Artistique Patchouli EDP by Alexandra Carlin

by - 08:08:00

Artistique Patchouli EDP

fairynona


Čulo mirisa bih drugim riječima nazvala čuvarem sjećanja i emocija. Mirisi nas iznenada mogu vratiti u prošlost i daleka sjećanja u samo jednom trenutku, jer svijet oko sebe doživljavamo upravo kroz naša čula. Neprocjenjiva moć koja nas vodi putem sjećanja u proživljene događaje ogleda se u različitim mirisnim notama.


fairynona

Prethodnog mjeseca kozmetička kuća Avon najavila je lansiranje nove kolekcije parfema pod nazivom Artistique. U spomenutoj kolekciji nalaze se tri parfema koja su kreirana od strane poznatih parfemista u svjetskoj industriji parfema, a to su:

-Artistique Iris- kreiran od strane Emilie Coppermann
-Artistique Magnolia- kreiran od strane Maurice Roucel
-Artistique Patchouli- kreiran od strane Alexandra Carlin

Na jednoj od Avonovih promocija probala sam Artistique Patchouli i zaista sam bila oduševeljena notama koje sam osjetila. Odavno me ni jedan miris nije očarao kao ovaj i zbog toga želim da mu posvetim jedan post i time osiguram mjesto na mom blogu.

Strastveni sam obožavaoc osvježavajućih parfema, posebno u proljeće kada se sve budi. Parfeme veoma često mijenjam jer se u kratkom periodu zasitim istog mirisa te poželim promijeniti. Svakako su tu uvijek parfemi kojima se periodično ili sezonski vraćam, posebno oni koje me sjećaju na lijepe događaje iz prošlosti.
No to ne mijenja činjenicu da se među mojim favorotima pronađe mjesto za još jednu savršenu kombinaciju mirisnih nota.

Alexandra Carlin kreatorica Artistique Patchouli parfema dodala je kratak opis koji glasi:
"Stvaranje mirisa je poput pričanja priče. Pronalaženje savršenog sklada koji će dotaknuti srce drugih. Nalažem da svaki od sastojaka igra određenu ulogu-kako ne bi nestao u mirisu. Mislim da je ovo moj potpis."

fairynona

fairynona

Artistique Patchouli dolazi u staklenoj bezbojnoj bočici sa čepom koji je ukrašen zlatnim tonovima.
Dno bočice je ukrašeno jarkom ružicastom bojom, koja predstavlja minimalistički deokorisano pakovanje.

Glavna nota ovog čarobnog eliksira je pačuli. Njegov miris je veoma specifičan, stoga za sebe veže činjenicu koja glasi ili ga volite ili ne volite. U mom slučaju je ova strana da ga volim i da su mi njegove note veoma prijatne kao i opuštajuće.
Miris pačulija miješa se sa zavodljivim amberom u kojem se ističe nijansa mošusa i mora. Uz ovu mješavinu dodani su i egzotični začini i time je kreiran mirisni kotkel pod nazivom Artistique Patchouli.

Spomenutu mješavinu mirisa veoma je teško opisati te dočarati riječima. Morate ga osjetiti da bi u potpunosti mogli biti svjedoci mog opisa.
Na prvi utisak se čini zavodljiv i nekako divlji, ali upkos tome osjeti se doza topline. Svaki put kada ga pomirišem njegova magija me ponovo opčini.

Trajnost nota koje se osjete kada miris raspršite iz pumpice je neprekinuta. Izuzetno je postojan na koži, a posebno u kosi. Mnogo više volim parfeme nanositi na kosu, na taj način se više osjeti jer imam dugu kosa koja pokrije vrat, odnosno dio vrata na koji se nanosi parfem.

fairynona

Postao je trenutno moj najdraži miris jer me čini veselom i budi u meni osjećaj zadovoljstva svaki put kada raspršim taj mirisni koktel. Ovako osvježavajući je savršen za proljeća nakon svih slatkastih mirisa koje koristimo tokom hladne zime. Ne znam da li me ikada i jedan miris očarao kao ovaj i ostavio na meni tako jake dojmove da sam odlučila pokušati riječima opisati ovaj savršeni miris.
Nosim ga svuda sa sobom, te sam pronašla mjesto u mojoj torbi koje je oslobođeno upravu za ovu čarobnu bočicu.

fairynona

Koje parfeme vi koristite u periodu proljeća ili ste uvijek vjerni jednom parfemu?
Kolekciju Artistique parfema možete pronaći u aktuelnoj Avon brošuri po cijeni od 31,90 KM.

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

2 komentara