Fancy Handy banana krema za ruke

by - 11:07:00

Fancy Handy banana krema za ruke


fairynona


Drage moje čitateljice danas vam pišem post o neodoljivoj kremici za ruke poznatog Fancy Handy brenda. Kada kažem neodoljiva istovremeno mislim na njeno pakovanje, miris i u konačnici sam učinak koji ostavlja na koži vaših ruku.
Već prije sam spomenula kako volim zanimljiva pakovanja i unikatne ambalaže. To je ono prvo što me naizgled privuče da se dalje zanimam o nekom proizvodu.


fairynona


Kao što možete vidjeti na fotografiji ambalaža proizvoda je veoma zanimljiva. Tubica u obliku banane koja u sebi sadrži 45 ml kreme za ruke razlikuje se od mnogobrojnih ambalaža na našem tržištu.

Osim što ima izgled voćkice, miris banane je veoma intenzivan i neodoljiv, te se zadržava na koži. Čitala sam mnogo recenzija o ovom brendu koji ima veoma zanimljive i unikatne ambalaže.
U svakoj recenziji ove kreme bio je naglašen miris, stoga sam bila mnogo radoznala po pitanju toga. Čim sam otvorila kremu osjetila sam čarobn miris. Zaista je neodoljiv i veoma prijatan čulu mirisa.

Krema je srednje gustine i odlično se razmazuje. Ono što bih izdvojila kao odličnu osobinu jeste da se upija u samo nekoliko sekundi, te nakon toga ostavlja na koži svilenkast trag.
Koža ruku nakon korištenja ove kreme ostaje nježna i glatka. Smatram da je idealna prvenstveno za suhu kožu.
Banana posjeduje hranjiva svojsta i bogata je antioksidantima i mineralima te odlično hidrira kožu. Ja osobno često kupujem proizvode za njegu kože i kose koji u svom sastavu imaju ovo dragocjeno voće.
Također moram spomenuti da je proizvod bez parabena.


fairynona


Ova kremica može poslužiti kao  odlična ideja za poklon. Osvrnuvši se na njen izgled, zatim miris i sam učinak, mislim da bi svaka djevojka bila sretna da dobije ovakav poklon.


fairynona

Da li se vi probali neki od Fancy Handy proizvoda?
Koji je vaš omiljeni proizvod za njegu ruku?

Fancy Handy banana kremu za ruke možete pronaći u drogerijama po cijeni od 11KM.

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara