Nikel serum sa smiljem protiv bora oko očiju

by - 02:01:00

Serum sa smiljem protiv bora oko očiju


fairy nona

Drage moje djevojke brinete li vi o njezi lica ovako strastveno kao ja? Posljednjih mjeseci sve više kupujem proizvode isključivo za njegu lica i kose, a sve manje one estetske za kojima sam ludila do prije par godina.
Iako nemam bora, osim smijalica, trudim se da njihov nastanak odgodim, i kao svaka druga žena želim što duže biti mladolika i po mogućnosti bez borica :)
Mnogo toga utiče na izgled, krenuvši od genetike, načina ishrane, posla koji radimo, ali u suštini sama njega čini veliku ulogu u održavanju mladolikog izgleda. 

Vjerovatno ste već čitale moje postove o njezi područja oko očiju, koje mogu reći najviše njegujem, jer ipak taj dio lica pokazuje prve znake starenja. Kako sam već prije bila očarana Nikelovim uljem protiv bora, imala sam želju probati još neki proizvod iz te kozmetičke kuće. Obzirom da stiže ljeto željela sam neku kremicu ili serum za dnevnu njegu. Proizvod koji je dobio priliku bio je serum sa smiljem.
O tom serumu sam zaista mnogo čitala i čula riječi hvale o cjelokupnoj liniji sa smiljem, tako da sam očekivala odlične rezultate.

Serum sa smiljem namjenjen je za područje oko očiju i usana, a svrha mu je da odgodi nastanak borica, te da smanji vidljivost postojećih. Ključni sastojak seruma je dragocjeno smilje koje je svoju primjenu našlo u prirodnoj kozmetici zbog svog njegujućeg i obnavljajujućeg djelovanja. Potiče mikrocirkulaciju kože, smanjuje bore, potiče regeneraciju, te pomaže u zacjeljenju oštećene kože. Pored spomenutih osobina, postoji ih još mnogo, ali ove za njegu kože sam izdvojila kao najbitnije.

Proizvod dolazi u maloj staklenoj bočici u količini od 10ml, koja je smještena u kartonsku kutiju na čijoj površini se nalaze sve potrebne informacije o proizvodu.
Bočica je tamno smeđe boje, ali zahvaljujući staklu vidljiva je količina proizvoda u njoj, tako da uvijek možete znate koliko proizvoda je ostalo. Čep kojim se bočica zatvara, prelazi u pipetu pomoću koje se vrši doziranje seruma. Meni osobna ova pipeta je služila kao mini masažer za okoločno područje, ali o tome ćemo detaljnije u nastavku. 
Ukratko mogu reći da je pakovanje savršeno. Staklo je najbolje za skladištenje proizvoda za njegu lica, tako da je i ovo pun pogodak.
U narednim slikama možete vidjeti ambalažu.


fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

Tekstura seruma je mliječna, srednje gustoće. Nije previše tečan da bi se odmah razlio, a ni gust, u suštini je odličan za njegu okoloočnog područja jer omogućava da ga fino rasporedite, a potom razmažete ili utapkate. Na prvi pogled izgleda kao da je gelaste teksture, ali kada ga osjetite pod prstima, uočit ćete razliku.
Odlikuje se bijelom bojom i blagim mirisom smilja. 


fairynona

fairynona


Iako nemam bore oko očiju, tamne krugove, niti izražene podočnjake, sklona sam korištenju ovakvih proizvoda jer se prije svega svakodnevno šminkam i veoma često koristim i korektore prilikom konturisanja. Uzevši u obzir činjenicu da se područje oko očiju isušuje nakon korištenja korektora i ostalih estetskih proizvoda, potrebna mi je adekvatna njega za taj dio lica.

Serum sam koristila otprilike dva mjeseca i sada sa sigurnošću mogu prenijeti moje utiske.

Koristila sam ga ujutro i navečer, tako što bi pipetom nanijela malo seruma na dio ispod očiju, a zatim prstima lagano utapkala.
Nisam ga nikada razmazivala, jer tapkanjem proizvod više utisnem u kožu.
Pipeta me odmah osvojila, ali ne kao savršena kapaljka, već kao masažer. Kada nemam dovoljno vremena da se odmorim, i ujutro ustanem nenaspavana, pa ponekad i sa podočnjacima, masažer za lice je nešto što zaista pomaže. Masažeri potiču cirkulaciju u slojevima kože te  mogu malim dijelom smanjiti natečeosti, stoga su postali veoma atraktivni, pogotovo kada je upitanju okoloočno područje a posebno natečenost tog dijela lica.
Ova pipeta je odlično poslužila u tu svrhu! Njezinim vrhom sam dva tri minuta pravila kružne pokrete na dijelu ispod očiju, a zatim prstima tapkala još par sekundi. Prijalo mi je to malo masiranje, jer pipeta ima zaobljen vrh, i tokom masiranja bi raspodjelila sav serum, tako da to ne moram raditi prstima. 
Ostatak koji bude na jagodicama prstiju razmazala bi po kapcima. Nakon toga potrebno je nekih 5 minuta da bi se proizvod u potpunosti upio i onda su vidljivi rezultati. 
Područje oko očiju je nahranjeno, nije suho i vidljivost sitnih borica je smanjena. Ja nemam tamnne krugove, ali mogu reći da mi dio ispod očiju bude još svjetliji nakon stavljanja seruma.

Nije mi izazvao nikakve iritacije, poput milija i grisa, a ni suza ili crvenila u oku. Zaista je divan u svakom pogledu. 

U narednim slikama možete vidjeti kako koristim serum, te razliku prije i poslije.

fairynona

Prva slika pokazuje kakvo mi je okoloočno područje ujutro kada ustanem i kada ništa ne nanosim na kožu. Nakon masiranja i tapkanja izgleda poptuno drugačije što možete vidjeti na posljednjoj slici (4).

Rezulzatati su odmah vidljivi, smanjuje natečenost i izglađuje male borice. Koža je hidrirana i nježna na dodir. Ukoliko ste kao ja obožavaoc šminkanja, ovaj serum vam neće praviti probleme prilikom toga jer odlično sarađuje sa korektorom tako da neće stvarati nakupljanje u boricama.


Za jaču njegu možete ga koristiti u kombinaciji sa uljem, čime ćete kožu još više nahraniti.
U narednim slikama možete vidjeti kako izgleda kada stavim ulje, pa nakon pola sata i serum. Na taj način koža je maksimalno nahranjena. Takvo korištenje sam uvrstila u noćnu njegu, jer tokom noći za vrijeme spavanja koža ima sve što joj treba. Ujutro kada ustanete područje oko očiju je nahranjeno i zdravo bez ikakvih negativnih osobina.

fairynona

Slika 1- na okoločnom području nema ništa.
Slika 2- Nanijela sam ulje, pa nakon pola sata serum.
Slika 3 i 4 pokazuje kako izgleda dva sata nakon ulja i seruma.

Ja sam zaista prezadovoljna sa svim Nikel proizvodima i svaki put me iznova zadive. Nadam se da sam vam barem malo približila ovaj serum ukoliko se već prije niste upoznale sa njim.

Nikel proizvode možete naručiti putem njihovog instagrama ili facebook profila. Narudžbu šalju brzom poštom tako da stigne u roku 24 sata. 
Za djevojke u okolini Tuzle, Nikel proizvodi su dostpuni u Super Apoteci, u Bingo City Centru.

Jeste li probali Nikel proizvode i kakvi su vaši utisci?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara