Četka za nanošenje tretmana na kosu

by - 09:18:00

Četka za nanošenje tretmana na kosu

Četka za ravnomjerno nanošenje tretmana na kosu

Četka koja nježno raščešljava kosu neophodan je dodatak u njezi duge kose. Pogrešna četka može oštetiti kosu, a  adekvatno odabrana može doprinjeti zdravoj i sjajnoj kosi. S obzirom da svaka četka ima svoje prednosti ovisno o tipu kose, potrebno je naći onu koja idealno odgovara tipu kose i koja će omogućiti najlakše postizanje željene frizure.

Kada je upitanju kosa maksimalno sam posvećena njenoj njezi. Duga i lijepa kosa je odraz ženstvenosti, stoga se trudim da joj priuštim najbolju njegu.
Nedavno sam se prvi put susrela sa četkom koja omogućava olakšano nanošenje tretmana na kosu. Ne mogu zamisliti da nakon pranja ne nanesem serum na vrhove ili neki balzam bez ispiranja. To je moja nezaobilazna rutina i taj korak je veoma bitan ukoliko želite imati dugu kosu. 

Četku za nanošenje tretmana nam je predstavio Avon u svojoj aktulenoj Advence Techniques liniji koja ima širok izbor proizvoda za kosu. Moji utisci su zadivljujući i putem ovog posta ću ih podijeliti sa vama.


Plosnata ravna četka idealna je za dugu kosu i frizure koje ne zahtjevaju puno volumena. Zahvaljujući razmaknutim zubcima ne izaziva elektricitet i s lakoćom raščešljava vlasi. Pored ovih osobina koje idu uz nju, krasi je još nekoliko karakteristika po čemu se izdvaja od ostalih. Naime, ovo je višepraktična četka, koja pored raščešljavanja vlasi pomaže i pri ravnomjernom nanošenju seruma. Na prvi utisak nisam mogla shvatiti kako će mi tu četka pomoći, i jedva sam čekala probati, a sada sam sigurna da ću je nastavit svakodnevno koristit. Četka izgleda ovako.





Kao što vidite, u srednjem dijelu četke se ističu dva simetrična klizeća dodatka, odnosno dvije trakice. Vjerovatno se pitate kako se koristi? Jednostavno je u samo par koraka koje nam je Avon prikazao teoretski i slikovito.



1. Uklonite klizeće dodatke koji prekrivaju trake
2. Nanesite ulje ili serum na trake, tako što ih uronite u bočicu sa uljem  ili nanesite ulje direktno iz bočice pomoću pipete ili raspršivača
3. Potpuno iščetkajte kosu po cijeloj dužini, od korijena do vrhova
4. Zamijenite klizeće pregrade

Kada sam prvi put koristila četku bila sam malo nespretna, ali ubrzo sam se navikla. Ja je koristim tako što nakon pranja ručnikom prosušim kosu i uvijek na mokru kosu nanosim serum.

Ulje ili serum nanesem pipetom, a zatim prstima ravnomjerno razmažem po dužini bijelih trakica. Probala sam ih i uroniti u bočici, ali tada mi dosta ulja ostane na kosi, pa sam stoga taj postupak izostavila jer mi je kosa sklona brzom mašćenju. Mnogo mi je jednostavnije to uraditi prstima ili pipetom. Rezultati su zadivljujući. Svaki put kada sam nanosila serum, najviše ga je ostalo na vrhovima, a ostatak na površini kose, sada je ravnomjerno raspoređen po cijeloj dužini kose. Sa ovom četkom serum ili ulje može doći do svih vlasi jednostavno i brzo. Što više kosu iščeščljavate ona će biti ljepša i sjajnija. Nisam mogla vjerovati da kosa može biti tako lijepa bez peglanja ili feniranja, samo uz pomoć odgovarajuće četke. Rezultati su nevjerovatni.
Po završetku češljanja trakice skinite i očistite od ulja. Ja ih čistim pomoću šampona. Ali to nije sve. Kada skinete trakice, imate još dvije zamjenske koje možete staviti ukoliko žurite i nemate vremena da korištene operete.




Četka je zaista divna i praktična jer je možete koristiti i samo za češljanje. Zubci su ravnomjerno raspoređeni i lijepo kosu raščešljaju. Ne izaziva čupanje tokom češljanja i možete uživati iščeščljavajući kosu. 






Materijal četke je ABS (amforna plastika), najlon čekinje
Dimenzije četke su 22 x 7,5 x 3,5.

Četku možete pronaći u aktuelnoj Avon brošuri po promotivnoj cijeni od 11,90KM.

Koje je vaša omiljena četka za kosu? 
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara