smješten u kartonsku abmalažu na kojem se nalaze sve potrebne informacije, i moram pohvaliti samu ambalažu jer doprinosi očuvanju okoliša.

fairynona

fairynona

Sapun je nepravilnog pravougaonog oblika sa raznim tonovima smeđe boje koja predstavlja boje svih sastojaka. Koristila sam ga jednom dnevno, u večernjim satima prije nanošenja kreme. Pod mlazom tople vode nanesem sapun i potome kružnim pokretima pređem 2-3 puta preko lica. Prirodni sapuni se ne pjene mnogo ali brzo se tope. Nakon toga otprilike pola minute masiram lice zatvorenih očiju, kako proizvod ne bi ušao u oči. Kada isperem lice posušim ga ručnikom i odmah se vide rezultati. Koža je čista i mekana na dodir, ali nije zatgenuta što je čest slučaj sa mnogim sapunima i gelovima. Nije mi izazvao nikakve neželjene posljedice poput iritacije na licu, isušivanja ili stvaranja crvenila.

Krema za lice sa kokosom i lavandom


fairynona

S obzirom da kreme koristimo kao glavni korak u njezi kože, pažljivo biram šta svakodnevno nanosim na lice.
Kokosovo ulje često koristim u njezi kože i kose i uistinu ga obožavam. Lavanda je mnogo poznata po svojim dobrobitima za njegu kože a koristi se u raznim oblicima. Eterično ulje lavande smatra se najboljim oblikom ove mirise biljke jer ima umirujuća i antiseptička djelovanja na koži.
Spoj lavande i kokosovog ulja obogaćen sa vitaminom E čini glavne sastojke ove kreme, a pored njih u izradi su korišteni i shea maslac, biljni glicerin, voda, maslinovo ulje, sjemenke grožđa i geogard 221.
Namjenjena je za njegu suhe kože, ali možete je koristiti i ukoliko nemate izrazito suhu kožu, neće naškoditi, jer pruža dubinsku hidrataciju koja je svakom tipu kože potrebna. Također može se koristiti u dnevnoj ili noćnoj njezi, u ovisnosti šta vama više odgovara.
Smještena je u staklenu teglicu u količini od 50ml. Nema mnogo detalja na ambalaži i izgleda prefinjeno.
Odmah pri otvaranje teglice uočljiv je intenzivan miris lavande, koji se ne zadržava na licu.

fairynona

Posjeduje laganu teksturu koja se lijepo razmazuje. Potrebna je izuzetno mala količina kreme da biste je fino razmazali preko cijelog lica. S obzirom da se uljni sastojci mnogo brže tope na licu usljed temperature kože, nemojte nanositi velike količine kreme jer ćete time imati bespotreban masni sloj proizvoda koji neće biti od koristi. Možete je koristiti i na okoloočnom području.

fairynona

U nekoliko prvih minuta izgleda kao previše masna, no taj izgled je kratkotrajan. Otprilike nakon pola sata, koža upije proizvod i lice ostavi ravnomjernog tena koje je mekano i nježno na dodir. Koža je hidrirana što je vidljivo odmah nakon jednog nanošenja.
Savjetujem vam da ovu kremu držite na hladnom mjestu kako bi se kvalitet očuvao. S obzirom da u svom sastavu ima ulja, na većoj temperaturi se može topiti.

Promjene koje sam uočila tokom korištenja Eden Aroma proizvoda

Kao što sam već napisala, nepuni mjesec dana koristim sapun i kremu domaćeg brenda Eden Aroma.
Zadnja dva do tri mjeseca primjećujem male promjene na koži. Naime, prije nekoliko godina moja koža je bila masna, zatim mješovita a sada je postala dehidrirana. Nakon zime je razumljivo da se koža isuši i da zahtjeva intenzivniju njegu. U mom slučaju mislim da mi se mijenja tip kože što dolazi zajedno sa godinama. Kako sam starija koža mi traži masnije i bogatije kreme sa više hranjivih sastojaka. Nisam mogla ni pretpostavit da ću koristiti kremu koje nisu za masnu kožu i da će mi iste prijati.
Krema sa kokosm i lavandom je prvi proizvod kojim mi je odgovarao a da nije namjenjen masnoj koži. Korištenjem ovog proizvoda uvidjela sam od kolikog je značaja dehidriranoj koži vratiti izgubljenu vlagu. Osjećaj zadovoljstva stvara se kada je koža hidrirana i time čuva mladolikost lica, mekoću, lice bez bora i znakova starenja.
Ovu kremu sam više koristila u večernjoj njezi jer nema zaštitni faktor. Svaku noć prije spavanja lice detaljno očistim sapunom i potome nanesem kremu. Lice izgleda lijepo nakon ovog malog tretmana i nisam primjetila nikakve negativne posljedice poput iritacije, viška sebuma ili nekih drugih učinaka koji bi me naveli na prestanak korištenja. Isprobala sam je i u dnevnoj varijanti i rezultati su podjednako divni. Posebno bih naglasila da odlično sarađuje sa mat puderom, tako da je možete koristiti i ukoliko nanosite dekorativnu kozmetiku.
U narednom periodu ću svakako nastavit koristit ove proizvode dok ih ne potrošim, i vjerovatno ću isprobati i još neke iz ponude i naravno svoje utiske podijeliti sa vama.

Sve narudžbe možete obaviti putem njihovg instagram ili facebook profila.

Koristite li vi prirodnu kozmetiku u njezi vaše kože? 
Da li ste probali Eden Aroma kozmetiku?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

7 komentara

  1. Nisam probala Eden kozmetiku, ali mi je kompletan utisak nakon čitanja posta odličan. Bukvalno sam se zaljubila u proizvode, a nisam ih ni probala. Inače sam dosta koristila prirodnu kozmetiku za čišćenje lica i vjerujem da ću i ovom brendu dati šansu. Divan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na predivnim riječima, baš mi je drago da je post rezultirao time da Eden Aroma dobije šansu da bude i dio vaše rutine :)

      Izbriši

  2. Thanks a lot darling, I'm following you <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve mi je divno ali ova krema sa kokosom i lavandom je nešto što bih baš volela da isprobam, mogu samo da zamislim kako miriše! Super post, draga moja! ❤

    http://www.iammilitza.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako me put navede negdje u tvoju blizinu, svakako cu ti nabavit jednu da mozes isprobat <3

      Izbriši
  4. Predivan post <3 I ja jako volim sapune na bazi bilja i shea maslaca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo :) ja obozavam prirodne sapune i ne bi ih mijenjala ni za jedan drugi proizvod :)

      Izbriši