It's Skin Power 10 Formula Sheet Mask

by - 11:52:00

It's Skin Power 10 Formula Sheet Mask


fairynona


Drage moje čitateljice danas vam pišem svoje utiske o maskama koje sam koristila tokom ovog mjeseca. Iako među novitetima uvijek imam zaista mnogo raznovrsnih proizvoda, ovog puta sam odlučila potrošiti sve proizvode za njegu kože, a prvi među njima su It’s Skin sheet maske za lice.

It’s Skin je poznati brend iz Južne Koreje koji je povezao koncept medicine i kozmetike u svrhu zdravijeg i ljepšeg izgleda kože. Ja osobno obožavam korejsku preparativnu kozmetiku koja mnogo obećava, i bezbroj puta sam se uvjerila da je veoma kvalitetna. Također moram naglasiti da je ovaj brend veganski, proizvodi su stvoreni na najhumaniji način, što mu daje još jedan veliki plus.
Kolekcija proizvoda Power 10 predstavlja najpoznatiju liniju ovog brenda, koja se sastoji od osam različitih seruma ispunjenih aktivnim sastojcima za njegu kože.
Pored seruma, u ponudi se nalaze i sheet maske koje vam preporučujem da probate.
Kada su upitanju sheet maske, ja ih redovno koristim najmanje dva puta sedmično i to u večernjim satima prije spavanja. Obožavam ih jer koži pružaju intenzivnu hidrataciju.

It’s Skin maskice su dizajnirane od mikrofiber vlakna i mnogo su natopljene koncentrovanim serumom koji sadži prirodne sastojke i različite vitamine za bolji učinak na koži.
Među svima sastojcima voda je u najvećem procentu, te su u njoj rastvoreni svi sastojci. Maramica sprečava brzo isparavanje vode, te produžuje period koji je potreban da svi sastojci prodru u kožu.

Posjeduju veoma upečatljive ambalaže jarkih boja, stoga ih možete razlikovati po samom pakovanju.
Na našem tržištu su dotupne tri maske, isprobala sam svaku i sada ću vam detaljno opisati svaku od njih.

POWER 10 FORMULA sheet maska za lice sa Ve Effectorom


fairynona

Ve sheet maska za lice namjenjena je za sve tipove kože, ali blaga preporuka je prvenstveno za suhu kožu jer lice intenzivno snadbijeva hranjivim sastojcima, te pruža sjaj zahvaljujući sinergijskom efektu Ve seruma za lice sa visokom koncentracijom vitamina E.
U svom satavu sadrži Tocopherly Acetat koji predstavlja stabilniji oblik vitamina ETocopherly Acetat dovodi do usporavanja nastanka bora, štiti kožu od štetnog djelovanja UV zraka, vlaži kožu te poboljšava mikrocirkulaciju u koži.

POWER 10 FORMULA sheet maska za lice sa Vc Effectorom


fairynona


Vc sheet maska za lice namijenjena je za kožu sa različitim vrstama hiperpigmentacija i kožu bez sjaja, ali također i za svakoga ko želi blistav i zdrav izgled lica. Serum koji se nalazi u ovoj maski umanjuje nepravilnosti na koži, kao što su fleke i mrlje.
U svom sastavu sadrži vitamin C u obliku Magnesium ascorbil phosphat-a, koji je veoma moćan antioksidans, povećava sintezu kolagena i bolje ga podnose osobe sa osjetljivom kožom.

POWER 10 FORMULA sheet maska za lice sa Gf Effectorom


faitynona

Gf sheet maska namjenjena je za intenzivnu hidrataciju kože, bez obzira na tip kože, a posebno se preporučuje osobama sa izuzetno suhom kožom.
U svom sastavu sadrži vodu lista biljke Ginkgo Bilobile koji ima hidrirajuće i umirujuće svojstvo na kožu.
Sadrži i gljivu tzv. srebrnu drhtavicu koja ima snažnu sposobnost da pojača hidrataciju kože. Djeluje na sličan način kao hijaluronska kiselina, s tim što ima mnogo manje čestice od hijaluronske kiseline pa stoga lakše prodire u kožu.

Način upotrebe i moji utisci

Maskice se nanose na očišćenoj koži nakon tonika. Ja osobno u večernjim satima praktikujem ovakav vid njege. Odmah pri otvaranju ambalaže uočila sam ogromnu količinu seruma. Naprosto je nemoguće da sva količina ostane na mikrofiber maramici. Moj savjet je da ne bacate, već naredni dan nježno razmažite ostatak seruma po licu prije kreme.
Masku je dovoljno držati 15-20 minuta da bi se proizvod apsorbovao u kožu, i potome je uklonite.
Nakon toga prstima utapkajte ostatak proizvoda sa lica, i u konačnici nanesite vašu noćnu kremu.
Rezultati su fantastični sa bilo kojom od spomenutih maskica!
S obzirom da ja nemam velikih problema sa kožom, meni je svaka od ovih maskica kožu nahranila te ostavila intenzivno hidriranom.
Ujutro kada ustanem koža bude veoma nježna i čak je samim okom vidljiva hidratacija od prethodne noći.
Već sam spomenula količinu seruma koja dođe u jednom pakovanju, tako da nakon večeri ujutro odmah na lice nanesem ostatak seruma, a potome i dnevnu kremu.

Moj favorit je plava maskica jer mi se ona pokazala kao najbolja. Ne mogi svjedočiti o velikoj razlici među njima jer nemam problema sa kožom na licu, ali ona po koju sam se vratila i ponovo kupila je upravo maska za lice sa Gf Effectorom. Kupila sam je ponovo jer u mojoj njezi kože praktikujem što veću hidrataciju tokom noći.

Ukratko mogu reći da su maske korisne ukoliko vam je potreban brži tretman koji će uljepšat izgled vašeg lica.
Koristim ih uglavnom kada imam jako naporan dan, i kada veći dio dana budem u poslu i obavezama, tako da u večernjim satima koži pružim sve ono što je tokom dana bilo oduzeto.

Ni jedna od spomenutih maski nije mi izazvala nikakve negativne posljedice na licu, poput crvenila ili iritacije.

Možete ih pronaći u svim dm poslovnicama.

Jeste li vi probali ove maskice i kakvi su vaši utisci?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

5 komentara

  1. Odlično je sve napisano. Nisam probala maske, ali mi svakako djeluju kvalitetno. Sjajan post.❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ako budeš u mogućnosti iprobaj ih. Koža će ti bit zahvalna <3

      Izbriši
  2. O It's skin brendu sam slušala mnogo, a možda najviše kod Ane2cats i zaista mi je privukla pažnju. Svakako planiram da isprobam njihove proizvode čim prođe ovo sve i dođem u Srbiju ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još uvijek nisam naišla na negativnu recenziju...volim proizvode koji odgovaraju većini :)

      Izbriši
  3. Plava je učinkovita!Lice sija ceo dan.

    OdgovoriIzbriši