Anew Clinical Defend & Repair Maska za lice i silikonska četkica za nanošenje maske

by - 05:16:00

Anew Clinical Maska za lice

Anew Clinical Defend & Repair Maska za lice

Kada je njega kože upitanju dnevna i noćna krema nisu dovoljne da bismo održali mladolik i lijep izgled. Potrebno je svakodnevno temeljito čistiti kožu koja je izložena različitim štetnim uticajima koji izviru iz svakodnevnog stresa, mnogobrojne kozmetike koju većina žena koristi, ali i vremenskih prilika poput vjetra ili jakog sunca.
Ja pažljivo biram proizvode za lice obzirom da imam relativno osjetljivo lice i nažalost masno, stoga se trudim da svoju kožu tretiram na najbolji mogući način. Maske su savršen proizvod za njegu kože, a putem ovog posta ću vas upoznati sa maskom koja je zaslužila pronaći mjesto na mom blogu. Dobila sam je u Avon paketiću i tokom testiranja sam otkrila da sam uistinu dobila nevjerovatno dobar proizvod i želim to podijeliti sa svojim čitateljicama :)

Ukoliko niste znali, Avon u svom bogatom asortimanu raznovrsnih proizvoda ima i liniju proizvoda koja je namjenjena za sve dobne skupine a pri tome pomaže smanjenju nastanka bora. To su Anew Clinical proizvodi za njegu lica, koje bih preporučila mlađoj populaciji obzirom da prkosi starenju. Godinama koristim Avonove kreme za lice, ali moram priznati da proizvode iz ove linije nisam upoznala prije. Pored nevjerovatno dobrih proizvoda, Anew linija kreirala je i silikonsku četkicu za nanošenje maske za lice, koja je također bila u mom paketiću. 

Jedan od poznatih proizvoda iz Anew Clinical linije jeste detoks maska za lice obogaćena kaolin glinom.
Ambalaža ove savršene maske jeste klasična siva tubica sa čepom u srebrnoj boji. Na tubici nema mnogo detalja, odnosno sama ambalaža izgleda prefinjeno i odmah na prvi pogled djeluje baš kao ozbiljan tretman za lice, što uistinu i jeste.
Tubica je smještena u kartonsku kutiju na kojoj se nalaze sve potrebne informacije o proizvodu (sastav, rok trajanja, način upotrebe). U kutiji se nalazi i papirić na kojem je na više jezika detaljno objašnjena svaka od karakteristika ove maske. 

Anew Clinical Defend & Repair Maska za lice i silikonska četkica za nanošenje maske

fairynona

fairynona

Maska je poprilično guste teksture i sive boje koja potiče od bentonitne glineBentonitna glina sadrži desetine minerala koji potiču iz vulkanske zemlje, odnosno pepela. To je jedna od najpopularnijih glina za lice jer  uspjeva za sebe vezati višak masnoće i otrovnih materija iz kože.


Obogaćena je i kaolin glinom koja upija višak masnoće sa lica, te čisti začepljene pore stoga je idealna za  masno lice, kao što je i moje. 
Obzirom sa u svom sastavu ima gline, ova maska je odličan proizvod za sve dobne skupine, a pored toga je i višenamjenska. Višenamjenksa je jer prije svega pročišćava kožu, smanjuje nastanak bora, te u konačnici ostavlja blistav izgled.

Prilikom upotrebe ove maske koristila sam i silikonsku četkicu.

Silikonska četkica je dizajnirana za ravnomjerno nanošenje maske pri čemu se sastoji od plastične drške i pljosnatog silikonskog kruga pomoću kojeg se nanosi proizvod. 
Prvi put sam se susrela sa ovom vrstom četkice i prezadovoljna sam jer omogućava da se i maske guste teksture ravnomjerno razmažu. Lagano klizi po licu i stvara pomalo golicav osjećaj u početku, vremenom se naviknete i rado lice mažete ovom četkicom :)
Pored toga jednostavno se čisti jer na sebi ne zadržava dosta porizvoda. Potrebno je samo običnom vodom oprati četkicu i to je sve. Zaista nema mnogo posla koliko ima prilikom nanošenja maske rukama.
Na narednim slikama možete vidjeti kako izgleda četkica.

fairynona

fairynona

fairynona
 
U nastavku ću vam opisati na koji način sam koristila ovaj proizvod i kakvi su moji utisci u konačnici.
Koristila sam je intenzivno mjesec dana, dva do tri puta sedmično, kao što je i pisalo na uputstvu za upotrebu.

Nakon što uklonim šminku sa micelarnom vodom i umijem se gelom, slijedi nanošenje maske. 
Dakle, masku sam nanosila silikonskom četkicom u obilnijoj količini izostavljajući područje oko očiju. Potrebno je nekih 15 do 20 minuta da se maska u potpunosti osuši. Ukoliko stavite tanak sloj maska se može osušiti i za desetak minuta, ali ja uvijek nanesem malo više, stoga čekam nekih 20 minuta da se u potpunosti osuši. Nakon toga se umijem mlakom vodom i obrišem lice ručnikom. Koža ostane nježna i mekana, a ten je ujednačen. To su rezultati koji su vidljivi nakon prve upotrebe. Meni osobno je veoma bitan prvi utisak, a i odgovara mi što na mom licu nisu izazvane nikakve neželjene posljedice poput iritacije i crvenila.
Nakon pauze od dva do tri dana, ponovno sam koristila masku na isti način, i taj postupak sam nastavila ponavljati mjesec dana.
Poslije maske koristila sam ili ulje za lice ili kremu koju svakodnevno koristim. 
Primjetila sam nekoliko promjena koje su mojoj osjetljivoj i masnoj koži prijale. Jedna od najboljih promjena je ta da mi je T-zona postala manje masna. 
Ovu masku možete koristiti i u jutarnjim i večernjim satima, u ovisnosti šta više želite. Ja sam je veoma često koristila i u jutarnjim satima, posebno kada radim drugu smjenu jer sam sa zadovoljstvom odlazila na posao lijepog lica. Ukoliko se šminkam nakon maske, puder na licu bi lijepo izgledao i nakon završetka radnog vremena, što znači da moje lice nije masno kao prije, a to me uistinu čini sretnom. 
Kada sam je koristila u večernjim satima, ujutro kada ustanem i pogledam se u ogledalo koža je dosta manje masna, nego što je prije bio slučaj.
Pored toga mitesera imam dosta manje nego prije, a zaista se trudim da njihov nastanak što više spriječim.
Što se tiče smanjene vidljivosti bora, o tome ne mogu u potpunosti svjedočiti jer ih još uvijek nemam. Koristim mnogo proizvoda koji obećavaju smanjenje nastanka sitnih bora, tako da vjerujem da svi ti proizvodi imaju svoj učinak, pa tako i ova maska.

fairynona

fairynona

Nakon mjesec dana potrošila sam ovaj proizvod i odlučila se za njegovu kupovinu jer želim nastavit koristit ovu masku. Vjerujem da će vremenom uslijediti još pozitivnih promjena.

Koristite li vi neki od Anew Clinical proizvoda i kakvi su vaši utisci?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara