Anew Skin Reset ampule

by - 06:58:00

Anew Skin Reset ampule


fairynona


Drage moje čitateljice danas vam pišem recenziju proizvoda koji me očarao nakon sedmicu korištenja. Budući da znate koliko vodim računa o njezi kože, sve novitete dostupne na tržištu rado isprobam.
Prethodnog mjeseca kozmetička kuća Avon najavila je novi proizvod za njegu kože o kojem su pisali mnogi portali. Odmah sam ga poručila ali bila sam i jedna od sretnica koja je na nagradnoj igri osvojila taj proizvod, tako da sam imala priliku da među prvima isprobam i testiram ovaj novitet.

Poznata Anew linija proizvoda za njegu kože sada je svoju kolekciju obogatila sa još jednim veoma bitnim proizvodom.
Riječ je o Anew Skin Reset ampulama, kao što možete vidjeti na fotografiji. Ampule predstavljaju tretman koji obećava smanjenje bora, te sjajnu i zdravu kožu i namjenjen je za sve dobne skupine.
Avon kaže: "Riječ je o serumu koji vraća sedam godina izgubljenog kolagena u periodu od sedam dana."

fairynona


Ambalaža je jednostavna kutija u kojoj se nalazi sedam čarobnih ampula. Na poleđini ambalaže nalaze se sve detaljnije informacije o samom poizvodu.
Svaka ampula u ovoj kutiji u sebi sadrži 1.3ml seruma.
Korištenje seruma u posljednje četiri godine je obavezna rutina u mojoj njezi kože. Trudim se da što više kožu njegujem i time spriječim nastanak bora, te u konačnici što duže zadržim mladolik izgled. Rezultati su vidljivi na mojoj koži. Iako imam 29 godina, na licu nemam bora i zaista sam ponosna na to. 

Sada ću vas detaljnije upoznati sa dobrobiti ovih ampula.

Anew Skin Reset ampule predstavljaju serum u kojem se nalazi dnevna doza protinola.
Dva veoma bitna učinka na izgled kože su retinol i kolagen.
Avon je među prvim kompanijama koje su počele sa korištenjem stabilnog retinola u svojim proizvodima. Retinol je jedan od moćnijih sastojaka za obnavljanje i podmlađivanje kože. Pored retionila, kolagen i elastin su dva proteina koji pomažu kožu održati čvrstom i glatkom. Naša koža je sposobna proizvoditi kolagen, ali kako godine prolaze, smanjuje se količina kolagena što se odražava na elastičnost kože, odnosno pridonosi većem nastanku bora.
U sastavu ampula nalazi se protinol za koji su naučnici otkrili da potiče proizvodnju dva tipa kolagena. Do sada je poznato 19 vrsta kolagena, od kojih su najvažnije prve četiri, koje se obilježavaju rimskim brojevima. U ovim ampulama se nalazi kolagen I i kolagen III. Kombinacija ova dva kolagena uspijeva učvrstiti veze tkiva i time poboljšati izgled kože.
Tekstura seruma je veoma tečna, bezbojna i nema mirisa. Mnogo je razmaziva i brzo se upija.

fairynona

fairynona

Ovaj nježni serum skladišten je u sedam ampula koje omogućavaju tretman u trajanju od sedam dana.
Rezultati tretmana su slijedeći:
- nakon jedne ampule koža izgleda svježe i hidratizirano
- nakon tri ampule koža je više elastična i podmlađenja
- nakon sedam ampula bore su zaglađenje i koža je čvršća

fairynona


Ovakvi tretmani meni osobno se mnogo dopadaju, jer sama doprinesem ljepšem izgledu lica, bez odlaska u salone. Spomenula bih i pakovanje u ampulama koje je veoma praktično i higijenki prihvatljivo. Količina od 1.3ml seruma je dovoljna da proizvod nanesete na cijelo lice i područje vrata.

Način upotrebe i moji utisci

Ampule se koriste jednom dnevno. Korištenje je preporučljivo u noćnoj njezi kože. Na suhu i očišćenu kožu nanesete jednu ampulu i kružnim pokretima masirate lice i vrat. Količina od 1.3ml odnosno jedna ampula je sasvim dovoljna da proizvod dospije na sve dijelove lica i vrata. Na prvi utisak izgleda da ima previše seruma, ali ubrzo ćete primjetiti kako koža velikom brzinom upija sav tretman i kako se njegova količina smanjuje. Ne ostavlja ljepljiv trag, što mi se mnogo dopalo.
Nakon seruma nanosite noćnu kremu. Ja uvijek sačekam 10-15 minuta i potome nanesem noćnu kremu. 
(Noćna krema koju trenutno koristim još uvijek je Distillery o kojoj sam pisala u prethodnom postu)

Mene je ovaj proizvod zadivio odmah nakon upotrebe prve ampule.
Ne mogu svjedočiti o nestanku bora jer ih nemam mnogo, izuzev bora smijalica, ali sa ovakvim tretmanom sam sigurna da bore neće biti dio mog lica u narednom periodu!
Nakon korištenja ovih ampula bore smijalice su postale nevidljive.
Poslije prve ampule ujutro kada sam ustala, primjetila sam da mi je koža hidrirana, svijetla i veoma nježna.
Nakon još dvije ampule koža je mnogo svježija, još više nježnija i ten je ujendačen.
Nakon što sam potrošila cijelo pakovanje na mom licu je vidljiva dubinska njega
Nakon jedne ampule, naredni dan će lice tokom cijelog dana biti hidrirano i nježno na dodir. Rezultati su zaista vidljivi naizgled, ali i pri dodiru kože.
S obzirom da zimski perid zahtjeva intenzivniju njegu kože usljed niskih tempratura, ni u jednom trenutku u proteklim danima nisam primjetila da je moja kuža isušena.
Izgleda mnogo lijepo i blago vam preporučujem da svojoj koži priuštite jedan ovakav tretman, s obzirom da je namjenjen za sve dobne skupine.

Tokom korištenja ampula nisam primjetila nikakve neželjene posljedice poput iritacije kože, peckanja ili crvenila. Također noćna krema odlično sjeda na kožu nakon seruma.

Korištenje ovog tretmana preporučljivo je jednom mjesečno kako bi rezultati dugoročno bili vidljivi.
Anew Reset Skin ampule možete pronaći u aktuelnoj Avon brošuri po cijeni od 31,90 KM.

Da li vi koristite serume za lice, i koji su vaši omiljeni?
Što mislite o ovim ampulama? Da li biste svojoj koži priuštili jedan ovakav tretman?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

1 komentara

  1. Volela bih da probam, ali me interesuje ako nije problem, posto vec imate kutiju kod sebe, da mi u odgovoru napisete sastav, tj sastojke, kako bih konacno odlucila da li da ih uzmem :) inače sam Avon dama, ali ne bih da porucujem na slepo. Hvalaaa :)

    OdgovoriIzbriši