Anew Clinical Defend & Repair - Proizvodi za sve dobne skupine

by - 09:28:00

Anew Clinical Defend & Repair - Proizvodi za sve dobne skupine


fairynona

Tokom prethodnih mjeseci testirala sam skupinu proizvoda iz poznate Avonove Anew Clinical Defend & Repair linije koja je namjenjena svim dobnim skupinama. Odavno sam posmatrala ove proizvode na stranicama kataloga i uvijek su me privlačili svojim opisom u kojem se isticalo da dubinski njeguju kožu i štite od starenja.

Izloženost UV zrakama, zagađen vazduh, vjetar, visoke temperature te ostali vanjski faktori mogu znatno uticati na izgled kože. Uzrokuju dehidraciju što se odražava i na rano starenje kože. Kako bismo kožu zaštitili od neželjenih faktora, potrebno je izabrati adekvatne proizvode i pravilno ih koristiti. Ova linija proizvoda istovremeno štiti kožu od svakodnevnih štetnih uticaja, i ujedno spriječava znakove starenja.

Veliku pažnju posvećujem njezi kože i uvijek se trudim da koristim dnevnu i noćnu kremu iz iste linije. Ukoliko se tu nalazi i serum ili neka maska, uvijek ih sve zajedno grupišem i koristim u istom periodu, jer na taj način možete dobiti očekivani učinak. S obzirom da ova skupina proizvoda u svojoj ponudi ima dnevnu i noćnu kremu, serum i masku za lice, u potpunosti daje idealnu kombinaciju preparata za dubinsku njegu.
Masku sam već prije probala i svoje pozitivne utiske sam podijelila sa vama (ovdje), a danas ću vam opisati i ostale proizvode.

Za početak ću opisati svaki proizvod posebno, a na kraju posta ću napisati promjene koje sam uočila tokom korištenja svih proizvoda iz ove linije.

Anew Clinical Defend & Repair dnevna krema SPF 50


fairynona

Ova krema me prije svega privukla svojom ambalažom. Riječ je o tubici u plavoj boji sa srebrnim čepom na odvrtanje. Kreme koje su ovakvog pakovanja imaju prednost u odnosu na one u teglicama, jer možete istisnuti željenu količinu direktno na lice, dok kreme skladištene u teglicama uzimamo prstom.
Na ambalaži se vidno ističe da krema sadrži zaštitni faktor 50 koji štiti kožu lica od zagađenog vazduha. Ta osobina mi je veoma bitna jer veliku pažnju usmjeravam na njegu lica pa samim tim vodim računa da kožu što bolje zaštitim od svih negativnih učinaka.
Kremasta glatka tekstura se nalazi u ovom proizvodu i veoma je razmaziva. Tokom nanošenja na lice brzo se upija i posjeduje sasvim blag kozmetički miris, koji se ne zadržava dugo na licu. Kada je nanesem i ravnomjerno razmažem, lice dobije ravnomjeran ten i na dodir je veoma nježno. Pored toga licu pruži sjaj koji daje sliku hidrirane kože. Nije mi izazvala nikakve neželjene posljedice poput iritacije ili crvenila.
S obzirom da se brzo upije, lice bude spremno za dekorativnu kozmetiku ukoliko se volite šminkati. Odlično sarađuje sa puderom.

Anew Clinical Defend & Repair noćna krema

fairynona

Noćna krema iz ove linije dolazi u staklenoj teglici. Njena ambalaža izgleda skupocjeno i prefinjeno čime proizvod dobija dodatni plus. U svom sastavu ima hijaluronsku kiselinu koja je zaslužna za mladolik izgled i čvrstoću kože. Obožavam proizvode koji u svom sastavu imaju hijaluronsku kiselinu jer osiguravaju dubinsku hidrataciju kože, što se u konačnici odražava na mladolik izgled.
Tekstura kreme je gušća u dnosu na dnevnu kremu, što je razumljivo jer su noćne kreme bogatijeg sastava koje koža upija tokom noći. 
Miris koji posjeduju identičan je mirisu dnevne kreme. 
Nakon što očistim lice i pripremim ga za ovu kremicu, najbolji rezultati se vide ujutro. Lice zaista bude hidrirano i nahranjeno što je vidljivo, a i na dodir primjetno. 

