Red details

by - 13:45:00

Red details

fairynona

Drage moje čitateljice kako provodite ovo predivno proljeće? Uživate li u prvim zrakama sunca i mirisima proljetnog cvijeća ili ste ipak prezauzeti svakodnevnim obavezama..
Proljeće je moje najdraže godišnje doba i ispunjeno je raznim uspomenama. Naprosto ga obožavam jer se sve iznova rađa i sami ljudi su veseliji i pozitivniji. Vjerovatno znate da sam veliki obožavaoc prirode i da veoma često idem na izlete i vjerovali ili ne, nikada nisam umorna, jer zaista uživam u svakom koraku. Žao mi je što već prije nisam na blogu dijelila svoja iskustva sa izleta i putovanja, ali planiram u budućnosti jednim dijelom blog preusmjerit i na tu stranu.
U posljednje vrijeme imam mnogo obaveza i moram priznati da nisam bila baš najbolje organizovana sa vremenom, što je uzrokovalo rijetkim objavljivanjem postova. 

Danas sam sa prijateljima provela dan nakon dugo vremena i sasvim neplanski napravila nekoliko fotografija koje sam odlučila podijeliti sa vama putem ovog posta.
Ono što me podstaklo na tu ideju jeste lijepo vrijeme, lijepo mjesto, slobodan dan i u svemu tome sasvim običan outfit koji je bio "totalno ja". 
Crvenu boju obožavam (to vjerovatno znate ukoliko me pratite na instagramu) i nikada je nije dosta :)
Posljednjih mjeseci često oblačim majičice sa figurama na jeans i patikice i super se osjećam u tome. Obzirom da uvijek negdje žurim na taj način mi se najlakše brzo spremiti i na neki način sve fino ukombinovati. Iako prije nikada nisam nosila takve majice, sada sam većinu bluzica i košuljica zamijenila time. U suštini mogu reći da sam se prilagodila ubrzanom tempu života koji me prati, ali ipak čini sretnom :)
Drage moje djevojke u narednim slikama možete vidjeti moj današnji outfit koji crvena boja čini izuzetno posebnim :)


fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona


Kako se vama dopada ova kombinacija?
Hvala na čitanju <3

T-shirt: Bershka
Pant: Pull&Bear
Backpack: Pull&Bear
Socks: Pull&Bear
Sunglasses: Pull&Bear
Shoes: Sport Vision

You May Also Like

0 komentara