Avon Distillery-Veganska njega kože

by - 05:45:00

Avon Distillery-Veganska njega kože

fairynona



Kada se osvrnem unazad nekoliko godina, mogu primjetiti drastične promjene u mom životu, krenuvši od svakodnevnih navika pa do nekih velikih izbora koji utiču na moju budućnost.
Ići u korak sa vremenom te svakodnevno učenje, čitanje i edukacije rezultiraju mnogobrojnim promjenama. Volim čitati moje stare postove gdje sam sa uživanjem pisala o dekorativnoj kozmetici misleći da ću je zauvijek voljeti istom jačinom, međutim nije tako. Kako sam starija mijenjaju se moje navike, potrebe i time se budi želja za mnogim stavrima o kojima prije nisam ni razmišljala.
Tim putem sam uvela mnogobrojne promjene koje znatno utiču na kvalitet mog života.
Putem ovog posta osvrnut ću se na promjene koje sam uvela u njezi kože i koje su mi od velikog značaja. Prije svega počela sam sve manje koristiti i pisati o dekorativnoj kozmetici, a sve više testirati proizvode za njegu kože. Time sam sve češće počela kupovati raznovrsnu kozmetiku, pa time i onu koja je napravljena na najhumaniji način.

Kozmetička kuća Avon prošle godine je lansirala novu liniju proizvoda  za njegu kože pod nazivom Distillery, kojoj će se ove godine pridružiti i makeup linija proizvoda, koju iskreno željno iščekujem.

Avon Distillery (clean beauty) proizvodi su rezultat višegodišnjeg istraživanja baziranog na vrijednostima čiste ljepote. Pojam "čista ljepota" odnosi se na proizvode koji u svom sastavu ne sadrže nikakve sastojke ili hemikalije koji bi mogli naštetiti koži, ali ni sastojke životinjskog porijekla, što ih čini pogodnim i za vegane. Dakle ovo su veganski proizvodi, oni u svom sastavu ne sadrže sintetičke sastojke, alkohol, vještačke boje niti parfeme
Snaga proizvoda iz ove linije ogleda se u činjenici da su svi proizvodi stvoreni od koncentrata izrađenih destilacijskim procesom kako bi se sačuvao prirodni učinak svakog  od sastojaka. 

Avon Distillery linija sadrži 5 proizvoda:
-Shade the Day dnevnu hidratantnu kremu SPF 25
-Sleep Potion noćnu kremu
-Vitamin C- Shot svilenakasti prah
-Purify obnavljajuće ulje za lice
-Clean Break balzam za čišćenje

Svaki od spomenutih proizvoda sadrži u prosjeku 15 prirodnih sastojaka koji se destiliraju uz minimalnu količinu vode čime se jača sposobnost aktivnih sastojaka, što u konačnici daje potpuno čist proizvod.


fairynona


Prethodna četiri mjeseca u njezi kože koristila sam isključivo samo Distillery proizvode, te sada želim sa vama podijeliti svoje utiske.

Na samom početku moram spomenuti ono što me osvojilo prilikom kupovine ovih proizvoda jeste činjenica da pored toga što su veganski, ovi proizvodi su upakovani u ekološki prihvatljivu ambalažu. Dakle svi su skladišteni u staklene teglice čime je osigurana i kvalitetna zaštita proizvoda, ali time je doprinjet i veliki uticaj u zaštiti okoliša. Mnogo se zalažem za zaštitu okoline i očuvanje prirode, tako da su me ove činjenice osvojile odmah na samom početku.


Distillery Shade the Day dnevna krema za lice SPF 25 

Dnevna krema za lice sa zaštitnim faktorom je nešto što uvijek imam u svom ormariću. Kao što je važno zaštiti lice od sunca, također je veoma bitno zaštiti i od vjetra, prašine, kozmetike i drugih faktora koji negativno utiču na kožu. Ova krema ima zaštitni faktor 25 što je bio prvi razlog zbog kojeg sam se odlučila na kupovinu. Obožavam kreme sa mineralnim filterima jer odmah nakon nanošenja na kožu počinju sa djelovanjem, tj. sa zaštitom.
Prilikom razmazivanja ove dnevne kreme u prvim sekundama ostaje bijeli trag na licu. Posljedica toga je udio zinc oxida i titanium dioxida u sastavu proizvoda. Ovi mineralni UV filteri su bijele boje koja se kratko zadržava na licu. Nakon nekoliko minuta (kada se krema upije) bijeli trag nestane.
Posjeduje veoma laganu teksturu i fino se razmazuje, te ostavlja matirajući efekat ali ne isušuje kožu. Nakon nanošenja koža bude mekana i  nježna.
Nanosi se na očišćeno lice i vrat.

Sleep Potion noćna krema

Sleep potion noćna krema predstavlja savršen proizvod za dubinku njegu kože. Riječ je o noćnoj kremi gelaste teksture koja je 100% biljna glicerinska krema sa 93% čistih hidrirajućih sastojaka. 
U svom sastavu ima so hijaluronske kiseline, niacinamid, ekstakt agave koji predstavljaju veoma nježne sastojke za kožu. 
Krema je veoma razmaziva i brzo se upija. Potrebna je sasvim mala količina proizvoda, kako bi na koži ostao vidljiv učinak. Nekoliko sekundi nakon nanošenja ostavlja ljepljiv trag koji ubrzo nestane, ne zadržava se na koži. Nanosi se navečer prije spavanja na očišćeno i suho lice. Odmah nakon jednog nanošenja rezultati su vidljivi. Ujutro je koža mekana i nježna, primjetan je učinak dubinske hidratacije. 
U opisu proizvoda je naglašeno da na koži djeluje do 48 sati, što sa sigurnošću mogu potvrditi nakon četiri mjeseca korištenja.

