Striped Blouse for Summer

by - 09:51:00

Striped Blouse for Summer



Striped Blouse

Prugice su već duže vrijeme apsolutni hit u svijetu mode. U samo jednom trenu mogu običnu kombinaciju pretvoriti u nedoljivu. Pogodne su za kombiniranje raznoraznih stilova, počevši od poslovnih pa do mladalačkih i otkačenih. Ovisno o tome koju boju volite, bijela boja će biti nezaobilazni prateći dio svih prugica. Ako spojimo prugice i volaniće dobit ćemo pravu ljetnu kombinaciju. Jednu takvu košuljicu sam pronašla u Pull&Bear i na prvi pogled sam se zaljubila u nju...jednom rječju divna je :)

Decentne prugice, dva sloja volana preko ramena i dugi rukavi su idealna kombinacija. Kažem idealna jer dugi rukav možemo oblačiti i kada prođe ljeto, a u ovakvoj košuljici ćemo se osjećati kao da je ljeto cijele godine. 
Veoma često je oblačim i odlično mi se uklapa uz dosta odjeće. Poznavajući mene i moj neobičan stil oblačenja, mnogo više mi se dopalo kada sam je kombinovala sa nekoliko upadljivih stvari poput hlača sa resama, papuča sa krznom i nekoliko modnih dodataka. Dobila sam kombinaciju koja je totalno ja i željela sam je podijelit sa vama putem ovog posta :) 
U narednim slikama možete vidjeti kako je izgledala meni osobno draga kombinacija :)



Striped Blouse

Striped Blouse

Striped Blouse

Striped Blouse

Striped Blouse

Striped Blouse

Striped Blouse

Striped Blouse

Striped Blouse


Kako vam se dopao ovaj outfit?
Hvala Vam na čitanju <3

Shirt: Pull&Bear
Pant: Pull&Bear
Bag: Pull&Bear
Shoes: AliExpress
Accessories: AliExpress

You May Also Like

0 komentara