Avon True Color "Modern Romance"

by - 02:58:00

Avon True Color "Modern Romance"

Već odavno želim jedan post posvetiti paleti sjenila za oči, koja me oduševila već na prvi pogled. Oduvijek sam imala posebnu ljubav prema kozmetici, i nije me bilo strah ekspermentisanja sa šminkom. U posljednje vrijeme sve češće kupujem palete sjenila za oči u raznim bojama. Izgleda da sam sada u periodu kada me nimalo ne privlači smokey eyes. Zapravo nikada me i nije privlačio u tolikoj mjeri kao neki drugi look-ovi. Prije nekoliko mjeseci sam počela kupovati sjenila u raznim bordo nijansama. Puno ljepše mi pristaju na zelenim očima, za razliku od skroz tamnih sjenila, poput crnog.

Danas ću vam pisati o paleti sjenila iz Avona - True Color pod nazovim "Modern Romance".
Ovaj post je malo drugačiji i ujedno prvi post ovog tipa, gdje ću prikazati kako sam postigla određen izgled na očima.




Već sam prije pisala o jednoj paleti iz ove linije. Sve palete dolaze u plastičnoj ambalaži, sa količinom od 5 gr. Jednostavno se otvaraju i imaju ogledalce i mali aplikator, koji može poslužiti ukoliko nemate kistove. U ponudi Avona, True Color palete možete pronaći u kombinaciji sa četiri boje, a imaju i male palete sa dvije boje.

"Modern Romance" sam naziv zvuči romantično. Paleta se sastoji od 4 nijanse, koje su tako kombinovane da se mogu koristit samostalno ili kombinacijom svih boja. Sve boje su u potpunosti mat, bez ikakvog sjaja. 

Nijansa pod brojem jedan je neutralna, prirodna bež boja. Nije upadljiva i može se koristiti ispod obrva, na rubovima oka ili da posvijetlite neki dio kapka. 
Nijansa pod brojem dva je svijetla sivo-ljubičasta boja. Također je neutralna i može se koristit samostalno za neki prirodniji  look, a može se i kombinovati sa nekim tamnijim nijansama.
Nijansa pod brojem tri je tamno siva boja pjeska. Ova boja je uistinu zahvalna. Ako je nanesete samo na kutove oka, blago će istaknuti oči i neće biti previše upadljivo. Uz ovu boju se može lako postići i smokey eyes, ako je kombinujete sa tamno smeđom bojom.
Nijansa pod brojem četiri je prava bordo boja i ujedno kraljica ove palete. Prava jesenska boja. Pruža raznorazne efekte na očima, bilo da je koristite samu ili u kombinaciji sa drugim bojama.
Po mom mišljenju dosta elegantnije izgleda kada se oči istaknu sa bordo sjenilom, u odnosu na crno. 

Swatcevi (bez baze) izgledaju ovako




Pigmentacija ovih boja je i više nego odlična. Na kapcima su upravo onakve boje kakve su i u paleti. Postojane su na očima i lako se blendaju. Možete postići sve što zamislite. Vjerujem da je svaka djevojka probala barem jednu paletu iz ove linije i da je zadovoljna.

Pošto se bliži jesen, ove boje su idealne za to vrijeme.

Moram spomenuti da je ova paleta prije nekoliko mjeseci bila limitirano izdanje, i sada je trenutno dostupna po cijeni od 12,90KM, pa ukoliko se i vama dopada možete je imati.
Ja  svakodnevno koristim bordo boju, tako što je malo nanesem na kutove oka i time dovoljno istaknem oči.

Na slikama možete vidjeti look koji sam postigla sa ovom paletom uz sasvim malo truda. 


Prvo sam nanijela bazu na kapke i korektor na podočnjake, a zatim sam koristila ovu paletu.
- Bordo boju sam nanijela na kutove kapka i blendala prema unutarnjem dijelu oka. 
- Sivo-ljubičastu boju sam nanijela na sredinu kapka i blendanjem sam je spojila sa bordo bojom.
- Tamno sivu boja sam nanijela na donji dio oka, ispod trepavica i izblendala.
- Bež boju sam nanijela ispod obrva i na unutranji dio oka, prema nosu.
Nakon toga sam nanijela Golden Rose tuš za oči, i Luxe maskaru.

Vrijeme koje sam potrošila za ovaj look na očima je 5 minuta. Uz malo truda možete imati neodoljiv pogled.




Kako vam se sviđa ova paleta i efekat na očima koji sam postigla uz malo truda?
Hvala vam na čitanju <3


You May Also Like

0 komentara