Very summer dress

by - 12:48:00



Volim ljeto i sve što ide sa njim, a posebno prirodu ispunjenu zelenilom :) Zelena boja je jedna od mojih omiljenih boja  i volim sve nijanse zelene. Nedavno sam primjetila haljinicu koja me privukla sa nekoliko detalja. Iako nisam osoba koja često oblači ovakve "vesele haljinice" ovu se nekako uklopila sa mnom, a ako se pitate zašto..odgovor je opet zelena boja. Pored zelene podloge ima na sebi vesele rode, volane na rukavima, decentno otvorena leđa, mašnicu i kad se to sve sastavi ona je preslatka :)

Pošto nisam ljubitelj basic odjeće ova haljinica je bila na mojoj strani. Prikladna je za ljetnu šetnju, izlazak u grad, a u mom slučaju i za posao :)
Ukrašena sa nekoliko detalja idealna je za osobe poput mene. 

Bez puno opisa u narednim slikama možete vidjeti zbog čega sam je nazvala very summer dress














Dress: Zara
Bag: Pull & Bear
Shoes: Miu Miu
Accessories: Avon, Bershka

Kako se vama svidjela ova haljinica i modni dodaci koje sam uklopila u ovaj outfit?
Hvala na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara