The Ordinary Glycolic Acid 7% Toning Solution

by - 08:01:00

The Ordinary Glycolic Acid 7% Toning Solution


fairynona


Već odavno želim napisati post o The Ordinary proizvodima, budući da me veoma često pitate kakvo je moje mišljenje o njima, i da li ih koristim. Isprobala sam nekoliko proizvoda iz ovog brenda koji nudi širok asortiman, a danas vam pišem o toniku sa glikolnom kiselinom koji je namjenjen poboljšanju teksture kože. Odlučila sam se za ovaj proizvod jer su mišljenja o njemu podijeljena, jedni ga vole, drugi ne vole, stoga sam bila radoznala i odlučila se na testiranje jer je namijenjen za sve tipove kože

U nastavku pročitajte više o samom proizvodu, kao i moje osobno iskustvo i mišljenje.


Ambalaža ove tonirajuće otopine je plastična boca sa čepom koji ima mali otvor što olakšava doziranje. Fantastično pakovanje za ovakvu vrstu proizvoda. Količina koja stane u bocu je 240ml, i ovo je najveće pakovanje (osim micelarne vode) koje sam kupila kada su upitanju proizvodi za njegu kože.
Boca je bezbojna što omogućava vidljivost samog proizvoda, a na površini ima deklaraciju na kojoj se nalaze sve potrebne informacije.

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona


Tonirajuća otopina koja u sebi sadrži 7% glikolne kiseline je razlog koji me naveo na kupovinu, s obzirom da proizvodi koji imaju u sastavu preko 10% ove kiseline, nisu preporučljivi za kućnu upotrebu.
Glikolna kiselina jedna je od AHA ili alfa hidroksi kiselina koja ima najmanju molarnu masu te stoga može lakše prolaziti kroz dublje slojeve kože. Proizvodi koji u svom sastavu posjeduju ovu kiselinu, upotrebljavaju se za regeneraciju kože, podmlađivanje kože, pomaže pri smanjenoj vidljivosti ožiljaka te spriječavanju nastanka akni i drugih prištića.

Ovaj tonik u svom sastavu ima derivat biljke Tasmannia Lanceolata koja pomaže pri smanjenju iritacija na koži koje mogu nastati upotrebom kiseline. S obzirom da je derivat biljnog porijekla i da sezonski varira u boji, varijacija boje u proizvodu može biti vidljiva s vremena na vrijeme. Uglavnom je svijetlo roza boja upitanju, ili blago narančasta.
Pored toga proizvod u sastavu ima korijen ginsenga i aloe veru koji  obećavaju umirujuće dejstvo i sjaj na koži.
Proizvod je bez alkoloha, ulja, silikona i glutena.


Uputstvo za upotrebu ističe da se proizvod koristi samo jednom dnevno. Korištenje je jednostavno tako što tonik istisnete na blaznicu ili tufer i nanesete na očišćeno lice i vrat kružnim pokretima izbjegavajući okoloočno područje. Nije potrebno ispirati lice. 
Ukoliko vam proizvod izazove bilo kakve iritacije, odmah trebate prekinuti korištenje. Također još jedna veoma bitna stvar je da proizvod ne koristite ukoliko na licu imate rane ili neke druge nepravilnosti.
Budući da glikolna kiselina povećava osjetljivost kože na sunce, neophodno je da kožu ne izlažete direktno na sunce kada imate ovaj tonik na licu, kako biste izbjegli neželjene posljedice. Nakon što proizvod nanesete na lice, možete naniijeti kremu sa zaštitnim faktorom i time kožu dodatno zaštiti od sunca.

Tekstura tonika je poprilično vodenasta i brzo se upija. Posjeduje blagi ovježavajući miris. Ukoliko bočicu protresete tonik će se pri vrhu zapjeniti i tako će ostati nekoliko minuta.

fairynona

Promjene koje sam uočila tokom korištenja

Ovu tonirajuću otopinu počela sam koristila u danima kada ne nanosim dekorativnu kozmetiku (to su uglavnom dani kada ne radim i nigdje ne idem). Nisam je odmah počela koristiti svakodnevno, jer proizvode ovog tipa laganim tempom uvrštavam u svoju upotrebu. 
Kada sam je prvi put nanijela, osjetila sam blago peckanje na licu, koje je trajalo nekoliko sekundi, a potome je nestalo. To je uobičajen osjećaj koji mi se javi kada nakon duže vremena nanesem proizvod sa kiselinama. Ponekad se javi i crvenilo ujedno sa peckanjem, ali zajedno se povuku nakon nekoliko sekundi. Već drugi dan korištenja nije bilo peckanja.
U prvim minutama nakon korištenja na licu ostane blago ljepljiv trag, koji otprilike nakon pola sata nestane. 
Nakon nekog vremena isprobala sam ovaj proizvod koristiti u večernjoj njezi nakon što uklonim šminku i očistim lice. Dopao mi se taj način korištenja.
U prvim danima korištenja primjetila sam da lice dobije ravnomjeran i veoma svijetao ten, što mi se jako dopalo, a pored toga lice posjeduje i vidljiv sjaj.

U daljnjem periodu  koža je postala nježnija na dodir, i veoma glatka. Primjetila sam manji nastanak mitesera na nosu sa kojima konstantno vodim bitku. Pore koje imam okolo nosa su postale znatno manje, još uvijek su prisutne i vidljive, ali mnogo manje u odnosu na period prije korištenja ovog tonika.

Koristim ga  3-4 puta sedmično. U danima kada nigdje ne idem ovu tonirajuću otopinu koristim u dnevnoj njezi. Ukoliko se šminkam tokom dana, navečer nakon što uklonim kozmetiku i očistim lice nanesem ovaj proizvod. Nisam ga koristila u kombinaciji sa noćnim maskama, jer njih koristim samostalno.
Nije mi izazvao nikakve neželjene posljedice poput iritacija ili isušivanja kože.

Moja očekivanja o ovom proizvodu su zadovoljavajuća. Činjenica da dobijete ogromnu količinu proizvoda koji obećava poboljšanu teksturu kože i svijetliji ten čini ga posebnim. 
S obzirom da moje lice nije mnogo problematično ne mogu govoriti o poboljšanoj teksturi kože, ali ono što sam primjetila tokom korištenja dopalo mi se.

Pitanje koje uvijek sebi postavim kada se upoznam sa nekim proizvodom je - "Da li bi ponovila kupovinu? "
S obzirom da meni kao blogerki znatiželja uvijek raste i da uvijek želim nešto novo probati, prije bih se odlučila za neki novi proizvod ovog brenda, a nakon toga bih uzela i ovaj tonik ( ako mi budžet dozvoli :) )


The Ordinary Glycolic Acid 7% Toning Solution možete naručiti na stranici Beauty Bay

Koristite li vi The Ordinary proizvode i kakvi su vaši utisci?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara