Nars Velvet Lip Glide - Unlaced

by - 10:49:00

Nars Velvet Lip Glide - Unlaced


Drage moje čitateljke u narednim danima ću objaviti nekoliko postova o proizvodima koji nisu dostupni na našem tržištu. Kao što znate, uvijek tragam za kozmetikom koja nije lako dostupna. Volim da se namučim dok dođem do nje i onda uživam u testiranju i korištenju :)

Sredinom aprila sam dobila paketić iz Amerike sa nekoliko proizvoda koje sam duže vremena željela. Izabrala sam proizvode koji mi odgovarali po svom opisu, a neke od njih sam upoznala kroz postove stranih blogera i youtubera. Moram priznati da sam oduševljena sa svim stvarima i da ću ponovo prvom prilikom svoju kozmetičku kolekciju upotpuniti sa sličnim proizvodima.

Prvi proizvod o kojem ću pisati je Nars sjajilo za usne



NARS kozmetika je francuska kozmetička kuća osnovana od strane make-up umjetnika i fotografa François Nars 1994. godine. Karijeru je započeo lansirajući liniju ruževa u New Yorku. Nakon toga svojom nadarenošću i ljubavi prema umjetnosti Nars je danas postao jedan od popularnijih kozmetičkih brendova, koji ističe nekoliko svjetskih best sellera, među kojima je i sjaj o kojem ću vam pisati u ovom postu.

Kada su upitanju ruževi i sjajevi moja ljubav je beskrajna. Uvijek želim nešto novo, mat, sjajno ili baršunasto...a ruž kao najjače oružje za podizanje samopouzdanja, nezaobilazan je dio moje svakodnevne rutine. Kada se zasitim mat ruževa poželim sjaj i uvijek posežem za dugotrajnim sjajem na usnama. Nars sjajilo za usne u svom opisu ističe visoki sjaj, hidrataciju i baršunastu završnicu. Izgledalo je kao previše opisa koje ne mogu povezati, ali kada sam ga probala shvatila sam o čemu je riječ.

Ambalaža ovog sjajila je bez mnogo detalja. Djeluje jako elegantno i ne pokazuje previše vanjskim izgledom. Prava ljepota dolazi iznutra. Sjaj dolazi u ambalaži četvrtastog oblika koja je bezbojna i od kvalitetne plastike. Na ambalaži nema nikakvih detalja, što omogućava u potpunosti jasnu sliku boje koja se nalazi unutra. Kapica koja je u sklopu ambalaže, ističe crnu boju po kojoj se nalazi naziv brenda (Nars), i sastoji se od čvrste drške sa aplikatorom koji je sastavljen od mnoštva sitnih dlačica. Četkica-aplikator je prosječne veličine i posebno je dizajnirana tako da osigurava precizno nanošenje sjaja na rubovima usana. 







Moram priznati da ovaj sjaj pokazuje veoma zanimljivu formulu. Tekstura sjajila je baršunasto kremasta što se može primjetit odmah prilikom nanošenja. U svom sastavu ima uljani infuzijski kompleks pa je sama hidratacija na visokom nivou.
Boja je veoma pigmentirana. Jedan sloj pokazuje istu boju kao dva ili tri sloja. Ravnoteža između zasićene boje, sjaja i hidratacije ostavlja na usnama udobnost i ljepotu.

Kada sam ga prvi put nanijela na usne, izgledalo je kao tečni ruž sa sjajnom završnicom. Međutim nakon sat vremena, na usnama je boja ostala ista, ali sam sjaj se smanjio i prešao u neki polu-mat završetak. Nars to naziva baršunastim završetkom. Nakon duže vremena, na usnama izgleda kao hidratantni ruž prelazeći u polu mat ruž. Kada sam ga počela koristiti shvatila sam kompletan opis ovog sjaja. Sve što su napisali i rekli za njega ispostavilo se kao tačna činjenica.

Ni u jednom trenutku nije bio ljepljiv na usnama, niti se boja gubila. Ima u sebi i labelo i boju i sjaj.

Dostupan je u 12 nijansi. Na kraju posta ću vam ostavit link pa možete pregledati sve boje.
Ja sam izabrala nijasnu pod nazivom Unlaced-Nude pink. Vjerovali ili ne, ali u posljednje vrijeme sam počela uzimati svjetlije nijanse ruževa, izgleda da sam se zasitila tamnih boja. Izabrala sam ovu boju jer mi se činila kao idealna pri pravljenu ombre usana. Tamnija olovka i ovaj sjaj odlično surađuju, te pružaju neodoljivo lijepe usne.
Swatchevi izgledaju ovako:



Trajnost na usnama je savršena. Prvi sat vremena nakon nanošenja na usnama će se isticati sjaj, a nakon toga narednih 4-5 sati zadržat će se boja sa polu mat završetkom. Sa njim možete imati sve, u zavisnosti šta volite.
Pored svega toga ispunjen je mirisom vanilije, koja se u početku zadržava na usnama, ali vremenom nestane.

Na slikama možete vidjeti kako izgleda na usnama.




Cijena ovog sjaja je 26$ za količinu od 5,7ml. Cijena opravdava njego kvalitet!
Link sjaja: http://www.sephora.com/velvet-lip-glide-P412131?skuId=1869999

Moja očekivanja o Nars sjajilu su ispunjena i imam pozitivno mišljenje. Jedva čekam da probam još nešto od ove kozmetičke kuće, a to će najvjerovatnije biti puder :)
Jeste li vi probali neki od Nars proizvoda? Kakvi su vaši utisci?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara