Festival Folk Jumpsuit

by - 07:15:00

In love with Avon Jumpsuit




Davne 1919.godine osmišljen je prvi kombinezon kao odjevni predmet. Svojom praktičnošću zadržao se u svijetu mode do današnjice gdje su postali "must have" u skoro svim ormarima. Njihova praktičnost se ističe u tome da uz jedan kombinezon imamo kompletan look :)

Kombinezoni su jedan od meni osobno dražih odjevnih predmeta. Za mene su ljepši i praktičniji od haljina. Prate liniju tijela, ističu ženstvenost i pored toga djeluju elegantno.
Jedan takav se nalazi u Avonovoj aktuelnoj brošuri. Kao strastveni ljubitelj Avon kozmetičkih proizvoda, nedavno sam postala i ljubitelj nekozmetičkih proizvoda i sve češće ih uzimam. Danas ću vam pokazati kombinezon pod nazivom Festival Folk.
Ono što me privuklo kod njega jeste materijal koji je 100% viskoza. Volim viskozu posebno u ljetnim danima. Jako je lagana i ugodna za nositi. Pored toga izbor veličina je S, M, L, XL i XXL, tako da je namijenjen za razne kilaže. 
Ja sam naručila veličinu S i sa iščekivanjem sam čekala :)
Kombinezon je tamno plave boje sa dva sloja, tj preko grudi se nalazi  zvono sloj koji je ukrašen tzv. folk motivima sa bijelim i koraljnim bojama. Na struku se naalzi podesiva vezica koja fino napravi liniju tijela kada je svežete. Bretele se također podesive.
Jako je ugodan za nositi i prikladan je kako za dnevne tako i za večernje varijante. Obožavam ga.

Na idućim slikama možete vidjeti kako izgleda kada se obuče. Obožavam prirodu i ljetnje šetnje, pa sam napravila i nekoliko slika za svoje čitaoce :)























Kombinezon možete pronaći u akltuelnoj Avon brošuri po cijeni od 59, 90KM. Regularna cijena je 105, 00KM, stoga požurite i naručite :)

Nosite li vi kombinezone i kako vam se sviđa ovaj Avonov?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

2 komentara

  1. Izgledaš predivno! Post je savršen informativan i estetički zadvoljavajući fotorafijama koje si stavila u nj. Mnogo mi se dopadaju pozadina i naočle koje si uparila sa kombinezonom. Samo tako nastavi!

    http://www.theyoungfashionista.com/

    OdgovoriIzbriši