SHISEIDO Face Color Enhancing Trio

by - 09:31:00

SHISEIDO Višebojno rumenilo


fairynona

Nedavno sam odlučila sama sebe počastiti sa nekoliko noviteta među kojima sam fokus stavila na skuplje proizvode. Razlog za to je što sam uistinu imala želju probati skuplju kozmetiku i testirati njezin kvalitet. Birala sam stvari koje mogu dugo trajati i jedna od njih je rumenilo. Iako na mom blogu nema mnogo postova o rumenilima, izuzev Pupinog Like a Doll koje me oduševilo i koje sam dugo koristila, ali nažalost ispalo mi je iz torbice i razbilo se tako da sam morala kupiti neko drugo koje može zadovoljiti moje potrebe.

Shiseido je brend čije proizvode sam odavno priželjkivala i nedavno sam sebi kupila rumenilo, puder i ruž i zaista imam samo riječi hvale. Danas ću vam pisati o rumenilu koje me zadivilo, a narednih dana ćete moći čitati moje utiske o puderu i ružu.

Shiseido Face Color Enhancing Trio je proizvod koji me osvojio na prvi pogled. Riječ je o proizvodu za "poboljšanje boja lica" koji se prilagođava prirodnoj boji tena.
Proizvod u sebi sadrži tri različite boje (bež, roza i smeđa) koje možete koristit zajedno ili svaku od njih pojedničano, pri čemu jednu koristite za posvjetljivanje lica, drugu za naglašavanje kontura, a treću kao rumenilo.
Obzirom da je ovaj trio dizajniran od veoma svijetle nijanse do tamne, idealan je za svakodnevnu upotrebu. Pored nijansi za konturisanje, moguće je sve boje koristit zajedno kao jednu, pri čemu je apsolutno nevažno da li je vaš ten svijetliji ili tamniji. 
Ovakve proizvode smatram savršenim jer ih mogu korisiti i ljeti kada imam tamniji ten, ali i tokom zime kada mi je lice dosta svijetlije.




Dugačka plastična ambalaža u crnoj boji u sebi sadrži tri ražličite nijanse koje formiraju kamenu teksturu rumenila za lice.
Prilikom otvaranja ambalaže odmah se primjeti ogledalo i četkica koje je dizajnirana za olakšano nanošenje proizvoda. Četkica je je pljosnatog širokog oblika i savršena je za ovaj proizvod. Moram priznati da nije običan bespotrebni komad koji se nalazi u ambalaži. Veoma je kvalitetna. Izrađena je od gustih dlačica i savršeno blenda ove boje i što je najvažnije lako se održava. Četkica je upakovana u foliju čime je dodatno zaštićena.



fairynona

Sve zajedno je upakovano u kartonsku kutiju na kojoj se nalaze sve dodatne informacije o proizvodu.

Rumenilo je višenamjenski proizvod kamene teksture ispunjen shimmerastim sjajnim česticama, koje licu pružaju svilenkasti sjaj, po čemu je sam proizvod popularan. Kombinacija od 3 različite nijanse može u potpunosti poslužiti kao bronzer, rumenilo i highlighter, pri čemu omogućava prirodan izgled lica. 
U ponudi imaju dvije kombinacije boja pod nazivom "Apple RD1" koja je malo svjetlija i "Plum RS1" malo tamnija za razliku od prethodne
Ja sam izabrala Apple jer se sastoji od svjetlijih nijansi koje su više korisne za moj ten.

Za prirodan izgled, bez jarkih boja koje djeluju vještački, zaslužna je kombinacija boja u paleti Apple RD1 koje možete vidjeti na narednoj fotografiji.


fairynona

Prva boja je veoma svijetla i riječ je neodređenoj nijansi u kojoj preovladavaju bež i roza boje ispunjene sitnim sjajem. Predivna i blaga nijansa koja se može korisiti kao highlighter ili da posvijetli određene dijelove lica.
Druga boja predstavlja nijansu koja može poslužiti kao bronzer. Riječ je o zemljanim tonovima smeđe boje koja nije previše tamna i na licu ostavlja prirodan izgled. Idealna je za konturu lica.
Treća boja je jarka ružičasta koja uz dvije prethodne boje čini savršen trio za naglašavanje jagodica.

Boje su idealne kako za večernji, tako i za dnevni make up. Koristim ih svakodnevno, nakon podloge, jer sa ovom paletom lice izgleda drugačije. Na narednoj fotografiji možete vidjeti kako ja koristim ovu paletu.


fairynona

Nijansu 2 koristim kao bronzer na kutovima lica te za blagu konturu nosa, pri čemu vodim računa da lijepo izblendam kako bi sve izgledalo prirodno. Nakon toga na jagodice nanesem nijansu 3 kao rumenilo, i u konačnici posvijetlim područje brade i predio oko očiju.

Pored predivnih nijansi, ova paleta se ističe i svojom pigmentacijom koje se ne razlikuje u nijansama. Naime, svetri boje su podjednako pigmentirane i ispunjene shimmerastim sjajem.
Odlično sarađuju sa puderom, bez obzira koje je teksture. Pored toga blendaju se odlično i sa četkicom koju dobijete u paleti.
Ono što bih još spomenula kao važnu osobinu jeste višesatna dugotrajnost na licu. Možete biti sigurni da će ove boje biti na vašem licu sve do trenutka dok ne uklonite cijelokupan make up.

Veoma sam zadovoljna kvalitetom ove palete. Obzirom da je ovo najskuplje rumenilo koje sam kupila, moram priznati da se nisam pokajala i da njegova cijena opravdava kvalitet. Rumenilo je ipak  proizvod koji svaka žena rado koristi jer u jednom potezu vaše lice može izgledati drugačije.


Shiseido Face Color Enhancing Trio paletu možete pronaći u Inomi po cijeni od 80KM  (7gr). 





Da li ste vi probali neki od Shiseido proizvoda i kakvi su vaši utisci?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara