GIRLS TRIP - NEUM

by - 03:20:00

Girls Trip - Neum

Ako mene pitate putovanja su najljepša iskustva koja se vječito pamte. Veoma često tražim način ili priliku da posjetim mjesta koja do sada nisam ili mjesta koja sam obilazila dok sam bila mlađa, pa sada ponovno imam želju prošetati istim ulicama.
Većinu slobodnih dana provedem putujući u neki drugi grad ili državu i zaista uživam u tome i mislim da se nikada ne mogu umoriti. Ne žalim novac ni vrijeme koje utrošim na to jer me ispuni u svakom smislu.
Obožavam moje prijatelje i uglavnom zajedno putujemo, ali nikada se nisam zadesila u prilici da putujem sama sa prijateljicama. Uvijek sa nama budu ili naši momci, muževi , rodbina i ostala ekipa. Svaki put kada se dogovorimo za putvanje ili izlet, nešto nam iskrsne.

Mart, mjesec poznat po prazniku žena donio je priliku da naša želja postane stvarna :) Moje prijateljice i ja smo odlučile taj praznik provesti malo dalje od našeg grada. Odlučile smo posjetiti Neum jer je to dio naše države koji nismo upoznale, a posljednjih godina je postao veoma popularan.

Uzevši u obzir da je Neum malo mjesto koje je tokom ljeta prepuno turista, smatrale smo da je upravo proljeće idealno vrijeme za posjetu tog mjesta. Ono što nam se još činilo kao odlična ideja jeste posjeta Dubrovniku koji je udaljen nekih sat vremena od Neuma, tako da bi zaista bila šteta ne obići oba mjesta.

Krenule smo automobilom rano ujutro, kako bi stigle u jutarnjim satima u apartman. Kišovito vrijeme nas je pratilo na putu iz Tuzle do Hercegovine, ali to nam nije pokvarilo raspoloženje. Pri dolasku u Herecgovinu vrijeme se razvedrilo i sunce je izvirivalo kroz ogromne proplanke. Obzirom da smo se zapričale i nismo obraćale pažnju na putokaz, otišle smo prema Svitavi. Put preko Svitave poznat je kao opasan put, ali ujedno jedini put kroz našu državu koji vodi prema obali. Obzirom da ni jedna od nas četiri nije prešla taj put, zajedno smo odlučile da nastavimo tim putem ići i da vidimo da li je uistinu toliko strašan kao što ga opisuju.
Put preko Svitave dug je oko pedesetak kilometara i izgrađen je davnih 70-tih godina prošlog stoljeća. Cesta je veoma stara i krivudava, te se proteže kroz brda. Na prvi utisak izgleda strašno, ali nama nije bilo jer smo vozile polako i oprezno, što se podrazumjeva na ovoj ulici.
Nije bila gužva u saobraćaju i samo poneki automobil bi nam naišao u susret, tako da smo imale sreće.
Nama osobno su se dopali proplanci i pejzaži koji su se nalazili u blizini ceste. Bilo nam je drago što smo upoznale i taj dio naše države. Žao mi je što nemam fotografije koje bi pokazale sve ono što smo vidjele.
Istina je da je cesta uska, i da se teško mimoići sa automobilom koji ide iz suprotnog smjera, ali ukoliko prilagodite vožnju uslovima na putu, sve će se savladati bez problema.

Pri izboru apartmana, odlučile smo se za  apartman  koji se nalazi uz samu obalu, i uz to ima privatnu plažu. Cijena je bila prihvatljiva a i sama lokacija nas je očarala.
U sklopu apartmana je veliki balkon koji se proteže iznad obale i pogled je uistinu predivan, a uz to nalazi se u spavaćoj sobi, tako da ujutro kada se probudite pogled je nevjerovatno divan.

fairynona

Osim što se pogled prostire na obalu, i pruža predivan pogled, mi smo imale sreću da pored toga uživamo i u nježnim bojama behara, zahvaljujući proljeću, najljepšem godišnjem dobu.

Nakon što smo se smjestile u apartman i odmorile, poslije podne smo izašle u šetnju pored obale, a potome smo otišle na večeru u restoran Bonaca za koji kažu da je jedan od najboljih. Restoran se nalazi na predivnoj lokaciji i ima veliku terasu sa pogledom na more. Posjeduje raznovrstan jelovnik u kojem možete pronaći razne specijalitete sa morskim plodovima.

fairy nona
Jadranske lignje na žaru sa povrćem- restoran Bonaca

Naše putovanje u Neum trajalo je tri dana i zaista nam se dopalo. Mjesto je veoma lijepo i čisto, i obzirom da nije veliko možete ga obići u samo jednom danu. Prije same sezone idealno je za porodične izlete. Noćni život nije nešto pretjerano izražen tako ukoliko volite zabave do jutra, morat ćete ići malo dalje.
Pri povratku smo išle kroz Hrvatsku-Metkovići jer je mnogo bliže i sigurnije u odnosu na Svitavu.

Moje iskustvo za ovo malo mjesto je pozitivno, i ponovno bih se vratila, ali ne u vrijeme sezone.
Osjećale smo se "kao kod kuće", obzirom da je to dio naše države koji se smatra posebnim. Cijene su uglavnom slične kao u drugim gradovima, tako da nema velikih odstupanja.
Šetališta pored obale su čista i lijepo uređenja tako da je odmor zagarantovan ukoliko se odlučite za posjetu Neumu.

Žao mi je što nisam napravila mnogo fotografija kao što to inače učinim. Ovog puta više sam objavljivala kratke objave na mom instagram profilu, a većinu vremena sam posvetila druženju. U svemu tome izdvojila sam nekoliko fotografija koje smo usput napravile pa ću ih putem ovog posta podijeliti sa vama.

Da li ste vi posjetili Neum i kakvi su vaši utisci?
Volite li više obilaziti priobalna područja ili planinska?