Anew Clinical  A-F33 serum za lice


fairynona

Serume za lice aktivno koristim posljednje dvije godine. Koriste se prije kreme, a njihov zadatak je da pripreme kožu za kremu, i time koža dobije potpunu njegu. U opisu ovog proizvoda naglašeno je da umanjuje bore u tri dimenzije (dužina, dimenzija i broj) jer pojačava nivo kolagena, te pored toga u svom sastavu ima i retinol. Serum je u potpunosti opskrbljen sastojcima koji aktivno rade na zadržavanju mladolikog i lijepog izgleda. Izvrstan je proizvod ukoliko pridajete pažnju samom izgledu i njezi kože.
Dolazi u srebrnoj metalik bočici, i dozira se pritskom na pumpicu. Veoma je praktičan za koristit. Serum je pomalo gelaste teksture i veoma razmaziv, tako da je potrebno samo jednom pritisnuti pumpicu i količina koju istisnete bit će dovoljna da proizvod razmažete po cijelom licu. U nekoliko prvih sekundi nakon nanošenja, ostavlja pomalo ljepljiv trag, ali ubrzo se upije i lice je spremno za kremu. Možete ga koristiti i ujutro i navečer, ali u kombinaciji sa kremama. Kada ih pravilno koristite vaša koža će zasigurno imati odličnu hidrataciju i neophodnu njegu. Obožavam ovaj proizvod i otkako sam ga prvi put probala, nastavila sam ga aktivno koristiti.

fairynona

fairynona


Promjene koje sam uočila tokom korištenja

S obzirom da su Anew Clinical Defend & Repair proizvodi namjenjeni za sve dobne skupine, bez razmišljanja sam se odlučila na njihovu kupovinu. Fokus mi je na spriječavanju nastanka bora jer sam već ušla u kasne dvadesete godine, kada je pravo vrijeme za početak korištenja proizvoda koji pomažu zadržati mladolik izgled i odgoditi nastanak bora. Na mom licu još uvijek nisu vidljive bore, izuzev malih linija na predjelu oko očiju, i obrva. U danima kada mnogo radim i malo spavam, primjetim da bore oko obrva budu izraženije nego inače. Otkako sam počela koristiti skupinu ovih proizvoda takve pojave više ne viđam. Bore smijalice su također nevidljive, iako sam ih ponekad mogla uočiti. Kada se naspavam i dubinski očistim kožu, te nanesem serum pa kremu, izgledam dosta mlađe. Lice ima ravnomjeran ten i sigurna sam da je nemoguće da uočim ni najmanju boricu na licu.
Početkom godine sam počela koristiti ove proizvode i još uvijek ih aktivno koristim i ne planiram prestati. Koža na licu je dobila neophodnu hidrataciju i sigurna sam da lijepo izgleda u svakom trenutku. Pored toga puder, korektor i ostale dekorativne preparate koristim svakodnevno i odlično sarađuju sa skupinom ovih proizvoda. 

Povremeno isprobam i neki novi proizvod, jer sam veoma radoznala, ali ono što mojoj koži odgovara ne prestajem koristiti.
Ukoliko ste čitale o ovim proizvodima i dvoumite se oko kupovine, moj savjet je da ih isprobate, jer će vam vaša koža biti zahvalna.

Proizvode iz ove linije možete pronaći u aktivnoj Avon brošuri po cijeni:
Dnevna krema - 21,90 KM (30ml)
Noćna krema - 20, 90 KM (30 ml)
Serum - 27, 90 KM (30ml)

Koristite li vi kombinaciju proizvoda iz iste linije, i koji je vaš omiljeni brend za njegu kože? Jeste li probali Anew Clinical proizvode?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

2 komentara

  1. Probala sam samo serum i bio mi je super, ali me baš privlači ova dnevna jer ima spf 50 :D a ja duh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi proizvodi iz ove grupice su odlični, a ti si uvijek lijepa tako da bi sa kremicom bila još ljepša :)

      Izbriši