fairynona

fairynona


Purify obnavljajuće ulje za lice

Purify ulje je proizvod za regeneraciju kože koji se bazira se na 100% formuli bez vode.
Glavni sastojci ovog proizvoda su ulje jojobe, fitol i vitamin E.
Proizvod je smješten u staklenu bočicu, a doziranje se vrši pomoću kapaljke, čime možete regulisati željenu količinu prozvoda. Mnogo je razmazivo i dovoljne su samo dvije kapi kako biste proizvod razmazali preko cijelog lica i vrata. Količina od dvije kapi ne ostavlja masan trag, dok tri ili više kapi, barem u mom slučaju ostave masan trag koji se veoma sporo upija. Ulje fino djeluje na kožu, te je ostavlja nježnom i mekanom.
Ja prilikom nanošenja ulja kružnim pokretima masiram lice neke dvije minute, kako bi se proizvod fino upio. Područje oko očiju ne izbjegavam, jer mi ovo ulje nije izazvalo nikakve iritacije na okoloočnom područuju. Mogu reći da lijep efekat ima i na kapcima, jer su moje oči veoma osjetljive i dosta krema mi stvara peckanje ili crvenilo u očima. Ovo je jedan predivan proizvod koji se može koristiti samostalno ili u kombinaciji sa kremama. Način na koji meni najviše odgovara jeste u večernjoj njezi prije noćne kreme.

fairynona

fairynona


Vitamin C- Shot svilenakasti prah

Ovo je moj najdraži proizvod iz Distillery kolekcije. C Shot predstavlja svilenkasti prah čistog vitamina C. Ovo je najbolji oblik vitamina C za kožu. Već sam prije pisala o važnosti vitamina C u njezi kože, ali do sada nisam imala priliku koristiti praškastu formu tog vitamina.
Proizvod ima veoma zanimljivu i autentičnu ambalažu, koja je izrađena u obliku staklene epruvete, čime je i doziranje olakšano.
Način korištenja je slijedeći: epruvetu protesti dva puta i datu količinu pomješati sa kremom, serumom ili uljem  i potome razmazati na koži, izbjegavajući područje oko očiju.
U prvim danima korištenja vitamina C moguće je da se osjeti blago peckanje na licu par sekundi. To je normalna reakcija i ne treba vas plašiti. Pretjerana količina ovog proizvoda može dovesti do isušivanja kože, što može preći u perutanje. Također je važno da naglasim da ovaj proizvod može izazvati jače peckanje ukoliko imate rane na licu, npr. od akni. Stoga da biste izbjegli neželjene posljedice najbolje ga je koristiti u mjeri koju sam spomenula, kao i u kombinaciji sa kremom. Način na koji meni najviše odgovara jeste u kombinaciji sa dnevnom kremom. Nakon što pomiješam dnevnu kremu i vitamin C, bijeli trag koji krema ostavlja, bude znatno manje vidljiv. Pored toga moje lice koje je inače masno, sa ovim proizvodima ne bude masno. Puder fino sarađuje sa njima, te mi se lice ne masti tokom dana. 
Mislim da je ovaj proizvod savršen za masno lice, barem u mom iskustvu se pokazao kao nezamjenjiv.
Također moram naglasiti da mi se mnogo sviđa što na licu ostavlja ravnomjeran i svijetao ten.


fairynona

fairynona

fairynona

fairynona


Moji utisci nakon četiri mjeseci korištenja Distillery proizvoda su više nego pozitivni. Nisam žurila sa ovim postom jer sam pažljivo pratila ponašanje moje kože, s obzirom da nisam koristila nikakve druge preparate osim ovih. 
Ono što danas mogu reći jeste da mi koža nikada nije bila zdravija i ljepša. Ravnomjeran i svijetao ten bez pudera su nešto što sam oduvijek priželjkivala, ali uprkos tome uvijek sam na lice nanosila puder i time prekrivala sva nesavršenstva na koži. Ovi proizvodi su moje lice doveli do toga da sada izgleda lijepo i bez pudera.
Nemam ožiljke na licu niti neka kožna oboljenja, ali imam proširene pore i usljed toga masnije lice. Kao i svaka žena i ja težim ka tome da imam lijepo lice u svakom trenutku. Bezbroj preparata koristim kako bih koži pružila maksimalnu njegu i time smanjila nastanak bora, ali veoma mi je bitno i da mi koža lijepo izgleda.
Vitamin C u ovom obliku je savsršen proizvod za moju kožu. Više je ne smatram masnom, jer sa ovim proizvodom imam normalnu kožu. Noćna krema sa obnavljajućim uljem su pokazali da koža i nakon 48 sati može biti nježna i hidrirana. U ovo sam se uvjerila kada sam jednu noć zaobišla nanošenje ovih proizvoda, te narednog jutra prmjetila da mi je lice još uvijek hidrirano.
S obzirom da je svačija koža idividua za sebe savjetujem da probate proizvode iz ove linije koji ne mogu naštetiti. Meni su mnogo pomogli da se stanje mog lica poboljša i zaista sam oduševljena učincima. Pronašla sam način na koji kombinujem ove proizvode i zadovoljna sam u svakom smislu.
Nisu mi izazavli nikakve iritacije na koži niti neželjene posljedice.



fairynona


Sve Distillery proizvode možete pronaću u aktuelnoj Avon brošuri.
Da li ste vi probali neke veganske proizvode i kakvi su vaši utisci?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara