Turban za kosu

by - 06:26:00

Turban za kosu


fairynona

Zdrava i sjajna kosa zahtjeva mnogo njege i ljubavi prema njoj. Koliko pažnje pružimo njezi kose, toliko će nam ona vratiti svojom ljepotom. Vjerovatno vam je poznato koliko volim svoju kosu i koliko se trudim da je njegujem obzirom da mi je dlaka tanka i sklona pucanju. Uprkos tome ipak uspjevam održati dugu kosu. Moram priznati da veliki uticaj ima i to što je ne farbam, ali često je peglam, uvijam ili sušim fenom pa se time dodatno ošteti.

Sredstva koja koristim za njegu kose su uglavnom Avon i Loreal proizvodi, ali veoma često se osvrćem na prirodne maske i različita ulja. Kada imam slobonog vremena počastim kosu sa nekom prirodnom mješavinom određenih proizvoda, poput kokosova ulja, maslinova ili arganova. Jednostavno ih ravnomjerno nanesem po kosi i držim po nekoliko sati ili čak preko noći kako bi kosa fino upila sve to i nakon pranja bude mekana, sjajna i zaista djeluje lijepo ili zdravo.

Nanijeti ulje ili prirodnu masku na kosu je u suštini veoma jednostavno pomoću prskalice ili četkice. Nakon toga nastaje mali problem, a to je čime žaštiti glavu, jer sigurno ne želimo da nam ostane trag ulja na naslonjaču kada se naslonimo ili na jastučnici kada legnemo. U tom slučaju ja sam stavljala najlonske kape koje sam kupovala u DM-u. Kapice nisu skupe, možda 3-4 KM, ali su veoma kratkotrajne, brzo izgube svoj oblik i nisu više za upotrebu. Ponekad bi stvaljala najlonksu vrećicu pa preko nje maramu, ali i to je dosta komplikovano i stvara smetnje noću tokom spavanja. 

Turban za kosu je savršen proizvod koji će riješiti te problemčiće. Kada čujemo riječ turban, odmah pomislimo na one koji se vežu oko glave, ali postoji i druga vrsta takozvanog turbana kojeg nam je predstavio Avon. Naime, ovdje se radi o kapi koja vrši ulogu turbana.
Vjerovali ili ne ovo je savršen i veoma praktičan proizvod koji bi dobrodošao svim djevojkama koje vole svoju kosu.

fairynona

Pogledajte kako je lijep :)

Turban ili ručnik izrađen je od pamuka u bijeloj boji. Dizajniran je u prosječnoj veličini, te na rubovima ima gumu tako da neće spadati kada ga stavite. Na pozadini se nalazi šav izrađen od gume, koji pomaže u razvlačenju kape kako bi se napravilo dovoljno prostora unutar nje ukoliko imate dugu i gustu kosu.

Mala mašnu u sivoj boji krasi prednji dio i time ga čini simpatičnim i ženstvenim :)

fairynona

fairynona

fairynona

Čim sam ga ugledala u katalogu, odmah sam naručila i jedva čekala da dodje. Čim je narudžba stigla bila sam oduševljena na prvi pogled. Pored zanimljivog i neobičnog izgleda, njegova primjena je više nego praktična. Koristila sam ga na više načina. Najčešće ga koristim nakon što nanesem ulje ili maske na kosu, pokupim kosu rukom, a zatim stavim turban na glavu. Kosa je unutar njega. Sigurna sam da neće spasti niti da će kosa viriti bilo gdje. Guma neće nažuljati predio čela niti donji dio glave. Nosim ga tokom noći jer mi ne smeta tokom spavanja, a pored toga neće isprljati jastučnicu. Ujutro skinem turban, isperem ulje, zatim nanesem šampon i nije mi potreban nikakv balzam jer je kosa i više nego nahranjena. 
Pored toga otkrila sam još jednu veoma praktičnu upotrebu ovog proizvoda. Koliko puta vam se desilo da trebate ići na posao ili u grad a počeli ste pravit ručak ili večeru. Znamo svi da će kosa poprimiti miris hrane i onda je moramo oprati da bi mirisala. Kada ser zadesim u takvoj situaciji uzmem turban, stavim na glavu, sakrijem kosu od vanjskih uticaja (mirisa hrane) i ostalog, završim posao i kada se počnem spremati samo skinem turban i kosa je čista i mirisna. Mislim da mi se ova metoda mnogo više dopada u odnosu na prethodnu :)

Pranje turbana je veoma lako. Možete ga prati ručno ili u mašini čak i na 90 stepeni.

Moram priznati po ko zna koji put da Avon ide u korak sa vremenom i da uvijek ima novitete i proizvode koji olakšavaju održati lijep izgled. U ovom slučaju Avon nam je pomogao i u održavanju mirisne kose pa čak i ako se bavite kulinarstvom :)


fairynona

Koristite li Vi turbane za kosu i šta mislite o njima?
Kako Vam se dopada način na koji ja koristim ovaj turban?

Hvala Vam na čitanju <3 


You May Also Like

2 komentara

  1. Iskreno, do sada nisam zapazila ovo u Avonu, ali mnogo mi se dopada i zaista izgleda sjajno. Ovo je definitivno spas za djevojke koje brinu o svojoj kosi. Odlična recenzija ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši