Favorite oversized coat

by - 10:48:00

Favorite oversized coat

fairynona

Drage moje čitateljice današnji post sam posvetila modi, tačnije oversized kaputu. Iako mnoge djevojke još uvijek radije biraju strukirane kapute kako bi naglasile svoju ženstvenost, oversized kaputi također mogu itekako privlačiti pozornost na sebe a da pri tome ostanemo ženstvene.
Ako se pitate zašto baš oversized, opisat ću ga u nekoliko rečenica za koje sam sigurna da će imati uticaja na vaše mišljenje.

Na samom početku ću se osvrnut na njihovu dužinu.
Mnogo su dugi i time ih možemo lijepo kombinovati sa haljinama ili tanjim hlačama jer će nas zaštiti od hladnoće ali i skriti outfit koji se nalazi ispod kaputa.
Pored toga, imaju veoma široke rukave i time nas ne ograničavaju sa debljinom džempera, tako da slobodno možemo odjenuti najtoplije džempere i uživati u toploti bez hladnoće.
Većina oversized kaputa nema dugmiće, stoga ih možemo kombinovati sa raznim remenima i time basic kaput dobije potpuno drugačiji izgled. Ja sam ih uistinu mnogo zavoljela i više ih ne smatram "prevelikim" naprotiv za mene su postali savršeni.

Sredinom decembra sam svoju kolekciju kaputa upotpunila sa dva nova. Odavno sam imala želju da pronađem roza kaput koji će mi odgovarati modelom i bojom i uspjela sam u tome.
Šetajući sa prijateljicom ugledala sam u Zari upravo ono što sam priželjkivala.
Oversized roza kaput! Svijetlo roza nijansa! Sve što mi treba!
Nisam se uopće dvoumila oko kupovine. Obzirom da tokom zime radije biram svijetlije nijanse odjeće, obuće i torbi, ovaj odjevni komad je odmah pronašao sovje mjesto u mnogobrojnim outfitima.

fairynona

Boja me osvojila odmah čim sam ga ugledala. Na sebi nema nikakvih detalja osim džepova, i sve što ga čini je ova predivna roza boja. U potpunosti je basic, ali uprkos tome se ističe među klasičnim kaputima.

fairynona

Moj savršeni kaput je dobio torbu koja neodoljivo pristaje uz njega.
Riječ je o torbi koja je rađena na animalprint uzorku s tim što je upitanju roza i plava boja. Predivna kombinacija boja, ali i sam uzorak koji nosim tokom cijele godine. Torba je prosječne veličine, i krase je dva tanka lanca u zlatnoj nijasni.

fairynona


fairynona

fairynona

Vrijeme me poslužilo prethodnog vikenda, tako da sam uspjela napraviti fotografije koje predstavljaju pravu zimsku čaroliju. Svoju radost sam željela podijeliti sa vama putem ovog posta.
Na narednim fotografijama možete vidjeti kako izgleda kombinacija mog omiljenog kaputa ali i torbe koja nezamjenjivo pristaje uz njega.


fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona


Kako vam se dopada ovaj outfit i nosite li vi oversized kapute?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara