Beach Dress

by - 09:00:00

Beach Dress

fairynona


Haljine za plažu su nešto što me uistinu oduvijek privlačilo i podsjećalo isključivo na more i te tople dane. Sam bikini se može češće oblačiti i koristiti na otvorenim i zatvorenim bazenima, ali haljine skrojene od veoma tankih materijala sa jarkim bojama, asociraju me samo na ljeto, more, šetnju i ženstvenost na visokom nivou. 
Iako sam ih opisala ovako divno, nažalost nisam ih oblačila do ovoga ljeta. Kupovinu ovakvih odjevnih komada uvijek sam ostavljala "za kasnije" i tako dođe ljeto, te polazak na odmor, spakujem sve stvari i krenem bez haljine. Ove godine je bilo drugačije. Jedna prekrasna haljina je postala dio moje ljetne kolekcije. Bio je to jedan od najljepših i najdražih poklona koje sam dobila u proteklom periodu. 
Haljina sa jarkim bojama poput narančaste, crvene i smeđe stvara savršen koktel boja koji ističe taman ten. Skrojena je od veoma tankog i blago prozirnog materijala. Dugih je rukava, čime je njena elegancija jako vidljiva. Na prednjem dijelu ima veliki otvor koji otkriva gornji dio bikinija ili nekog drugog kupaćeg kostima, a od struka ka dole lagano pada sa četiri izreza. 
Ovakav kroj haljine savršen je žene i djevojke koje se žele osjećati posebno i ženstveno.

Za vrijeme ljetovanja, ja uvijek ustajem rano jer u tim danima želim gledati izlazak sunca i šetati plažama dok nema turista i mnogo ljudi. U ranim jutarnjim satima, često se osjeti blagi vjetrić, tako da dugi rukavi dobro dođu. Nakon šetnje uvijek popijem kavu na obali. U nekoliko takvih dana, ova haljina je bila sa mnom :)

Smatram da za vrijeme ljetovanja trebamo sebi priuštiti nešto drugačiji stil oblačenja i svakodnevne navike zamijeniti sa novima. 

Osjećala sam se veoma ugodno i ženstveno u ovoj haljini na samom početku dana, za razliku od svakodnevnih navika gdje kavu pijem brzinski u pidžami ili spavaćici. Nakon jutarnje šetnje plažom i kave na obali, ovaj outfit je bio savršen i za šetnju starim gradom :)

Na narednim fotografijama možete vidjeti kombinaciju koju sam nosila jedno divno jutro i napravila nekoliko fotografija za bloga.

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

 fairynona

fairynona

Kako vam se dopada moja haljina za plažu? Volite li i vi tokom ljetovanja oblačiti ovakve haljine?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

2 komentara