Perfect Bag - Zara Chain City Bag

by - 12:31:00

Zara bag

zara bag


Drage moje čitateljice današnji post posvećujem torbi koju sam dugo vremena željela i koju ste vjerovatno vidjeli na nekoliko posljednjih slika koje sam objavila putem instagrama.
Postoje stvari koje nas osvoje na prvi pogled i koje nam ostanu urezane u sjećanju. To su stvari koje uistinu želimo. 

Poznato vam je da je moja ljubav prema torbama beskrajna i da su torbe za mene neizbježni modni dodaci kojih nikad nije dosta. Često se sjetim dana kada sam bila djevojčica i kada sam skupljala novac da kupim torbu. Uvijek sam voljela uz odjeću kombinovati torbe i vrlo često sam ih mijenjala. 
Nedavno sam sama sebe počastila i ispunila sebi želju. Konačno sam svoju kolekciju upotpunila sa savršenom crnom torbom. Vjerovali ili ne, crna je, iako nisam ljubitelj crne boje, ovu sam ipak morala imati. Dugo sam je gledala i dvoumila se oko kupovine obzirom da ima relativno visoku cijenu. Nakon dugog razmišljanja shvatila sam da je zaslužujem i da je trebam imati :)
Nisam se pokajala ali sada želim i ostale torbe iz ove kolekcije, pa se često pitam hoće li moja ljubav prema torbama ikada prestati?

Torba dolazi iz Zare. Što se čite kvalitete Zarinih torbi ja sam uistinu zadovoljna i relativno dugo traju. Naprotiv moram naglasiti da mi se nikada nijedna nije oštetila, a ukoliko se i desi nešto takvo uvijek je možete reklamirati.
Ona izgleda ovako

zara bag
Crna torba od bizonove kože kreirana je tako da je možete kombinovati na razne načine, bilo da nosite patike ili ipak cipele na petu, ona će odlično surađivati sa svime. Po rubovima ima ručno prišiven lanac srebrne boje, koji je uistinu jako prićvršćen uz kožu i ne trebate se plašiti da će se odvojiti, kao što je slučaj sa torbama na kojima je lanac samo nalijepljen.
Možete je nositi preko ramena sa velikim lancem (u ovom slučaju lanac je kaiš, koji na sredini ima ugrađenu kožu, tako da vas neće žuljati ukoliko je nosite na ramenu) ili pak sa kraćim ukoliko ga poduplate. Kakogod izabrete izgledat će lijepo.

Unutrašnjost torbe je izrađena od velura i ima mali džepić u koji možete staviti mobitel ili neke dokumente. Jako je kvalitetna i čvrsta. Djeluje zaista luksuzno i na prvi pogled podsjeća na Chanel torbe koje su u posljednjih nekoliko mjeseci apsolutni hit u svijetu mode.
Savršena je za večernnji izlazak, dnevnu šetnju, mali šoping, ručak, večeru i putovanja....ukratko za sve.

zara bag

zara bag

zara bag

zara bag

zara bag

zara bag


zara bag

zara bag

zara bag


zara bag

zara bag

zara bag

Zar ne mislite da je divna i savršena? U narednim slikama možete vidjeti kako sam je ja kombinovala na razne načine :)
Nekada je nosim u ruci uz elegantniju odjeću, a nekada na ramenu uz sportsku kombinaciju.

zara bag

zara bag


zara bag

zara bag

zara bag

zara bag

zara bag


Kako vam se dopada ova torba?
Cijena torbe je 169,90 KM. 
Link torbe: https://www.zara.com/de/de/damen/taschen/alles-anzeigen/gesteppte-umh%C3%A4ngetasche-aus-leder-c734144p4841113.html
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara