CATRICE All Matt Plus Shine Control tečni puder

by - 10:48:00

Catrice All Matt Plus Shine Control tečni puder


U posljednje vrijeme sam često koristila Catrice All Matt Plus Shine tečni puder. Moje lice je masno i stoga često posežem za kupovinom pudera koji obećavaju mat efekat. Podijelit ću sa vama svoje utiske o ovom proizvodu.

Proizvođač ovog pudera je rekao:
"All Matt Plus Shine Control tečni puder kontroliše neželjeni sjaj tokom cijelog dana. Svilenkasta tekstura koja je bez ulja nudi odličnu prekrivenost, te u isto vrijeme osigurava svilenkast mat i besprijekoran završetak."

Ove riječi govore da bi ovaj puder bio idealan za nas koji imamo masno lice, ali moji utisci su malo drugačiji.

Ambalaža pudera je jako kvalitetna. Puder dolazi u staklenoj matiranoj bočici, koja je bezbojna. Na poleđini bočice se nalaze sve potrebne informacije ( sastav, rok trajanja..)
Meni se ovakvo pakovanje sviđa, jer omogućava vidljivost količine pudera u bočici. Doziranje je jednostavno pomoću pumpice, koja pri samo jednom dodiru pruža dovoljno pudera za cijelo lice.


Puder je dostupan u 5 nijansi, a to su: Vanilla Beige, Light Beige, Nude Beige, Warm Beige i Sun Beige.
Ja sam izabrala nijansu Nude Beige jer je uistinu prirodna bež nijansa, bez roza i narandžastog podtona. Volim ovakve boje jer ne odudaraju puno od prirodnog tena i daju prirodan izgled. Nekad ih je baš teško pronaći, jer dosta svjetlijih nijansi ima roza podton i na mom licu su upadljive i djeluju vještački, stoga ih izbjegavam. Ova boja je savršena za moj ukus.



Gustina pudera je srednja. Nije previše rijetka, a ni gusta kao kod većine mat pudera. Navikla sam da su mat puderi većinom gusti, ali ovaj je drugačiji. Podsjeća me na Garnier BB kremu.
Kada ga nanesem na lice, ubrzo se upije i stopi sa kožom. Pri upotrebi ovog pudera nisam koristila kist, jer je bolje rezultate pokazao nanošenjem prstima. Razlog za to je svilenkasta tekstura, koja je jedna od karakteristika ovog pudera, kao što je rekao i sam proizvođač. 
Efekat koji ovaj puder pruža, nažalost nije u potpunosti mat. Na mom licu je bio polu mat.

Prekrivanje je također srednje. Nisam primjetila da u potpunosti prekrije sve nedostatke.
Kada je upitanju trajnost, mogu reći da nije dugotrajan kao mnogi mat puderi. Na mom licu je trajao 4-5 sati bez nadogradnje i bez kamenog pudera. 

Puder ima blagi kozmetički miris, koji se osjeti prilikom nanošenja, ali se ne zadržava dugo na licu.

Moje mišljenje o ovom puderu je pozitivno, iako se nije pokazao onako kako je predstavljen od strane proizvođača. Lagan je na licu i može izvrsno poslužiti za neki lagani dnevni make up. Ako bi tražila jako prekrivanje i veću dugotrajnost na licu, onda bi svakako birala puder koji će ostaviti jači utisak, s obzirom da je moja koža masna.

Puder možete pronaći u drogerijama po cijeni od 13,55 KM.

Na slikama možete vidjeti kako izgleda na mom licu.




Hvala vam na čitanju :)



You May Also Like

0 komentara