NovAge Intense Skin Recharge noćna maska za lice

by - 01:39:00

NovAge Intense Skin Recharge noćna maska za lice


fairynona

Drage moje čitateljice danas vam pišem o noćnoj njezi lica. Dnevna njega lica nije dovoljna da bi koža bila zdrava, njegovana i lijepa, stoga našem licu trebamo pružiti dovoljno njege kako u dnevnim, tako i u noćnim satima. Ako mene pitate, noćna njega je iznimno važna i neophodna u održavanju mladolikog izgleda. Za vrijeme spavanja i sama koža se odmara od raznih dnevnih faktora poput sunca, hladnoće, vjetra, prašine, kozmetike i drugih, ali isto tako i unutarnjih faktora koji su posljedica stresa. Idealno vrijeme za potpunu obnovu kožu i njezin odmor je noć.

Obzirom da dolazi hladnije vrijeme, te samim tim koža zahtjeva pojačanu hidrataciju, odlučila sam probati nešto novo za njegu lica. Naime, ono što me zainteresovalo je noćna maska, jer nikada prije nisam koristila takav proizvod. Vjerna sam svakodnevnoj upotrebi dnevne i noćne kreme i u potpunosti razumijem njihovu razliku, ali noćna maska koja kaže da nas "uljepšava dok spavamo" u meni je probudila želju da se upoznam sa tim proizvodom.
Dosta pažnje posvjećujem njezi kože i iskreno se nadam da će mi se sav trud jednog dana isplatiti i da ću što duže zadržati mladolik izgled lica.

Atraktivna Oriflame Novage linija za njegu lica, u svojoj ponudi ima proizvode namjenjene za sve dobne skupine koji obećavaju intenzivniju njegu kože lica i u konačnici mladolik izgled. Prvi proizvod koji sam probala iz Novage linije je noćna maska. 
Noćna maska je proizvod koji koristimo navečer nakon čišćenja lica i nanošenja kreme, ali bez ispiranja, kao što je slučaj sa većinom maski. U ovom slučaju maska bude na našem licu tokom noći dok mi spavamo. Moje prvo iskustvo sa ovakvom maskom je zadivljujuće, pa u nastavku pročitajte sve njezine karakteristike.

Staklena teglica je ambalaža ove divne maske. Bez mnogo detalja na sebi, teglica u jarko plavoj boji, minijaturno dekorisana izgleda prefinjeno. Poklopac u zlatnoj boji daje dašak luksuza ovoj ambalaži. Proizvod je smješten u kartonsku kutiju na kojoj se nalaze sve potrebne informacije o proizvodu. Pored toga u kutiji se nalazi i papirić sa uputstvom za upotrebu na nekoliko jezika, među kojima se nalazi i naš jezik.

fairynona

fairynona

fairynona

U svom sastavu ima ulje inka oraha, koje je teško dostupno na našem tržištu. To ulje posjeduje veliku moć regeneracije prvenstveno suhe kože i brojni naučnici tvrde da ulje inka oraha pravi čuda kada je potrebno vratiti vitalnost kože. 
Pored ovog divnog ulja, noćna maska u svom sastavu ima i hijaluronsku kiselinu. Ta dva sastojka su me navela na kupovinu ove maske.

fairynona

Moja koža je masna i moram priznati da sam na trenutak pomislila da ovo možda ipak nije proizvod za mene, ali nakon prve upotrebe sam imala potpuno drugačije mišljenje.

Tekstura maske je malo gušća u odnosu na noćne kreme, što je i za očekivati obzirom da je riječ o maski. Bijele je boje i blagog osvježavajućeg mirisa koji se ne zadržava dugo na koži. 


fairynona

Veoma je razmaziva i  jako brzo se upije, a na licu ostavi matiran izgled što me najviše iznenadilo i ujedno najviše obradovalo. Mnoge maske koje se drže malo duže na licu, budu ili ljepljive ili dosta masne, što se meni osobno ne sviđa, ali sa ovom maskom to nije slučaj. Ona se odmah upije i iza sebe ne ostavlja masan niti ljepljiv trag. Nakon nekoliko minuta lice ima ujednačen ten, i nježno je na dodir. Možete je koristiti samostalno (nakon čišćenja lica) ili poslije noćne kreme. Probala sam oba načina, ali u kombinaciji sa noćnom kremom ostavlja fantastične rezultate.

Koristila sam je svaku treću noć, tako što bih po završetku čišćenja lica, nanijela kremu i kada se upije kroz nekih 10-15 minuta, nanijela bih sloj ove maske. Nije potrebna velika količina jer je proizvod razmaziv.

Maska se ne nanosi na okoloočno područje, iako u svom sastavu nema agresivne sastojke, za to područje preporučujem kreme isključivo za taj dio lica.
Ujutro kada ustanem lice izgleda odmorno, čak i u onim noćima kada sam malo sati spavala, poput sedmice kada radim drugu smjenu pa kasno legnem, ili kada ustanem jako rano. Na licu nije vidljiv ni jedan trag umora, a koža je idalje ujednačenog tena. Ova maska je zaista fantastična i uistinu nas uljepšava dok spavamo, kao što je i naglasio Oriflame.
Nisam primjetila nikakve neželjenje posljedice tokom upotrebe ove maske, i u potpunosti sam oduševljena njezinim učinkom.

Moje lice ovako izgleda ujutro kada se probudim.


fairynona


Nakon mjesec dana korištenja, potrošila sam tek četvrtinu, što znači da proizvod može trajati jako dugo.


Cijena Novage noćne maske je 52KM (50ml). Visoka cijena opravdava količinu koju dobijete, obzirom da vam može jako dugo trajati i ako je poredimo sa cijenom maski za jednokratnu upotrebu, ova cijena nije uopće visoka.

Koristite li vi noćne maske? Jeste li probali neki od Novage Oriflame proizvoda i kakvi su vaši utisci?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara