Anew Serum za lice sa vitaminom C

by - 02:38:00

Anew Serum za lice sa vitaminom C

fairynona

Vitamin C poznat je kao najstabilniji vitamin za njegu kože. U kozmetičkoj industriji neizmjerno je važan sastojak za njegu oštećene kože kojoj vraća zdrav i mladolik izgled, pa je stoga sve više aktuelna proizvodnja i prodaja preparata za kožu koji u svom sastavu sadrže ovaj dragocjeni sastojak.
On svojom primjenom ima različite efekte, čiji rezultati su vidljivi ubrzo nakon korištenja.
Kao i uvijek, kozmetička kuća Avon ide u korak sa vremenom, pa su nam i ovog puta priremili proizvod koji je idealan za ljepotu našeg lica. Riječ je o serumu sa vitaminom C iz poznate Anew linije za njegu lica.

fairynona

Obzirom da je riječ o serumu, osvrnut ću se na njegovu svrhu i način upotrebe. Mnoge žene ne koriste serume i veliku pažnju posvećuju izboru kreme za lice. Postoji velika razlika između ova dva proizvoda iako su usko povezani jedan sa drugim.
Naime, serum je dosta koncentriraniji i prodire dublje u kožu, stoga je pravilno nanositi serum prije kreme. On u biti kožu pripremi za kremu te time pojačava učinkovitost samih krema.
Najbolju učinkovitost serumi pokazuju kada je riječ o hidrataciji kože. 
Ukoliko niste koristile serume, toplo vam preporučujem da isprobate, jer je lice potpuno drugačije kada koristite ujedno kremu i serum za razliku od same kreme. 

Poznata Anew linija proizvoda u svojoj ponudi ima veliki broj različitih preparata za njegu kože, a odnedavno tu je novitet sa vitaminom C podoban za sve dobne skupine.
Ja osobno koristim proizvode iz ove linije, pa sam odmah isprobala i ovaj serum koji me zadivio.

Serum sa vitaminom C dolazi u staklenoj ambalaži naračaste boje bez mnogo detalja. Samo doziranje je jednostavno pomoću pumpice u zlatnoj boji na kojoj se nalazi bezbojni čep. Pakovanje je minijaturno dekorisano i u sebi sadrži 30 ml ove dragocjene tečnosti. Sama bočica nalazi se u kartonskoj kutiji na kojoj se nalaze sve potrebne informacije o proizvodu, a unutar kutije nalazi se i papir sa detaljnim uputstvom o načinu upotrebe.
Dermatolozi tvrde da koncentracija vitamina C u serumu treba biti od 10-20 % te da sve koncentracije preko 25 % mogu izazvati iritacije na koži. U ovom proizvodu udio vitamina C je 10 % što je u poptpunosti odličan procenat.

fairynona

fairynona

fairynona

I sama ambalaža svojom narančastom bojom asocira na izvor vitamina C i time mu daje savršeno pakovanje.

fairynona

Ono što me navelo na kupovinu ovog proizvoda jeste prije svega činjenica da sam vitamin C za lice može pomoći kod prvih znakova starenja. Ono čemu svaka žena teži jeste da što duže zadrži mladolik izgled. Stoga se trudim da što više pažnje posvećujem samo njezi kože nadajući se da će mi se sav trud isplatiti.
Pored toga u kratkom opisu ovog proizvoda stoji da je tekstura kože poboljšana nakon samo dvije sedmice korištenja.

Tekstura seruma je dosta tečna i nije mnogo gusta, te klizi pod prstima. Posjeduje osvježavajući miris koji se ne zadržava dugo na licu. Koristila sam ga nepune tri sedmice i u potpunosti sam se upoznala sa ovim proizvdom, tako da vam mogu prenijeti moje utiske ukoliko se dvoumite oko kupovine seruma sa vitaminom C.

U nastavku ću vam opisati način na koji sam koristila proizvod i njegove učinke.
Dakle, serum se nanosi na lice prije kreme ujutro ili navečer. Dovoljna je jedna kap ili dvije, obzirom da je serum dosta tekući.

fairynona


Zahvaljujući pratktičnoj pumpici prilikom jednog pritiska izaći će dovoljna količina tečnosti koju možete razmazati po cijelom licu. Ja inače stavim dvije kapi kako bih proizvod umasirala i na vrat. Veoma je razmaziv i brzo se upija. Ukoliko nanesete veću količinu (3-4 kapi) na licu će ostaviti ljepljiv trag i nećete postići nikakav koristan učinak. 
Prilikom razmazivanja seruma laganim pokretima masiram lice jednu minutu izbjegavajući područje oko očiju. Tokom masiranja osjetit ćete kako se tečnost upija. Nakon toga sačekam nekih desetak minuta i potome nanosim dnevnu ili noćnu kremu, ovisno da li je jutro ili večer. Kreme odlično sarađuju sa serumom i fino se razmažu. Nisam primjetila nikakve negativne posljedice poput toga da se krema ne može upiti ili da je na licu prisutan višak masnoće. Također bih spomenula da mi serum nije izazvao nikakvo peckanje niti crvenilo, obzirom da imam jako osjetljivu kožu sklonu raznim iritacijama.

Promjene koje sam uočila tokom korištenja ovog seruma su pozitivne.
Avon kaže da je nakon prve upotrebe koža blistava i osvježena, a da je tekstura kože nakon dvije sedmice poboljšana.
Odmah nakon prve upotrebe primjetila sam da lice izgleda lijepo sa ravnomjernim tenom i nježno je na dodir. Koristila sam i prije serume tako da sam upoznata sa njihovim dobrobitima. Sada nakon tri sedmice korištenja mogu slobodno reći da mi koža izgleda nahranjeno i zdravo. Ujutro kada se probudim primjeti se razlika kada sam noć prije nanijela samu kremu u odnosu na serum + krema. Obzirom da imam masnu T-zonu i da većinom koristim mat pudere, potrebna mi je bolja hidratacija lica nakon uklanjanja šminke. Ovaj serum je izvrstan pomoćnik za pojačanu hidrataciju kože. U suštini nisam naišla ni na jednu negativnu osobinu ovog proizvoda i zaista sam prijatno iznenađenja njegovim učincima.

Ako se dvoumite oko kupovine, moj savjet je da ga obavezno probate bez obzira koji je vaš tip kože. Na ovako divnom proizvodu koža će vam biti mnogo zahvalna.

fairy nona

Anew serum sa vitaminom C možete pronaći u aktuelnoj Avon brošuri po cijeni od 19,95 KM.

Koristite li vi serume i koji je vaš omiljeni proizvod za njegu lica?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara