Urban Decay Eyeshadow Primer Potion

by - 13:58:00

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion


Nedavno sam najavila u jednom postu da ću pisati o nekoliko proizvoda koji nisu dostupni na našem tržištu. Neke od njih sam vam već predstavila, a nekolicinu ću u narednim danima. Danas je ne red došao jedan pravi mali dragulj, koji ste vjerovatno viđale kod mnogih stranih blogerki.

Poznato vam je koliko obožavam palete sjena za oči. Prilikom šminkanja svu pažnju posvećujem očima, jer ipak oči su naše ogledalo :)
Nijedan drugi dio lica ne može se poredit sa ljepotom očiju. Oči volim naglasiti isključivo sjenama i dobrom maskarom. Pri tome veoma važnu ulogu ima baza. Ukoliko niste upoznati sa ulogom primera/baze možete sada pročitati.

Primer/baza ili podloga za sjenila su proizvodi koji se nanose na suh i čist kapak, a uloga im je da produže trajanje šminke, da spriječe nakupljanje na kapcima, te da naglase intenzitet boje.
Za mene je primer neizostavan proizvod prilikom šminkanja. Sigurna sam da će se sve ljubiteljice šminke sa mnom složiti.

Čitajući razne beauty blogove otkrila sam mnogo proizvoda koji uz sebe nose samo riječi hvale. Jedan takav je i Urban Decay primer. Zaista sam željela imati ovaj proizvod, jer svakodnevno koristim sjene za oči. Kada sam ga dobila i probala, mogu reći samo da sam oduševljena i da je istina sve što opisuje ovaj proizvod.

Njegov opis kaže da 24 sata drži šminku na očima sa jačinom i intenzitetom boje kao u samoj paleti. Vjerovali ili ne, ali istina je.

Ambalaža proizvoda je za mene vrlo elegantna. Dolazi u tubici ljubičaste boje. Otvor koji je namjenjen za doziranje primera veoma je praktičan. Uzak je i duguljast, tako da možete kontrolisati količinu koju ćete istisnuti. Čep je također zanimljiv i podsjeća na dijamant, a dolazi u metalik srebrnoj boji.
Tubica dolazi u maloj kutiji na kojoj se nalaze informacije o proizvodu. U ovom slučaju mi je čak i kutija lijepa, tako da sam jedno vrijeme tubicu vraćala u kutiju nakon upotrebe.





Kada bi birala tri "must have" proizvoda za šminkanje, ovo bi definitivno bio jedan od njih. U industriji ljepote sve se svodi na kvalitet i dugotrajnost same šminke. Ako se osvrnemo na činjenicu da dobra i kvalitetna paleta uz sebe želi i bazu, onda možemo biti sigurni da će naše želje biti ostvarene uz ovaj proizvod.
Moram priznati da prije nisam koristila primere tokom šminkanja i bila sam zadovoljna sve dok nisam probala ovaj. Nakom toga nikada više nisam šminkala oči bez njega.

Tekstura proizvoda je poprilično gusta i lako razmaziva, tako da vam može dugo trajati. Ova začarana tečnost je u bež boji, tako da ne ostavlja nikakve tragove na kapcima izuzev bež boje. Osobe koje imaju tamne krugove oko očiju uz pomoć ove baze to mogu zaboraviti. Sama boja je postojana i vidljiva nakon nanošenja.

Prije nego što nanesem sjenu ili tuš, malu količinu primera razmažem po kapku. Veoma brzo se upije i kapak je spreman za dalje šminkanje. Sjene se doslovno "lijepe" za kapak. Nisam mogla vjerovati da je uistinu potrebno samo jednom preći četkicom i da boja ostaje. Ne trusi se i intenzitet boje bude kao u paleti. Ukoliko blendate sjene, morat ćete malo više vremena posvetit tome, jer boja ostaje na mjestu koje dotaknete četkicom. Tuš je također intenzviniji i vidljiviji uz podlogu.
Drastična je razlika u šminkanju bez i sa primerom. Razliku možete vidjeti na narednim slikama.



Skida se lako pomoću micelarne vode ili sapuna. Moram naglasiti da mi nije izazvao nikakve negativne posljedice popit isušivanja kapka. Nije mi iritirao oči iako su jako osjetljive.

Zaista mogu reći samo riječi hvale za ovaj proizvod. Istina je da je skup, ali njegovu cijenu opravdava sam kvalitet. Dugotrajnost je naglašena na 24 sata. Ne znam tko bi nosio šminku na licu toliko dugo, ali ja sam se zadesila u prilici kada sam cijeli dan imala šminku na licu, na jednoj proslavi. I nakon zavšetka dana, u večernjim satima, oči su izgledale kao tek našminkane. Po mom mišljenju on nema negativne osobine.

Cijena ovog primera je 20$ za količinu od 6ml. Veoma često bude 50% snižen, tako da ukoliko imate priliku da vam neko nabavi ovo blago, nećete se pokajati.



Koristite li vi baze prije šminkanja? Jeste li bili u prilici probati ovu?
Hvala vam na čitanju <3

You May Also Like

2 komentara

  1. Odlican post, hvala za pojasnjenje. Vecina djevojaka izostavlja primer za sjenilo. Gdje se moze nabaviti ovaj ili ako imas neki dostupan kod nas a da ima isti ucinak, molim te podjeli s nama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam na odgovoru. Primer nijue dostupan na našem tržištu. Ja sam ga poručila preko rodice,. A koliko sam upoznata većina djevojaka hvali Avon primere i Essence pa možete probati neke od njih :)

      Izbriši