Floral Print Kimono

by - 11:43:00

Floral Print Kimono


fairynona
Drage moje čitateljke nadam se da uživate u ovim ljetnim danima. Mjesec juli je najtopliji i meni ujedno najljepši mjesec iako ne hodam puno u tom razdoblju, ipak mogu reći da ga obožavam. Prije svega obožavam ga zbog ljetne odjeće poput topića i sorčića :)
Ovo ljeto mi je drugačije u odnosu na prethodne jer svaki dan radim i nemam mnogo vremena za izlaske kao prije, ali stoga imam vremena za ono što volim, a to su modne kombinacije. U ovom postu sam postavila par slika koje predstavljaju meni najdražu kombinaciju ovog ljeta. Ako se pitate zašto, odgovor je kimono :) 

Sam kimono dovoljan je da bi svu pažnju privukao na sebe..a ja sam inače osoba koja obožava upravo to :)
Lako ga možete uklopiti uz bezbroj kombinacija.... Kimono dolazi iz mog brenda Pull&Bear koji je sam po sebi poseban i sa svakom novom kolekcijom donosi zanimljive i upadljive modne dodatke poput torbice koja se savršeno uklopila uz ovaj outfit.

Pull&Bear look izgleda ovako :)

fairynona

FAIRY NONA

 FAIRY NONA

 FAIRY NONA

Floral Print Kimono - FAIRY NONA

Floral Print Kimono - FAIRY NONA

 FAIRY NONA

 FAIRY NONA

Floral Print Kimono - FAIRY NONA

FAIRY NONA

Kako vam se sviđa ova kombinacija? 
Hvala Vam na čitanju <3

Kimono: Pull&Bear
Shirt: Pull&Bear
Pant: AliExpress
Shoes: Miu Miu
Accesories: Avon


You May Also Like

2 komentara