Dalgona kava kao najdekorativnija kava

by - 05:08:00

Dalgona kava


faairynona


Dalgona kava je za veoma kratak period postala mnogo popularna zahvaljujući svom dekorativnom izgledu, ali svakako i jednostavnom i brzom načinu pripremanja.
Ja sam strastveni obožavaoc tzv. "turske kave" i pijem je samo ujutro, ali veoma često isprobam naki novi recept sa ovim dragocjenim napitkom. Moram priznati da volim sam okus kave u kolačima ili nekim drugim poslasticama, stoga uvijek rado pravim sve što u svom sastavu ima kavu.

Dalgona naziv je naziv za pjenastu kavu koja je postala veoma atraktivna na društvenim mrežama. Većina mojih prijatelja pije Nescafe stoga sam nekoliko puta isprobala pravljenje ovog napitka. Uživam u kućnoj atmosferi sa prijateljima, a posebno zadovoljstvo mi je pripremiti ručak, večeru ili neku poslasticu za meni drage osobe. Tako sam i ovaj napitak servirala za moje društvo i svi su bili oduševljeni.
Smatram ovo najdekorativnijom kavom koja je idealna za doček gostiju, stoga ću vam napisati recept po kojem pravim.

Način pripreme:
Za dalgona kavu potrebni su vam slijedeći sastojci: instant kava, mlijeko, šećer i voda.

fairynona

Ja ću vam napisati mjeru koja je dovoljna za dvije šoljice ili čaše, ovisno u čemu servirate.
Dakle 4 kašičice bilo koje instant kave, 4 kašičice vode i 3 kašičice šećera. Ovdje ću se osvrnut na to da u mnogim receptima stoji jednak omjer kave, vode i šećera, ali ja uvijek smanjim količinu šećera jer ga rijetko koristim u ishrani.
U zdjelicu stavite kavu i šećer, promješajte i zatim dodajte toplu vodu i mutite pjenjačom ili mikserom. Ja osobno koristim mikser jer mi je dosta praktičnije.

fairynona

fairynona

fairynona

Muitite mikserom jednu minutu i dobit ćete pjenastu masu. Ja volim da mi je sama smjesa malo čvršća jer time mogu ljepše dekorisati kavu, stoga mutim otprilike dvije minute. Naon toga je smjesa gotova. 
Ulijte u čaše toplo mlijeko do visine da ostane otprilike dva prsta za dio u koji ide pjenasta smjesa.
fairynona

Sada možete kašikom vaditi smjesu iz zdjelice i stavljati po površini mlijeka i savršeni estetski napitak je gotov.

fairynona

fairynona

fairynona

Na površinu pjene možete po želji posuti malo kave ili kokosa, ali i bez toga izgleda veoma lijepo i primamljivo.

fairynona

Da li ste i vi strastveni ljubitelj kave? 
U ovim danima koje većina nas provodi u kući, idealna je prilika da isprobamo neke nove recepte. Ukoliko trenutno ne radite, a vaši ukućani rade, pripremanje ovakvog napitka za njih, nakon što dođu s posla je preidvan gest koji će prije svega izmamiti osmjeh na njihovom licu, a svakako ćete se malo i udaljiti od svakodnevnice.

fairynona

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

9 komentara

  1. Kako je dobro ispalo!😍 Juče sam saznala za ovu foru i baš sam se oduševila, kada sam naletjela na tvoj post o tome kako se pravi. Odličan tekst i drago mi je što si napisala nešto o ovome.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo draga :) Razmisljala sam da bi post većini bio koristan, stoga saam ga i napisala <3

      Izbriši
  2. Predobro!Odličan post,tvoj blog mi je novo otkriće i moram priznati da je divan!Dobila si novog pratioca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao kakve divne riječi...hvala od srca! Jutro sam provela čitajući vaš blog i moram naglasiti da je za svaku pohvalu, i takodjer imate novog pratioca :)

      Izbriši
  3. Hvala na ovako predivnim riječima <3 zaista sam oduševljena...ovaj recept obavezno isprobajte, a danas ću vaš blog posjetit :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Što prije moram isprobati ovaj recept! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ce ti se dopasti s obzirom da se mogu napraviti i dekorativne fotkice za instagrama :)

      Izbriši
  5. Kako dobro izgleda! Samo da nabavim mikser pa da konačno mogu da je napravim! Hvala za recept, tvoja izgleda preukusno ❤

    http://www.iammilitza.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da ti se sviđa, jedva čekam da probaš pa da mi javiš utiske <3

      Izbriši