Leaf Dress Avon

by - 12:52:00

Leaf haljina

fairynona

Zelena boja je simbol prirode, vedrine i zdravlja, a ima moć da smiruje i opušta. Moja omiljena boja je upravo zelena, ali ne zbog svojih karakteristika koliko zbog svojh predivnih nijansi. Strastveni sam obožavaoc odjeće, torbi i nakita u svim tonovima zelene boje. Uistinu je obožavam.
Nedavno sam u Avon katalogu ugledala savršenu haljinu sa zelenim tonovima. Izgledala je savršeno i odmah me osvojila.
Već prije sam upoznala kvalitet Avon nekozmetičkih proizvoda, o kojima sam pisala na blogu (ovdje, ovdje, ovdje ) i zaista imam samo riječi hvale. Nakit je izuzetno kvalitetan, kao i torbe, a sva odjeća je uglavnom 100% viskoza, tako da sam uvijek raspoložena za kupovinu takvih proizvoda.
Duga haljina nikada ne izlazi iz mode i uvijek je rado viđen komad u ormaru svake žene. Pristojna je, ženstvena i idealna za sve prilike. Upravo jednu takvu sam ugledala u Avon katalogu sa predivnim printom lišća i nijansama koje možete vidjeti na slici.

fairynona

Zar ne izgleda predivno?

Puni naziv ove haljine je Leaf Dress upravo zbog printa koji je krasi ( leaf-lišće) i skrojena je od 100% viskoznog materijala. 
Haljina je duga bez ikakvih proreza. Gornji dio je malo uži, a od struka ka dole, lagano se širi i pada.
Iako je duga, nije izostavljena visoka doza ženstvenosti, jer na struku ima tanku gumu, koja omogućava naglašavanje struka.
Pored toga dobijete i veliku traku (kaiš) kojom možete svezati mašnu  oko struka i time ga dodatno naglasiti.
Ovakve haljine optički izduže tijelo, tako da i u ravnoj obući izgleda zavodljivo i ženstveno.
Veoma je udobna kada se obuče, ne gužva se lako, što je dodatno čini posebnom :)
Pogodna je za sve prilike, počevši od večernjih izlazaka, dnevnih šetnji ili ipak ozbiljnih poslovnih razgovora. 
Možete je kombinovati sa patikama ili ipak cipelama na petu, sve kombinacije su dozvoljene. Jednostavno, savršena je! 
Veoma često je oblačim, ponekad sa patikama i ruksakom, a ponekad malo elegantinije, kao što možete vidjeti u narednim slikama.
Torba koju sam izabrala za ovaj outfit, također je iz Avona. Njeno puno ime je Maryana Cross.
Bila je zajedno sa haljinom u katalogu, i naprosto me odmah osvojila.

fairynona

Njih dvije, torba i haljina su savršen par.
U narednim slikama možete vidjeti kako izgleda Leaf haljina i mala bijela torba.

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

Leaf haljina u gornjem dijelu, prema desnom ramenu ima dvije trakice pomoću kojih možete svezati mašnu, što dodatno naglašava njenu ženstvenost. 

fairynona

fairynona

Maryana Cross torba mi se mnogo dopala jer svojom bijelom bojom, idealno pristaje uz zelene tonove. Ono što me još osvojilo kod ove torbe jesu okrugle dekorativne ručke, koje su apsloutni hit posljednjih nekoliko mjeseci.
Ako niste navikli nositi torbu za male ručkice, uz ovu dobijete i odvojivi podesivi remen tako da je možete nositi na ramenu.
Izgleda glamurozno i elegantno.
Iako je mala u nju možete staviti najpotrebnije stvari koje nosite sa sobom, poput novčanika, ogledala, ruža i male četke za kosu. Zatvara se rajferšluzom. 


fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

Leaf haljinu možete naručiti u Avon katalogu.
Dostupna je u S, M, L, XL veličinama.
Myrana Cross torbu također možete naručiti u Avon katalogu, i pored bijele boje, dostupna je i pastelna roza.

fairynona

Kako vam se dopada ovaj outfit? Što mislite o dugim haljinama?
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara